Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. Mam 200 cm wzrostu. Poszukuje jakiegos 29 er. No powiedzmy ze w granicach 2000 +-200. Wpadł mi w oko Kross B2. Tylko sie zastanawiam co to za amortyzator. Czy lepiej dołozyc i brac B3. Rama raczej bedzie XL. A i jazda w terenie ale rekreacja.

Napisano (edytowane)

Witam. Mam 200 cm wzrostu. Poszukuje jakiegos 29 er. No powiedzmy ze w granicach 2000 +-200. Wpadł mi w oko Kross B2. Tylko sie zastanawiam co to za amortyzator. Czy lepiej dołozyc i brac B3. Rama raczej bedzie XL. A i jazda w terenie ale rekreacja.

 

B3: Osiem biegów, Shimano Turney , hamulce mechaniczne, amor XCM i prawie 15kg wagi, Sorry to już komunijne rowery mają lepszy osprzęt. To się wszystko rozpadnie od samego patrzenia ;) Ot do sklepu po bułki , w niedziele do parku w sam raz, w teren już ZDECYDOWANIE nie. Ogólnie wrażenia z jazdy-bezcenne ;) człek z każdym obrotem koła boi się o następny obrót .

 

Minimum przyzwoitości to alivio/deore i amor XCR. Do kupienia za ok 2500zł . (kross B5 Unibike Evo, Northtec Cayon itd) Tak więc trzeba malutkie conieco dorzucić do budżetu. i pytać w sklepach o rabaty -zawsze coś utargujesz

Edytowane przez Teodoryk
Napisano (edytowane)

Polecano mi Specialized Hardrock Comp Disc 29 :) . Tylko takie juz "lepiej dołozyc" to mozna mowic bez konca ;)

Edytowane przez luklis
Napisano

Na rowery kross bez problemu dostaniesz rabat 10-15%... Warto celować w b5...satysfakcja będzie duzo lepsza niż z kupna b2... A jak juz to w tej cenie poszukał bym używki...

 

Napisano

Do turystycznej, spokojnej jazdy po lesie (tak rozumiem jazdę w terenie) B2 będzie jak najbardziej dobry. Warto tylko poszukać jakiegoś rabatu, bo jak na taki osprzęt jest drogi. Amortyzator jest słaby, komponenty z najniższej półki, ale przy takiej jeździe wszystko będzie działać jak należy. Nie warto dokładać do B3 ze względu na rodzaj hamulca. V-brake będzie zdecydowanie lepszy.

Jak już ktoś napisał warto przejrzeć ofertę Unibike i Northtec.

Napisano

Nareszcie ktos mówi od rzeczy. Uff :) Dzieki wielkie. Zgadza sie. Żadne wyscigi, maratony. Spokojna :) jazda poza miastem pola, łaki, lasy...

Napisano

2600 zł kosztował ostatnio b6 w mud serwisie, a ma już kompletnie inny osprzęt i inna półka to jest. Duży plus dla Ciebie to to że jesteś wysoki, więc szukasz rowerów niesprzedawalnych, często jak chcesz kupić taki rower, to łatwiej o rabat, bo im takie rowery stoją rok i nikt tego nie kupuje. Popytaj, ja też bym dołożył, już nawe nie ze względu na wagę co jakość pracy układu. Jeśli będziesz jeździł rekreacyjnie, to sprzęt z b6 będzie praktycznie bezobsługowy...

Napisano

Czy ja wiem czy dobrze. NO są plusy i minusy :). Ale głowa cala pobijana :yucky: . To ja jeszcze chyba musze poszperac i przemyslec.

Napisano

W tej chwili mudserwis jest B6 za ponad 2,8 i tylko w rozmiarze S, więc jak już coś polecać to konkrety.

Mówimy tu o rowerze w przedziale cenowym 2 tys. max. Przy takich pieniądzach nie dostanie się cudów, a każdy lepszy sprzęt będzie wymagał dołożenia min. 5 stów.

Czy praca układu napędowego tourney 8 rzędowego jest jakaś zła to bym nie powiedział. Pamiętając do czego rower ma być przeznaczony.

Napisano (edytowane)

przykra prawda jest taka, ze przy 200cm wzrostu (ile wazysz?) i pewnie przynajmniej tych 85-90kg masy w twoim budzecie nie znajdziesz roweru, ktory bedzie dzialal w sposob zadowalajacy, a po 3-4tys km nie zacznie sie sypac...chyba, ze zamierzasz lekko jezdzic po szosie i szutrach

 

bezwzgledne minimum to amor powietrzny, ktory w ogole uda sie wyregulowac i wspomniane alivio, a to oznacza okolice 3tys

Edytowane przez nabial
Napisano
2600 zł kosztował ostatnio b6 w mud serwisie

W mud service nie mają innych niż S. B6 2012 dostaniesz w GreenBike, ja zamówiłem i w ten sam dzień wysłany rower, przesyłka gratis.

Ale to nadal 800 zł ponad budżet.

Napisano

Tak . Waga 95 kg. Długosc nogi do krocza 90 cm. Przymierzałem sie do Krossa B3 M i dziewnie sie czulem. Takze obstawiam smiało ze XL potrzeba

Napisano (edytowane)

czyli stosunkowo długi tułów ... => długa i niska rama Ci jest potrzebna ...

Edytowane przez bipr
Napisano (edytowane)

Czyli co moglibyscie zaproponowac ? :whistling: Bo ja juz powoli głupieje. Z wyliczen stwierdzam ze rama XL jest za duza bo wychodzi ze przy rurze podsiodłowej ma okolo +- 93 cm.

Edytowane przez luklis
  • 2 miesiące temu...
Napisano


No i to już dochodzimy do w miare przyzwoitego pułapu cenowego . Kross -dość przyzwoity osprzęt w tej klasie cenowej. Ale bardzo słaba korba, kaseta i hamulce. Spec -komunia i na dodatek skok amortyzatora to tylko 80mm, Tu płacisz głównie za markę, Dołóż sobie jeszcze do listy Unibike Flite 29 - to solidna firma , robi przemyślane i trwałe rowery. Flite  ma o dwie klasy lepszy osprzęt niż w Specu i o klasę lepszy niż w Krossie.  Rewelacyjne hamulce Deore, solidne koła, solidny napęd i budżetowy ale mocny i lekki amor XCR.  

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...