matis1906 Napisano 8 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2013 Platformy muszą być z jednej strony , z drugiej SPD. Rowerem jeżdżę na co dzień czy na działkę czy do sklepu także koszenie trawy na działce w butach spd było by co najmniej śmieszne i nie praktyczne Wymontuje te stalowe obwódki co da mi około 50-60 gram do przodu i po sprawie. Gdyby ktoś był zainteresowany Manitou R7 to zapraszam na PW , zacznę polowanie na DT tylko zastanawiam się jeszcze nad modelem. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartnik Napisano 9 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2013 aaaa nie widać dobrze na fotach , że to pół-spd Nie lepiej pełne SPD + nakładki wpinane w bloki ? I crank, i szimano mają takie do swoich Zacisk sztycy to aerozine,aest,...łotewer czy znowu jakiś nołnejm? Podoba mi się jego kształt. Nie miałeś obaw przy dokręcaniu / polecasz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matis1906 Napisano 9 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2013 Aerozine 9 gram włącznie ze śrubką . Lekki jak piórko i takie też ma trzymanie. Sztyca mi wpadała do środka , zaciśnięty był do granic możliwości a i tak nie trzymał sztycy. Ostatecznie zastosowałem patent który sprawdził się w innej ramie. Pokryłem delikatną warstwą emalii wewnętrzne ścianki rury pod siodłowej i jak ręką odjął , trzyma że aż miło. Fajnie wygląda ale nie polecam dla bikera powyżej 60kg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartnik Napisano 9 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2013 (edytowane) Mój turnero-podobny też 9g i trzyma bez problemu rama+sztyca alu. Może to kwestia węgla rama+sztyca ? Edytowane 9 Sierpnia 2013 przez bartnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MokryxD Napisano 9 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2013 Może to połączenie potrzebuje tej specjalnej pasty do karbonu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matis1906 Napisano 9 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2013 (edytowane) Nie inaczej . Pasta powinna załatwić sprawę. Chociaż w Gekko który jest alumioniowy przy zacisku także o wadze 9 gram ale innej średnicy były identyczne problemy. Może to sygnał żeby zrzucić parę kg ? Pozdrawiam Edytowane 9 Sierpnia 2013 przez matis1906 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MokryxD Napisano 9 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2013 Mawia się, że łatwiej odchudzić siebie niż rower. Ale jak tu się odchudzić mając 55kg i prawie 180cm wzrostu? Powodzenia w dalszym lajtowaniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sonik7824 Napisano 9 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2013 fajne foty;d ciekawi mnie gdzie w okolicach Bełżyc są tak ciekawe miejsca? sam z chęcią bym się tam przejachał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Maniak Napisano 29 Sierpnia 2013 Mod Team Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2013 Jaką maszynę masz teraz w planach, bo widzę że rower na allegro powędrował? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matis1906 Napisano 5 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Września 2013 Tak jak rozmawialiśmy , na celowniku Cannondale , jak na razie wstrzymam się od szczegółów ale jestem na dobrej drodze żeby zdobyć jeden - konkretny egzemplarz. No Saint zostaje u mnie , nie znalazł się chętny A tu mam mały dodatek , samoróbka carbonowego dystansu 20mm , waga 8 gram. Poprzedni alu dystans ważył 14g , więc -6g do projektu http://pokazywarka.pl/exyen1/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matis1906 Napisano 16 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 16 Listopada 2013 Witam kolegów po przerwie , tak jak pisałem w ostatnim poście szukałem Cannondale , znalazłem dokładnie ten model którego szukałem. Z początku chciałem się pozbyć No sainta ale szybko zorientowałem się że nie odzyskam pieniędzy włożonych w jego budowę , postanowiłem więc poszukać alternatywnej drogi do stworzenia czegoś "budżetowego" , no dobra , bardziej budżetowego od poprzednika . Trafiłem na ciekawą bazę do której mógłbym zaadoptować osprzęt z no sainta . I tak : sprzedałem ramę , koła i szukam chętnego na R7 . W zamian mam ciekawą ramę Corrateca X-vert , trochę carbon trochę alu ( rozmiar 17,5" zdecydowanie lepiej pod 178cm wzrostu od 19-tki no sainta ) , koła XT m775 tubeless ready i suntour axon z blokadą w kierze. .Do kompletu brakuje pewnych elementów , na zdjęciu przedstawiam w pół gotowego bike'a . Wagi jeszcze nie znam , na pewno będzie cięższy o około 700gram , pozytywna strona to taka że nadal będzie poniżej 10 kg. Prezentuję fotografię Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomoTonyHalik Napisano 16 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2013 (edytowane) [ciach...] W zamian mam ciekawą ramę Corrateca X-vert , trochę carbon trochę alu ( rozmiar 17,5" zdecydowanie lepiej pod 178cm wzrostu od 19-tki no sainta ) [ciach...] Naprawdę 17,5 calowa rama bardziej pasuje Ci od 19" przy prawie 1,8 m wzrostu? Ja sam dłuższy czas jeździłem na ramie 17,5" (zdecydowanie za mała), ostatnio była 19", przez kawałek czasu przetyrałem nawet ramę 16"(oczywiście za mała, ale to rama do sportów grawitacyjnych, więc jeszcze dało się jeździć), teraz zaś mam coś w granicach 20-20,5" i jak dla mnie jest to najwygodniejsza rama z tych co miałem, a jestem raptem wyższy od Ciebie o 1-2 cm. Rozumiem, że każdy ma inne preferencje, ale nawet producenci ram na taki jak nasz wzrost radzą brać 19-20" przy rowerze MTB... Edytowane 16 Listopada 2013 przez TomoTonyHalik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matis1906 Napisano 16 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 16 Listopada 2013 Tak , kiedyś miałem speca rozmiar 21" , niby spoko rama duża , wygodna ... dopóki nie przesiadłem się na 18-tkę .Inna zwrotność , lepsze wyczucie roweru , w końcu zacząłem się mieścić między drzewami . Cannondale mam 17,5 z początku szukałem 18,7 ale cieszę się że ostatecznie kupiłem rozmiar mniejszy. Nie wrócę do większego rozmiaru niż 18. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartnik Napisano 16 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2013 (edytowane) piszesz o Cannondale a na zdjęciu Corratec? w sumie oba na "C" Edytowane 16 Listopada 2013 przez bartnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lesieque Napisano 16 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2013 "postanowiłem więc poszukać alternatywnej drogi do stworzenia czegoś "budżetowego"" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matis1906 Napisano 17 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 17 Listopada 2013 "postanowiłem więc poszukać alternatywnej drogi do stworzenia czegoś "budżetowego"" Tak , to moje zdanie . W czym kłopot ? Jeżeli jesteś polonistą to nie wysilaj się Co do poprzedniego postu to wspomniałem o Cannondale gdyż w głównej mierze za jego sprawą kupiłem Corratec'a w tym rozmiarze. Sam na początku myślałem że 17,5" to dziecinny rozmiar , ale przekonałem się szybko jak bardzo się myliłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lesieque Napisano 17 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2013 Nie, nie jestem polonistą. Wręcz przeciwnie Bartnik pytał się skąd carratec skoro pisałes o Cannonie, więc zacytowałem co napisałeś, żeby wyjaśnić sprawę 2 różnych marek ram Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jechan Napisano 17 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2013 Mam 177 cm wzrostu i jeździłem na ramie No Sainta Angel 18" i była na mnie za krótka. Wzrost to nie jest dobry wyznacznik. Teraz mam 19" Haibike i czuje się dużo lepiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matis1906 Napisano 17 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 17 Listopada 2013 Zgadzam się, wzrost nie jest wyznacznikiem . Przyznam szczerze że przez moje łapy przewinęły się już różnego rozmiaru ramy i moje osobiste odczucie jest takie że pewniej czuję się na małej ramie , tj. ciut mniejszej niż deklarują pod moją wysokość nóg. Różne są kryteria w doborze ramy , grunt w tym żeby się dobrze na niej czuć Zastanawiam się czy inwestować w opony tubeless ready , koledzy na forum nie pozostawiają złudzeń , podobno do dętek mało kto wraca. Jak tam wasze odczucia ? Warto sypnąć 300zł na 2 oponki ? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Maniak Napisano 17 Listopada 2013 Mod Team Udostępnij Napisano 17 Listopada 2013 Ja do dętek już nie wrócę myślę że warto mimo kosztów. Pod warunkiem że nie jesteś jednym z tych fanatyków którzy bija w koło 4bary Ten system pokazuje pazury dopiero przy ciśnieniach w okolicy 2bar i mniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomoTonyHalik Napisano 17 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2013 Ja czekam tylko na sezon i zmieniam na tubeless, a właściwie przerabiam kółka i kupuję oponki tubeless ready. Ilość kapci jaką złapałem w ciągu ostatnich trzech miesiącach jest zatrważająca. Przyczyny były różne: od jakiegoś zadzioru na opasce od obręczy, po kolce, snejki, oraz rozłażenie się wylajtowanych sklejonych dętek przy dynamicznej jeździe i dużym ciśnieniu w oponie. Gdybym nie łatał kapci i nie miał w zapasie jakichś tam dętek, i jeszcze nie daj boże chodził z wymianą do serwisu, to już by mi się zwróciło za przejście na system bezdętkowy A wcale nie jeżdżę na delikatnych i wylajtowanych oponkach... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wafel69 Napisano 21 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2013 ilość kapci to raczej kwestia lajtowych opon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matis1906 Napisano 23 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2013 Życzę wszystkim wesołych świąt Masa na oponach tubeless to ok. 10700gram , nadal jest dosyć lekko . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czyzu6491 Napisano 25 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2013 szczerze mówiąc to dość dziwne zestawienie, fajny sprzęt i axon z przodu. Jeździłem na Axonie sezon, teraz mam Sida i według mnie Axon pracuje tępo. Ale poza tym rowerek bardzo ładny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
qb41 Napisano 25 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2013 Że tak zapytam gdzie kupiłeś taką ramę i za ile jeśli można . Rower bardzo fajnie złożony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.