TomoTonyHalik Napisano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2013 Miałem co prawda tylko przez krótki czas hayesy (najniższy model - Ryde) i nie miałem z nimi dobrych doświadczeń. Kupiłem używki, działały dość drewnianie, z dużą mocą ale nieprzyjemnie. Klamka złapała luz, zaczęła dzwonić na kostce brukowej. Był problem z odpowietrzeniem. Poczytałem trochę o nich, sprzedałem i kupiłem shimano SLX. I te ostatnie jeśli bym wymieniał, to tylko na formule właśnie - ale to tak patrząc pod kątem skuteczność/awaryjność. PS: Jakiś czas temu widziałem na alledrogo formule RX, w pięknym stanie, z kompletem tarcz formuli za 400 zł. Więc da się lepiej, trzeba łowić okazję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matis1906 Napisano 9 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2013 (edytowane) Witam Panów ( nieliczne grono Pań na forum tym bardziej ) po krótkiej przerwie. Oto na ten sezon 2013 oficjalny projekt mojego roweru . Wszystko zostało zważone , waga całości podana dla całego roweru łącznie ze wszystkimi śrubami , opaskami na koła , nakrętkami na dętki itp. Waga nie uwzględnia jedynie licznika który łacznie z całym zestawem waży 35gram. ( Sigma 700 ) Brake (Front): (Hamulec przedni) –(Formula Oro K18) Hayes stroker Trail = 264gBrake (Rear): (Hamulec tylny) –(Formula Oro K18) Hayes stroker Trail = 280gRotor: (Front): (Tarcza prz.) – (Hayes 160mm) Xon 160mm = 81gRotor: (Rear): (Tarcze tyl.) - (Hayes 160mm) Xon 160mm = 81gRotor bolts: (Sruby moc. tarcze) = 24gAdapters: (Adaptery) Adapter tył + (śruby) tytanowe śruby = 34gCables: (Pancerze) - Shimano SIS Sp41 + końcówki = 47gCassette: (Kaseta) -(SRAM Pg-950 11-34) Shimano XT HG-M770 11-32 = 266 gChain: (Lancuch) – (KMC X9 + spinka) SRAM PC1051 = 274gCrankset: (Korby) -Shimano Deore M542 = 642g-Outer Ring: (Blat) Shimano M542 44z = 83g-Middle Ring: (Srednia tarcza) Shimano 32z = 42g-Inner Ring: (Mala tarcza) – Shimano 22z = 40g-Crank Bolts: (Sruby mocujace tarcze) A2Z aluminium = 12g-Bottom Bracket: (Suport) Shimano Hollowtech = 98gDerlr (Front): (Przerzutka przednia) –Shimano Deore XT M770 = 155gDerlr (Rear): (Przerzutka tylna) –Shimano Deore XT M772 SGS = 227gFork: (Widelec) –Manitou R7 Super Absolute + 80mm + gwiazdka + stery = 1526gFrame: (Rama) – Gekko Aluminum 18" 1790g+ hak = 1758gGrips: (Gripy) –Boplight = 35gHandlebar: (Kierownica) – No name 580mm = 167gPedals: (Pedaly) – (BBB Mount&go) Accent helium = 246gSeat: (Siodlo) – Author = 327gSeatpost: (Sztyca)-No name = 259gSeatpost clamp: (Zacisk sztycy) - (No name) Blue alumiunium = 9g Shifters: (Manetki) – Shimano Deore LX M580 + linki = 264gSkewers: (Zaciski kol) - (Shimano P+T) Novatec = 113gStem: (Mostek) – No name 80mm + śruby = 135g Top cap: (Top cap) – No name + śruba = 18gTire (Front): (Opona przednia) – (Schwalbe Racing Ralph 2.10) Maxxis Flyweight 330 = 321gTire (Rear): (Opona tylna) – (Bontrager XR3 2.20) Maxxis Flyweight 330 = 323gTubes: (Detki) – (No name , presta P+T) Hutchinson = 252gWheel Front = 686g-Hub: Novatec 712 blue-Rim: DT Swiss XR3500 26-Spokes: Sapim Laser 2.0x1.5x2.0-Rim tape: (izolacja) SchwalbeWheel Rear = 827g-Hub: Novatec 711 blue-Rim: DT Swiss XR3500 26-Spokes: Sapim Laser 2.0x1.5x2.0-Rim tape: (izolacja) SchwalbeWaga roweru = 9916g Koła dostały dodatkowe 32 gramy ze względu na poliuretanowe opaski Schwalbe ( 16g sztuka ) Opony Maxxis Flyweight co było dla mnie duużym zaskoczeniem były znacznie lżejsze od wagi deklarowanej przez producenta. Nie przesadzam twierdząc że są znacznie lżejsze. Obie opony były lżejsze łącznie o 16 gram Sądziłem że waga sztuki przekroczy 330g , lub bliżej im będzie do 350gram , a tu naprawdę miłe zaskoczenie. Co do kolejnych modyfikacji , przeprowadzać będę w znacznie wolniejszym stopniu. W miesiąc nie podliczając kosztów zbiłem z roweru ponad 2000gram ! Siodełko odstaje tu wyraźnie , mam już swój cel , ale poczekam może na coś lepszego. Co dalej ? Planuję na aluminiowej ramie ( może tej , lub Superior z serii XP... ) zejść na wagę 8xxx gram. I nie jest to wcale misja nie do wykonania. Czytając dziś artykuł na temat napędu 2X10 doszedłem do wniosku że nadejdzie taki czas kiedy się na niego zdecyduję. Ale to nastąpi nie prędzej niż za jeden sezon. Muszę wypróbować jeszcze jednej firmy amortyzator gdyż nie dane było mi jeździć na żadnym od DT Swiss. Zatem wszystko przede mną. Przesyłam wszystkim zdjęcia w słabym oświetleniu , na potwierdzenie że rower stoi na nogach i nadaje się do jazdy W plenerze również niedługo zrobię foto http://pokazywarka.pl/43ryv3/ Pozdrawiam wszystkich ! Edytowane 9 Kwietnia 2013 przez matis1906 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartnik Napisano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2013 o w mordę! pięknie się prezentuje jedyne czego się bym czepił to pstrokate-srebrne manetki LX i pstrokate-niebieskie piasty i zaciski CZERŃ 'żondzi' Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matis1906 Napisano 9 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2013 Dzięki ! Faktycznie , manetki nie współgrają kolorystycznie z resztą , ale są niezawodne , dlatego je zapożyczyłem z drugiego roweru. A piasty miały być właśnie w takim błękicie i delikatne akcenty jak śruby , tarcze , zacisk sztycy , kółka przerzutki itp. miałem zamiar z czasem dokupić , jednak widzę teraz że robi się zbyt pstrokaty , póki co zostawiam jak jest A jak Twoja maszyna bartnik ? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MokryxD Napisano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2013 Bardzo fajnie wyszło, tylko jak przedmówca z tym niebieskim to trochę średni pomysł. Manetki trochę odbiegają, ale skoro są niezawodne to można przeboleć. Jednak widziałbym inny wideł. R7 wygląda trochę filigranowo, ale to już droższa inwestycja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartnik Napisano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2013 (edytowane) A jak Twoja maszyna bartnik na razie wisi częściowo rozebrany na stojaku serwisowym przed sezonem (arghhh wiosna?) Dostanie nowe opony, bo Larseny łyse, no i jeszcze "małe co-nieco" już leży w skrzynce i czeka Edytowane 9 Kwietnia 2013 przez bartnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matis1906 Napisano 10 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2013 Czyżby ... RAMA ?! Ja miałem już nie wydawać a wychodzi jak zawsze , kupiłem siodło podobno bardzo komfortowe na dłuższe trasy o co głównie mi chodziło. Czyli do końca tygodnia dobiję do granicy 9850gram. Gdybyś składał w przyszłości rower na zasadzie : byle ciężej, to polecił bym Ci gumy Specialized fast trak Lk. Jeździłem na nich 6 sezonów temu i do dzisiaj nie spotkałem opon o podobnych właściwościach jezdnych. Najbardziej uniwersalne opony jakie miałem , trzymanie boczne ( w każdych warunkach ) to była magia , mogłem się składać jak na ścigaczu , a opony trzymały.Super pewne , jak znajdę nówki to kupię jeszcze raz. No i ta waga... 700 gram od sztuki Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartnik Napisano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2013 Nie rama - na razie. Jak włożę to oczywiście wrzucę do mojego wątku byle ciężej ? kenda k-831 26x1,95 którą miałem na początku ... 820g ale na pewno jej nie polecę ze względu na właściwości w zakręcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matis1906 Napisano 16 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2013 (edytowane) Nowe siodło , budżetowiec zbierający dobre opinie Ravx Race X Gel - waga 256g Seat: (Siodlo) – (Author) Ravx Race X Gel = 256g , różnica 71gram. Obecna waga 9845gram Opinia siodła : Dziś tj 16.04.13r zrobiłem na nim 72km przy czym w porządnym terenie 15km. Jechałem oczywiście bez wkładki , taki test na komfort samego siodła. Dzięki mądrze zaprojektowanym wcięciom siodło nie jest uciążliwe. Przesadził bym gdybym napisał że jest komfortowe jednak przez cały ten dystans nie myślałem o nim. Zupełnie inaczej rozkłada się cieżar na tym siodle od tego na którym podróżowałem do tej pory. Powiem tak , dystans 72 km pokonałem łącznie w około 3,5 godziny i przypuszczam że wytrzymał bym na tym siodle drugie tyle Bez wkładki rzecz jasna. Z czasem zamieszczę bardziej szczegółowe info na temat tego siodła w strefie testów. Pozdrawiam Edytowane 16 Kwietnia 2013 przez matis1906 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matis1906 Napisano 23 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2013 Witam Taka ciekawostka : http://pokazywarka.pl/q3le5l/ Model M971 na długim wózku Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) – ( Shimano Deore XT M772 SGS ) Shimano Deore XTR M971 SGS = 196g Obecna waga 9814gram Zbiłem zatem na samej przerzutce 31 gram BTW: Po raz pierwszy mam coś z serii XTR a to już 6 sezon w MTB , wcześniej na oczy nie widziałem , nie jeździłem , nie dotykałem . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lumperator Napisano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2013 Nieźle kurcze. Już 98xx, a wciaż widać potencjał na zbiciu wagi. Gratuluję świetnej maszyny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cox Napisano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2013 Nie boisz się jeździć na tak lekkich oponach, ja już nawet 400-450g omijam szerokim łukiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matis1906 Napisano 2 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Maja 2013 Nieźle kurcze. Już 98xx, a wciaż widać potencjał na zbiciu wagi. Gratuluję świetnej maszyny. To prawda , w planach mam jeszcze kilka mniejszych i tych większych zmian Tak że masa roweru z czasem na pewno będzie spadać. Nie boisz się jeździć na tak lekkich oponach, ja już nawet 400-450g omijam szerokim łukiem Z tymi oponami zrobiłem około 600km , odpukać póki co wszystko gra . Bardzo często jeżdżę po kamieniach / korzeniach i tym podobnych przeszkód. Mimo niskiej wagi jak do tej pory nie mam powodów do narzekań. Nie raz w znacznie bardziej masywnych oponach łapałem kapcia po tych chociaż by 600km. Jedyne co mnie ogranicza np. przed szybkimi zjazdami to fakt że te opony nie mają prawie żadnej kontroli kiedy natrafiają na korzenie. Na szczęście do tej pory nie wybiłem sobie zębów, choć przyznam szczerze że nie rzadko serce potrafi mocniej zabić . Mój znajomy ma opony od Geaxa ( modelu nie przypomnę sobie ) które jak pamiętam ważą około 400 gram/sztuka i jest bardzo zadowolony. Dotychczas nie zawiodłem się na lekkich oponach także uważam że możesz bez obaw szukać dobrej opony z przedziału 400-450g a nawet i mniej. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Maniak Napisano 2 Maja 2013 Mod Team Udostępnij Napisano 2 Maja 2013 Miałem kiedyś te opony, szybciej je sprzedawałem jak kupiłem, na 4 wyjazdy złapałem 6 kapci Ich zalety nie rekompensują wad, jak dla mnie nadają się tylko do projektu a nie do jazdy, chociaż widziałem i takich desperatów co na maratony z nimi jechali i o dziwo ukończyli! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cox Napisano 3 Maja 2013 Udostępnij Napisano 3 Maja 2013 Dotychczas nie zawiodłem się na lekkich oponach także uważam że możesz bez obaw szukać dobrej opony z przedziału 400-450g a nawet i mniej. miałem tak lekkie opony i przesiadłem się na 550+, dużo mniej stresów na trasie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matis1906 Napisano 26 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 26 Lipca 2013 Witajcie, za mną ponad 2000km. Od czasu ostatniego postu zmieniłem jedynie dystanse na rurze sterowej , top cap i mostek. Waga zatem spadła o około 10 gram. Ale dziś zamierzam zrobić kolejny wariacki krok. Zamierzam odchudzić rower jednym elementem o blisko 500gram I nie chodzi mi wyłącznie o desperackie zbijanie wagi a bardziej o zmianę charakterystyki jazdy lub poeksperymentowanie z geometrią całej maszyny. Na myśli mam oczywiście ramę , carbonowy no saint na celowniku. Tak, tak wiem że zamierzałem jeździć na alu i bezwzględnie się tego trzymać, nie powiedziałem że ramę gekko sprzedam , chcę jedynie zobaczyć jak to wszystko będzie ze soba pracować.Jestem ciekawy bo rower będzie ważyć około 9300 a to już naprawde niewiele. Gdybym się uparł to po zmianie: sztycy ,kierownicy, gripów i hamulców na formule rx miałbym poniżej 8999gram. BTW . nawiązując do opon które nabyłem na wiosnę , maxxis flyweight. Nie było do tej pory żadnej dziury , jeździć się nauczyłem i w terenie mogę śmiało zjeżdżać z prędkościami podobnymi do opon z wysokim bieżnikiem. Nie zawiodły mnie jeszcze nigdy. Na asfalcie miałem średnią prędkość 34,5 km/h z wiatrem lekko w plecy na dystansie 19 km , polubiłem je i chyba przy nich zostanę. Bieżnik z tyłu w połowie zjechany , z przodu ubyło około 10%. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartnik Napisano 26 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2013 (edytowane) Czyżbyś brał ramę od Maniaka? Edytowane 26 Lipca 2013 przez bartnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matis1906 Napisano 27 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 27 Lipca 2013 Jesteśmy z Maniakiem w kontakcie Wcześniej mam jeszcze jedną ramę do obejrzenia, włącznie z korbą XT , przemawia za nią również fakt że cała jest czarna . Czekam zatem z niecierpliwością do następnego tygodnia . Jak już zdobędę no sainta to nie omieszkam opublikować foto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lumperator Napisano 31 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2013 Od maniaka miałbyś sparwdzona ramę, a ta co wisi na allegro to kij ją tam wie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Maniak Napisano 31 Lipca 2013 Mod Team Udostępnij Napisano 31 Lipca 2013 (edytowane) Tą z allegro sprzedaje Bartaso, brałem od niego parę rzeczy, raczej nie robi lipy, więc spokojnie, z tego co wiem po prostu jego ramka jest starsza i tyle. Edytowane 31 Lipca 2013 przez Maniak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matis1906 Napisano 1 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2013 (edytowane) Witam , aktualizacja na szybko , w drodze kilka elementów , takich jak : Zaciski kół , zacisk sztycy , carbonowy koszyk na bidon. Chwyty KCNC. Brake (Front): (Hamulec przedni) –(Formula Oro K18) Hayes stroker Trail = 264gBrake (Rear): (Hamulec tylny) –(Formula Oro K18) Hayes stroker Trail = 280gRotor: (Front): (Tarcza prz.) – (Hayes 160mm) Xon 160mm = 81gRotor: (Rear): (Tarcze tyl.) - (Hayes 160mm) Xon 160mm = 81gRotor bolts: (Sruby moc. tarcze) = 24gAdapters: (Adaptery) Adapter tył + (śruby) tytanowe śruby = 34gCables: (Pancerze) - Shimano SIS Sp41 + końcówki = 32gCassette: (Kaseta) -(SRAM Pg-950 11-34) Shimano XT HG-M770 11-32 = 266 gChain: (Lancuch) – (KMC X9 + spinka) SRAM PC1051 = 268gCrankset: (Korby) -Shimano Deore M542 Shimano Deore XT M770 = 611g-Outer Ring: (Blat) Shimano M542 44z Shimano M770 44T= 83g-Middle Ring: (Srednia tarcza) Shimano 32z = 59g-Inner Ring: (Mala tarcza) – Shimano 22z = 20g-Crank Bolts: (Sruby mocujace tarcze) A2Z aluminium = 12g-Bottom Bracket: (Suport) Shimano Hollowtech Deore XT Hollowtech = 97gDerlr (Front): (Przerzutka przednia) –Shimano Deore XT M770 Shimano Deore XT M761 = 165gDerlr (Rear): (Przerzutka tylna) –Shimano Deore XT M772 SGS Shimano Deore XTR M971 = 196gFork: (Widelec) –Manitou R7 Super Absolute + 80mm + gwiazdka + stery = 1526gFrame: (Rama) – Gekko Aluminum 18" 1790g+ hak No Saint 19" + Hak + Stery = 1129gGrips: (Gripy) –Boplight = 35gHandlebar: (Kierownica) – No name 580mm = 167gPedals: (Pedaly) – (BBB Mount&go) / Accent helium Wellgo M-17C = 352gSeat: (Siodlo) – Author RavX Race Gel = 258gSeatpost: (Sztyca)-No name Ritchey WCS = 260gSeatpost clamp: (Zacisk sztycy) - (No name) Blue alumiunium No name = 43g Shifters: (Manetki) – Shimano Deore LX M580 + linki = 264gSkewers: (Zaciski kol) - (Shimano P+T) Novatec = 113gStem: (Mostek) – No name 80mm + śruby Tioga 100mm = 134g Top cap: (Top cap) – No name + śruba Boblight = 14gTire (Front): (Opona przednia) – (Schwalbe Racing Ralph 2.10) Maxxis Flyweight 330 = 321gTire (Rear): (Opona tylna) – (Bontrager XR3 2.20) Maxxis Flyweight 330 = 323gTubes: (Detki) – (No name , presta P+T) Hutchinson = 252gWheel Front = 686g-Hub: Novatec 712 blue-Rim: DT Swiss XR3500 26-Spokes: Sapim Laser 2.0x1.5x2.0-Rim tape: (izolacja) SchwalbeWheel Rear = 827g-Hub: Novatec 711 blue-Rim: DT Swiss XR3500 26-Spokes: Sapim Laser 2.0x1.5x2.0-Rim tape: (izolacja) SchwalbeWaga roweru = 9277g Waga nie uwzględnia : oświetlenia , kosza na bidon i bidonu , nie znam ich wagi i na razie nie umieściłem ich w projekcie. Przypuszczam że to dodatkowe 200 gram. W drodze kilka drobiazgów , które powinny obniżyć wagę o około 100gram. Ubyło mi pancerzy stąd mniejsza waga , prawie na całej długości No Saint nie potrzebuje pancerzy - tym lepiej. Kolejnym zabiegiem będzie przecięcie rury sterowej 20mm. Dla zdjęcia pozakładałem dostepne pod ręką dystanse ażeby jako tako wyglądało. Mam również dętki - 109 gram sztuka ale boje się założyć , także na razie zostaną cięższe. Pedały SPD są bardzo ciężkie ale wymienię je jak tylko znajdę coś poniżej 250 gram w dobrej cenie. Te dostałem wraz z innym rowerem i postanowiłem założyć. Ogólnie rower cały czas w budowie i co chwila rodzą się nowe pomysły Edytowane 1 Sierpnia 2013 przez matis1906 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piksel Napisano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2013 Tytuł już nieco nieaktualny. Ładne zejście, ale teraz już tak łatwo nie będzie, każdy kolejny gram o wiele droższy. Żeby nie było zbyt pięknie parę uwag też się znajdzie: - pedały jak już pisałeś sporo ciążą - kiere zmieniłbym na szerszą nawet kosztem wagi, przy 19" niski pewnie nie jesteś, a jak na obecne standardy 580 to wąziutka rurka - podkładki pod mostkiem do uporządkowania - zacisk sztycy ciężkawyP.S. z aktualizacją wagi wstrzymuję się do czasu zmiany nazwy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matis1906 Napisano 1 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2013 Dzięki za odpowiedź szefie. Faktycznie , nazwa już nie aktualna , chciałem zgłosić się do Ciebie z prośbą o zmianę nazwy wtedy gdy zbiję wage do minimum 9000gram. Zacisk sztycy będzie jutro u mnie rano , aerozine 9 gram ze śrubką. Ponad to sterówka straciła 15mm oraz 3 gramy i w tej chwili wygląda lepiej. W użyciu jedynie 2 dystanse. Co do kiery - pewnie masz rację , do końca sezonu zostaję jednak na 580mm. I jeszcze heble , toporne trzeba przyznać , szukam na forum info o lekkich heblach ale po za naprawdę drogimi R1 nie widzę nic poniżej 400 gram za oba hamulce... Właśnie dotarłem do granicy gdzie każdy ujemny gram kosztuje nieproporcjonalnie drogo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matis1906 Napisano 2 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2013 (edytowane) A więc dzisiaj założyłem zacisk sztycy , zaciski kół oraz chwyty kcnc. Na zaciskach zaoszczędziłem 47 gram Na zacisku sztycy 34 gramy , zacisk aerozine waży 9gram włącznie ze śrubką Chwyty kcnc zaoszczędzone 21 gram. Ogólny zysk 102 gramy 9277g - 102g = 9175g Edytowane 2 Sierpnia 2013 przez matis1906 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartnik Napisano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2013 (edytowane) Te pedały wyglądają jak gumofilce do fraka Jak już koniecznie platformy, to może coś w tym stylu? ... lub całkowicie po bandzie Edytowane 2 Sierpnia 2013 przez bartnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.