Mexyk Napisano 7 Marca 2013 Napisano 7 Marca 2013 Założone nowe linki, pancerze itp. Linka odpowiednio naciągnięta. Chcę to podregulować baryłką i wtedy pojawia się problem. Mianowicie (załóżmy, że zrzucam) reguluję aby wszystkie 9 biegów leciała bez problemu w dół i jak zejdzie w dół to powiedzmy, że chcę wrócić na górę. Przez pierwsze 3-4 zębatki nie ma problemu, na następną nie chce wskoczyć a na ostatnią wskakuję przez dwie zębatki. Sytuacja odwrotna. Ustawiam baryłkę tak by wrzucając biegi od dołu w górę było wporządku to wtedy jadąc z powrotem mam problem. Dodam, że, linki i pancerze są wszędzie wymienione (nie ma tego problemu w przedniej przerzutce), manetki były rozkręcane i składane powrotnie i działają jak należy. Macie jakiś pomysł?
tomiz1 Napisano 7 Marca 2013 Napisano 7 Marca 2013 Jesteś pewien, że masz manetkę i przerzutkę na 9 biegów? Tył to SLX Manetka?
Didi Napisano 7 Marca 2013 Napisano 7 Marca 2013 Ja miałem coś podobnego i okazało się że mam lekko skrzywiony hak po złapaniu gałęzi w napęd. Może masz to samo albo mogłeś delikatnie krzywo wkręcić przerzutkę, nie mam innych pomysłów. Przerzutka jest nowa czy używana bo jak używka to może wózek jest delikatnie przekoszony.
Mod Team michuuu Napisano 8 Marca 2013 Mod Team Napisano 8 Marca 2013 Slx nie jest przyjazna w regulacji, cierpliwości. Może trzeba będzie wybrać dobre ciągnięcie w górę kosztem redukcji w dół albo odwrotnie. Na forum są tematy o upierdliwości slx-a.
Sagitt77 Napisano 8 Marca 2013 Napisano 8 Marca 2013 Pamiętaj żeby regulować na środkowej zębatce z przodu.
Mod Team Pixon Napisano 8 Marca 2013 Mod Team Napisano 8 Marca 2013 @@Sagitt77, nie ma to znaczenia, przerzutka powinna dobrze zrzucać/wrzucać na każdej zębatce. Jak to niby sobie wyobrażasz? Według mnie krzywy hak lub krzywa przerzutka. Ja też mam problem z regulacją SLX, tylko że u mnie są temu winne prawdopodobnie stare manetki alivio
lukaszm7 Napisano 8 Marca 2013 Napisano 8 Marca 2013 Po mojemu krzywy hak, podjedź do serwisu, za przysłowiowe "piwo" Ci go naprostują i wtedy będziesz miał pewność, a w tej chwili możemy gdybać co jest winowajcą.... Pozdrawiam
Mod Team Puklus Napisano 8 Marca 2013 Mod Team Napisano 8 Marca 2013 krzywy hak łatwo obadać stawiając rower do pionu i wrzucając przełożenie takie wózek był pionowo w dół.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.