Skocz do zawartości

[rower] jak podoba wam sie moj nowo zakupiony leciwy GT? warto bylo?


popo00

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

witajcie

 

wlasnie zakupilem od kolegi rower z rama gt, caly osprzet to xt poza przednimi korbowodem ktore ma LX, hamulce vbrake, klamkomanetki dual control. do tego dostalem spd deore lx i buty :)

 

jak wam sie widzi warto bylo? 1500pln...

 

rama ma 13 lat, osprzet wymieniony 5 lat temu, nie jest wyjechany, uzytkowany umiarkowanie. dzieki za opinie :)

 

 

byc moze dam go do polakierowania na jakis oczo######ny kolorek :)

 

 

 

97845027.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Napisano

Patrząc po samym osprzęcie IMHO wygląda bardzo sensownie. W tej cenie raczej kupiłbyś podstawowy model (nówkę) bez szału. A tu nawet legendarny Bomberek się znalazł jeśli dobrze widzę ze zdjęcia. No i "stara" klasyczna grupa Shimano LX :)

Jeśli nie zajechany to nic tylko jeździć! i Cieszyć się!

Napisano

No i "stara" klasyczna grupa Shimano LX :)

 

jakie LX skoro tam ma wszystko XT?

 

jak już kupiłeś klasykę, to nie psuj jej malowaniem, takie skromne moje zdanie - ale o gustach podobno się nie dyskutuje.

 

masz troche racje ale niebiesko bialo czarno nie widzi mi sie wcale..ja to widze bardziej w jakims jaskrawym .

 

rowerek jest zadbany kolega jest maniakiem sprzetowym- teraz zlozyl sobie rower santacruz karbonowy za kosmiczna cene :)

 

ciekawy jestem czy te dual control mi podpasuja, bo jeszcze nawet tego nie wyprobowalem...jestem w delegacji obecnie :)

Napisano

Według mnie dual control to fajna sprawa, ale to zależy od preferencji. Ja także nie zmieniałbym malowania ramy, szczególnie że jak wynika ze zdjęcia lakier jest w dobrym stanie.

Napisano

ja myslalem, ze on jest nowy, dopoki nie przeczytalem że ma 13 latek. Jest piękny i prosze, nie psuj go malowaniem. Swietny zakup

Napisano

Spoko , wygląda na nie zajechany , cena adekwatna do wartości.

 

Wybiegając poza topic.Czy tylko mi się wydaje że rowery sprzed dekady mają znacznie bardziej spłaszczony kąt główki sterowej od tych obecnie produkowanych ?

Przez co wydają się być mniej zwrotne , albo to tylko moje odczucie.

 

Rower jest lux , nie zmieniaj barw :)

 

Pozdrawiam

Napisano

jakie LX skoro tam ma wszystko XT?

Sorki, za szybko przeczytałem i potem jedynie po zdjęciu :) ale napisałeś że masz korbę LX :)

Też jestem przeciwnikiem malowania, kiedy oryginał jest fajny i taki vintage :D. Poza tym to je amelinium tego łatwo nie pomalujesz :P

Napisano

korba może i trochę odstaje wyglądem od reszty, ale aż tak źle nie jest. Ja zmieniłbym siodełko na czarne, a mostek na jakiś mniej masywny i dał go na minus.

Napisano

Retro to to nie jest (podobnie zresztą jak moj GT ktory jest odrobinę starszy i stalowy) ...

Jak na cene to calkiem przyzwoicie wyposażony ...

 

Ale jedno wybitnie mi nie pasi te różowe (?) wstawki z porzodu rozwalają moje poczucie estetyki :-).

 

Pozdro

 

TapaTalknięte z Andka

 

 

Napisano

Ten LX i XT w ogóle tutaj nie pasuje, nie te lata.

 

co masz na mysli?

 

korba może i trochę odstaje wyglądem od reszty, ale aż tak źle nie jest. Ja zmieniłbym siodełko na czarne, a mostek na jakiś mniej masywny i dał go na minus.

 

nie no panowie przeciez nie ma sensu oceniac korby pod wzgledem "czy pasuje wygladem do reszty czy nie"

 

to nie wybory miss....to ma jezdzic i dzialac...

 

wrazenia estetyczne szukam gdzie indziej :icon_cool: a nie w korbie rowerowej :laugh:

Napisano

Pytanie brzmi: "jak się podoba...", a nie np "jak oceniacie", albo "jak wyceniacie". Dla mnie to pytanie jest apelem przede wszystkim do zmysłu estetycznego :)

Rower jest czoperowaty, bo 13 lat temu standardem były amortyzatory co najwyżej o skoku 80 mm, w niższych modelach 60tki. Ten wygląda na 100 a do tego o ile pamiętam bombery kiedyś były wyższe.

W spokojnej eksploatacji taki długoskoczny widelec jednak nie przeszkadza.

Miałem podobnego gie te, agressor się zwał :) Spory był i co ważne - czerwony :) . Uratowałem go ze śmietnika.

 

Rower wydaje się jeszcze większy ze względu na bardziej poziomo prowadzoną niż dziś górną rurę.

 

Jeśli odpowiada ci rower, marka nie ma znaczenia - maluj wg gustu. Ja bym jednak zostawił.

Napisano

Pytanie brzmi: "jak się podoba...", a nie np "jak oceniacie", albo "jak wyceniacie". Dla mnie to pytanie jest apelem przede wszystkim do zmysłu estetycznego :)

 

 

dla mnie to bardziej było pytanie o sens zakupu takiego " dziadka" , no bo teraz wszyscy śmigają na hydraulikach, a ja tu sie pcham w vbrakei, w dodatku matetki dualcontrol, tez raczej przeżytek.

 

ale wiem że wy macie tu takiego świra na punkcie rowerów że nawet korbę będziecie oceniać pod względem wyglądu, albo jak ktoś tu pisze że mu się nie podoba mostek kierownicy :icon_cool: każdy ma jakiegoś bzika jak to mówią :sorcerer:

 

 

tak czy siak ciesze se że bede miał sprzęcik z najwyższej półki, zawsze byłem zwolennikiem zakupu sprzętu używanego, w dobrym stanie, ale o kilka klas wyżej niż za tę samą cene nowy ze sklepu. tak samo było ze audiofilskim sprzętem a nawet z laptopem :icon_cool:

 

mam pytanko jeszcze

 

 

czy taki długo skok amora nie będzie za duży?

 

 

i drugie pytanko jaki to jest typ roweru, XC?

Napisano

Osprzęt nie pasuje, ponieważ jest zbyt nowy do ramy. W czasach tego GT nikt nie słyszał jeszcze o dualach czy hollowtec II.

 

i to ma byc problem czy sobie jaja robisz? :icon_question:

 

adamkelly99

Napisano

Dla mnie to nie problem, bo to nie mój rower, po prostu piszę co o nim sądzę, wyraziłem opinie, że osprzęt nie pasuje i tyle.

 

 

smieszny jestes i tyle :bye2:

 

tak jakby twierdzic ze do jaguara z roku 66 nie pasuje nowe ogumienie i nowy olej :icon_confused:

 

"bo jak go produkowali to jeszcze o takim oleju i oponach nie slyszano"

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...