popo00 Napisano 5 Marca 2013 Napisano 5 Marca 2013 witajcie wlasnie zakupilem od kolegi rower z rama gt, caly osprzet to xt poza przednimi korbowodem ktore ma LX, hamulce vbrake, klamkomanetki dual control. do tego dostalem spd deore lx i buty jak wam sie widzi warto bylo? 1500pln... rama ma 13 lat, osprzet wymieniony 5 lat temu, nie jest wyjechany, uzytkowany umiarkowanie. dzieki za opinie byc moze dam go do polakierowania na jakis oczo######ny kolorek Uploaded with ImageShack.us
paszczaq Napisano 5 Marca 2013 Napisano 5 Marca 2013 Patrząc po samym osprzęcie IMHO wygląda bardzo sensownie. W tej cenie raczej kupiłbyś podstawowy model (nówkę) bez szału. A tu nawet legendarny Bomberek się znalazł jeśli dobrze widzę ze zdjęcia. No i "stara" klasyczna grupa Shimano LX Jeśli nie zajechany to nic tylko jeździć! i Cieszyć się!
popo00 Napisano 5 Marca 2013 Autor Napisano 5 Marca 2013 dodam ze amorek jest olejowy wloskiej firmy marzocchi bomber
premier2 Napisano 5 Marca 2013 Napisano 5 Marca 2013 jak już kupiłeś klasykę, to nie psuj jej malowaniem, takie skromne moje zdanie - ale o gustach podobno się nie dyskutuje.
popo00 Napisano 5 Marca 2013 Autor Napisano 5 Marca 2013 No i "stara" klasyczna grupa Shimano LX jakie LX skoro tam ma wszystko XT? jak już kupiłeś klasykę, to nie psuj jej malowaniem, takie skromne moje zdanie - ale o gustach podobno się nie dyskutuje. masz troche racje ale niebiesko bialo czarno nie widzi mi sie wcale..ja to widze bardziej w jakims jaskrawym . rowerek jest zadbany kolega jest maniakiem sprzetowym- teraz zlozyl sobie rower santacruz karbonowy za kosmiczna cene ciekawy jestem czy te dual control mi podpasuja, bo jeszcze nawet tego nie wyprobowalem...jestem w delegacji obecnie
bruce95 Napisano 5 Marca 2013 Napisano 5 Marca 2013 Według mnie dual control to fajna sprawa, ale to zależy od preferencji. Ja także nie zmieniałbym malowania ramy, szczególnie że jak wynika ze zdjęcia lakier jest w dobrym stanie.
Dudi353 Napisano 5 Marca 2013 Napisano 5 Marca 2013 ja myslalem, ze on jest nowy, dopoki nie przeczytalem że ma 13 latek. Jest piękny i prosze, nie psuj go malowaniem. Swietny zakup
matis1906 Napisano 5 Marca 2013 Napisano 5 Marca 2013 Spoko , wygląda na nie zajechany , cena adekwatna do wartości. Wybiegając poza topic.Czy tylko mi się wydaje że rowery sprzed dekady mają znacznie bardziej spłaszczony kąt główki sterowej od tych obecnie produkowanych ? Przez co wydają się być mniej zwrotne , albo to tylko moje odczucie. Rower jest lux , nie zmieniaj barw Pozdrawiam
paszczaq Napisano 5 Marca 2013 Napisano 5 Marca 2013 jakie LX skoro tam ma wszystko XT? Sorki, za szybko przeczytałem i potem jedynie po zdjęciu ale napisałeś że masz korbę LX Też jestem przeciwnikiem malowania, kiedy oryginał jest fajny i taki vintage . Poza tym to je amelinium tego łatwo nie pomalujesz
jokulus25 Napisano 5 Marca 2013 Napisano 5 Marca 2013 jest piękny jak najbardziej się opłacało , kolorek jest fajny nie ma co zmieniać i miłej jazdy życzę ( na pewno taka będzie )
delmis Napisano 5 Marca 2013 Napisano 5 Marca 2013 bardzo fajny rowerek kolorystyka tez poza różowymi napisami na amorku;]
bruce95 Napisano 5 Marca 2013 Napisano 5 Marca 2013 Te różowe napisy to chyba przez balans bieli. Normalnie powinny być czerwone.
Piksel Napisano 5 Marca 2013 Napisano 5 Marca 2013 Ten LX i XT w ogóle tutaj nie pasuje, nie te lata.
premier2 Napisano 5 Marca 2013 Napisano 5 Marca 2013 korba może i trochę odstaje wyglądem od reszty, ale aż tak źle nie jest. Ja zmieniłbym siodełko na czarne, a mostek na jakiś mniej masywny i dał go na minus.
rzezniol Napisano 5 Marca 2013 Napisano 5 Marca 2013 Retro to to nie jest (podobnie zresztą jak moj GT ktory jest odrobinę starszy i stalowy) ... Jak na cene to calkiem przyzwoicie wyposażony ... Ale jedno wybitnie mi nie pasi te różowe (?) wstawki z porzodu rozwalają moje poczucie estetyki :-). Pozdro TapaTalknięte z Andka
popo00 Napisano 5 Marca 2013 Autor Napisano 5 Marca 2013 Ten LX i XT w ogóle tutaj nie pasuje, nie te lata. co masz na mysli? korba może i trochę odstaje wyglądem od reszty, ale aż tak źle nie jest. Ja zmieniłbym siodełko na czarne, a mostek na jakiś mniej masywny i dał go na minus. nie no panowie przeciez nie ma sensu oceniac korby pod wzgledem "czy pasuje wygladem do reszty czy nie" to nie wybory miss....to ma jezdzic i dzialac... wrazenia estetyczne szukam gdzie indziej a nie w korbie rowerowej
premier2 Napisano 5 Marca 2013 Napisano 5 Marca 2013 Co byś nie napisał, to sam założyłeś temat z prośbą o ocenę Twojego roweru. No to co się dziwisz?
tobo Napisano 5 Marca 2013 Napisano 5 Marca 2013 Pytanie brzmi: "jak się podoba...", a nie np "jak oceniacie", albo "jak wyceniacie". Dla mnie to pytanie jest apelem przede wszystkim do zmysłu estetycznego Rower jest czoperowaty, bo 13 lat temu standardem były amortyzatory co najwyżej o skoku 80 mm, w niższych modelach 60tki. Ten wygląda na 100 a do tego o ile pamiętam bombery kiedyś były wyższe. W spokojnej eksploatacji taki długoskoczny widelec jednak nie przeszkadza. Miałem podobnego gie te, agressor się zwał Spory był i co ważne - czerwony . Uratowałem go ze śmietnika. Rower wydaje się jeszcze większy ze względu na bardziej poziomo prowadzoną niż dziś górną rurę. Jeśli odpowiada ci rower, marka nie ma znaczenia - maluj wg gustu. Ja bym jednak zostawił.
popo00 Napisano 6 Marca 2013 Autor Napisano 6 Marca 2013 Pytanie brzmi: "jak się podoba...", a nie np "jak oceniacie", albo "jak wyceniacie". Dla mnie to pytanie jest apelem przede wszystkim do zmysłu estetycznego dla mnie to bardziej było pytanie o sens zakupu takiego " dziadka" , no bo teraz wszyscy śmigają na hydraulikach, a ja tu sie pcham w vbrakei, w dodatku matetki dualcontrol, tez raczej przeżytek. ale wiem że wy macie tu takiego świra na punkcie rowerów że nawet korbę będziecie oceniać pod względem wyglądu, albo jak ktoś tu pisze że mu się nie podoba mostek kierownicy każdy ma jakiegoś bzika jak to mówią tak czy siak ciesze se że bede miał sprzęcik z najwyższej półki, zawsze byłem zwolennikiem zakupu sprzętu używanego, w dobrym stanie, ale o kilka klas wyżej niż za tę samą cene nowy ze sklepu. tak samo było ze audiofilskim sprzętem a nawet z laptopem mam pytanko jeszcze czy taki długo skok amora nie będzie za duży? i drugie pytanko jaki to jest typ roweru, XC?
Piksel Napisano 6 Marca 2013 Napisano 6 Marca 2013 Osprzęt nie pasuje, ponieważ jest zbyt nowy do ramy. W czasach tego GT nikt nie słyszał jeszcze o dualach czy hollowtec II.
popo00 Napisano 6 Marca 2013 Autor Napisano 6 Marca 2013 Osprzęt nie pasuje, ponieważ jest zbyt nowy do ramy. W czasach tego GT nikt nie słyszał jeszcze o dualach czy hollowtec II. i to ma byc problem czy sobie jaja robisz? adamkelly99
Piksel Napisano 6 Marca 2013 Napisano 6 Marca 2013 Dla mnie to nie problem, bo to nie mój rower, po prostu piszę co o nim sądzę, wyraziłem opinie, że osprzęt nie pasuje i tyle.
popo00 Napisano 6 Marca 2013 Autor Napisano 6 Marca 2013 Dla mnie to nie problem, bo to nie mój rower, po prostu piszę co o nim sądzę, wyraziłem opinie, że osprzęt nie pasuje i tyle. smieszny jestes i tyle tak jakby twierdzic ze do jaguara z roku 66 nie pasuje nowe ogumienie i nowy olej "bo jak go produkowali to jeszcze o takim oleju i oponach nie slyszano"
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.