piotrkovski Napisano 5 Marca 2013 Napisano 5 Marca 2013 Jak w temacie, znalazłem ogłoszenie sprzedaży szosy za 2000,- Od sprzedawcy: RAMA : KARBONOWA DŁUGOŚĆ RAMY GÓRNEJ : 520MM DŁUGOŚĆ RAMY SKOŚNEJ : 600MM DŁUGOŚĆ RAMY W PIONIE OD SIODŁA DO SUPORTU : 520MM SZTYCA: ZZYZX ALUMINIOWA KIEROWNICA : FSA ALUMINIOWA ROZMIAR 440 MM KORBY : TIAGRA OCTALNIK ALUMIOMOWE ROZMIAR 175 MM PRZERZUTKA TYŁ : DURA-ACE 10 speed 7800 series PRZERZUTKA PRZÓD : DURA-ACE 2 RZEDOWA 7800 series SZCZEKI HAMULCA PRZÓD / TYŁ: DURA-ACE 7800 series KLAMKOMANETKI : KARBONOWE ULTEGRA 10 RZEDÓW Z 2011 KOŁA : SHIMANO SORA RACE OPONKI : KENDA 22`
Tomek21001 Napisano 5 Marca 2013 Napisano 5 Marca 2013 Karbonowej ramy tu nie widzę....rower wygląda jakby przed chwilą wrócił z wyścigu w cyclocrossie.Jeżeli to prawda to broń Cię Boże.
Haligowka Napisano 5 Marca 2013 Napisano 5 Marca 2013 Rama chyba carbon, bo widelec przód tył carbonowy.
piotrkovski Napisano 5 Marca 2013 Autor Napisano 5 Marca 2013 dla mnie także raczej włókno, nie widzę zbytnio rzadnych spawów, wszystko wydaje się monolityczne... Kwestia zużycia korby oraz kasety, bo myślę że przerzutki dadzą radę, manetek ultegry w 1 sezon się zajechać nie da. Choć po fotkach mam wątpliwości co do materiału z którego są zrobione tj carbon. Po krótkim dochodzeniu doszedłem że jest to ultegra 6700, dziwi mnie jedynie fakt że sprzęt niby od nowości na dura ace a tu nagle korba jakaś tiagra o_O oraz kółka raczej low-end
Tomek21001 Napisano 5 Marca 2013 Napisano 5 Marca 2013 Zarzekam się,dzisiaj nie piłem.... Rower jest leciwy z racji alu-carbo ramy i octalinka,osprzęt pomieszany,co z tego,że z wysokich grup,jak skatowany,koła do bani,a w klamkomanetkach błoto i piach. Ktoś,kto jeżdzi na szosie,wie,że takie upapranie klamek jest prawie niemożliwe.Wniosek-cyclocross. Kierując się głosem większości - kupuj tego karbona na dura-ace,bo nie ma "rzadnych" spawów.
tobo Napisano 5 Marca 2013 Napisano 5 Marca 2013 Nie za bardzo wyobrażam sobie użycie takiego roweru w przełaju. Jeśli jest to rama szosowa i widelec z prawdziwego zdarzenia to prawie na pewno nie wejdzie tam opona szersza niż 28 a i to mało prawdopodobne. Nie spotkałem się z nieslikowatymi oponami o takiej szerokości. Jazdy w nawet lekkim terenie na szosowych laczkach też nie widzę. Jeśli korba znacząco odstaje od reszty komponentów to dzieje się tak często wtedy gdy rower jakościowo i cenowo kupiony jest na wyrost a jego właściciel później nie wyrabia się ekonomicznie przy ponoszeniu kosztów eksploatacynych i zmuszonyy jest wymieniać części na tańsze. Być może rower kupiony był też w dobrej cenie okazyjnie i zmiany były już bardziej w ramach możliwości właściciela. Rama nie jest karbonowa, wyraźnie widać to w miejscu łączenia górnej rury z podsiodłówką - w najlepszym wypadku przejście to polerowany spaw alu.Karbonowe są rurki górne trójkąta z tyłu, widelec w wielu ramach alu też jest karbonowy.
piotrkovski Napisano 6 Marca 2013 Autor Napisano 6 Marca 2013 Czyli definitywnie nie warto go brac? Myslalem ze dura ace nie da sie skatowac... A jak wyglada dla was kaseta i korba, wiem ze zdjecia nie sa idealne i ciezko cokolwiek dostrzec ale macie wieksze doswiadczenie wiec moze uda wam sie okreslic stan zuzycia.
piotrkovski Napisano 7 Marca 2013 Autor Napisano 7 Marca 2013 Zrezygnowałem z zakupu i myślę że to była bdb decyzja, rower okazało się że jest z 2003r napęd wizualnie nie przypomina napędu po 1 sezonie (no chyba że w grupie kolarskiej właściciel jeździ). Teraz szukam czegoś innego, ew. poskładać coś Dzięki za uświadomienie mnie
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.