Skocz do zawartości

[rower] zakup szosóweczki czy warto tego carrotec'a


piotrkovski

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Jak w temacie, znalazłem ogłoszenie sprzedaży szosy za 2000,-

Od sprzedawcy:

RAMA : KARBONOWA

DŁUGOŚĆ RAMY GÓRNEJ : 520MM

DŁUGOŚĆ RAMY SKOŚNEJ : 600MM

DŁUGOŚĆ RAMY W PIONIE OD SIODŁA DO SUPORTU : 520MM

SZTYCA: ZZYZX ALUMINIOWA

KIEROWNICA : FSA ALUMINIOWA ROZMIAR 440 MM

KORBY : TIAGRA OCTALNIK ALUMIOMOWE ROZMIAR 175 MM

PRZERZUTKA TYŁ : DURA-ACE 10 speed 7800 series

PRZERZUTKA PRZÓD : DURA-ACE 2 RZEDOWA 7800 series

SZCZEKI HAMULCA PRZÓD / TYŁ: DURA-ACE 7800 series

KLAMKOMANETKI : KARBONOWE ULTEGRA 10 RZEDÓW Z 2011

KOŁA : SHIMANO SORA RACE

OPONKI : KENDA 22`

 

30465616031.th.jpg

30465616032.th.jpg

30465616033.th.jpg

30465616034.th.jpg

30465616035.th.jpg

30465616036.th.jpg

30465616037.th.jpg

3046561603.th.jpg

20130305104914.th.jpg

20130225105718.th.jpg

20130305104902.th.jpg

Napisano

dla mnie także raczej włókno, nie widzę zbytnio rzadnych spawów, wszystko wydaje się monolityczne...

Kwestia zużycia korby oraz kasety, bo myślę że przerzutki dadzą radę, manetek ultegry w 1 sezon się zajechać nie da. Choć po fotkach mam wątpliwości co do materiału z którego są zrobione tj carbon.

Po krótkim dochodzeniu doszedłem że jest to ultegra 6700, dziwi mnie jedynie fakt że sprzęt niby od nowości na dura ace a tu nagle korba jakaś tiagra o_O oraz kółka raczej low-end

Napisano

Zarzekam się,dzisiaj nie piłem....

Rower jest leciwy z racji alu-carbo ramy i octalinka,osprzęt pomieszany,co z tego,że z wysokich grup,jak skatowany,koła do bani,a w klamkomanetkach błoto i piach.

Ktoś,kto jeżdzi na szosie,wie,że takie upapranie klamek jest prawie niemożliwe.Wniosek-cyclocross.

Kierując się głosem większości - kupuj tego karbona na dura-ace,bo nie ma "rzadnych" spawów.

Napisano

Nie za bardzo wyobrażam sobie użycie takiego roweru w przełaju. Jeśli jest to rama szosowa i widelec z prawdziwego zdarzenia to prawie na pewno nie wejdzie tam opona szersza niż 28 a i to mało prawdopodobne. Nie spotkałem się z nieslikowatymi oponami o takiej szerokości. Jazdy w nawet lekkim terenie na szosowych laczkach też nie widzę.

Jeśli korba znacząco odstaje od reszty komponentów to dzieje się tak często wtedy gdy rower jakościowo i cenowo kupiony jest na wyrost a jego właściciel później nie wyrabia się ekonomicznie przy ponoszeniu kosztów eksploatacynych i zmuszonyy jest wymieniać części na tańsze. Być może rower kupiony był też w dobrej cenie okazyjnie i zmiany były już bardziej w ramach możliwości właściciela.

 

Rama nie jest karbonowa, wyraźnie widać to w miejscu łączenia górnej rury z podsiodłówką - w najlepszym wypadku przejście to polerowany spaw alu.Karbonowe są rurki górne trójkąta z tyłu, widelec w wielu ramach alu też jest karbonowy.

Napisano

Czyli definitywnie nie warto go brac? Myslalem ze dura ace nie da sie skatowac...

A jak wyglada dla was kaseta i korba, wiem ze zdjecia nie sa idealne i ciezko cokolwiek dostrzec ale macie wieksze doswiadczenie wiec moze uda wam sie okreslic stan zuzycia.

 

Napisano

Zrezygnowałem z zakupu i myślę że to była bdb decyzja, rower okazało się że jest z 2003r napęd wizualnie nie przypomina napędu po 1 sezonie (no chyba że w grupie kolarskiej właściciel jeździ). Teraz szukam czegoś innego, ew. poskładać coś

Dzięki za uświadomienie mnie :)

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...