Skocz do zawartości

[amortyzator] jaki amortyzator do Kross Sign FR2?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich forumowiczów:)

Mam problem, bo nie znam się za bardzo na geometrii roweru, a chciałbym kupic do "Signa" amortyzator do przodu. Dodam, że damper mój to: manitou swinger 4 way coil.

Czekam na wasze wsparcie, słyszałem że ta rama jest "do bani" ale naprawdę potraktujcie ten temat poważnie.

Dzięki;)

Nie orientuje się też w zapięciu koła do amortyzatora bo teraz zapinam na taką szpilkę a w tych amortyzatorach 888 jest tzw. sztywna oś czyli nie rozumiem mam piaste zmieniac? Naprawdę sory za te głupie pytania, ale się nie orientuję (zaczynam dopiero;p)

Tak tu jest sztywna 20. Jeśli nie chciał byś koniecznie zmieniać koła to trzeba by szukać starych Junorów. Tylko te z tego co pamiętam miały mocowanie pod 9mm ośkę.

a co wtedy trzeba wymienić na sztywną 20, całe koło nowe?

Zacznijmy od początku. Do jakiej jazdy ma ci służyć rower? koledzy proponują od razu dwupułki które mogą okazać się tylko zbędnym obciążeniem. Druga sprawa to przy budżecie ok1000 na pewno nie pakuj się w amortyzator na ośkę 9mm,a to wiąże się z wymianą przynajmniej przedniej piasty

dwupułki które mogą okazać się tylko zbędnym obciążeniem

Albo zbawieniem dla geometrii w FR2.

Niektórzy mają w tych signach pozakładana z na tył koła 24" i do tego amortyzatory już nie 2 półkowe po 200 skoku tylko jakieś 160-180 i też da się na tym jeździć, ale trzeba zmieniać tylne koło.

Większość normalnych amortyzatorów do cięższej jazdy ma osie 20 mm, tak więc nie ma co brać na "miękką" oś (9 mm) bo i tak kiedyś będziesz musiał z mienić. Po za tym, raczej ciężko dostać coś normalnego na 9 mm. Ja proponuje wymianę całego koła bo za 100 złotych możesz już dorwać normalne koło na 20 mm (kolega kupił po mega okazji koło na obręczy Sunrims MTX 39, piaście Shimano Saint, z oponą Maxxis Minion, dętką i tarczą Saint za 115 złotych z wysyłką :D).