Mateusz00 Napisano 3 Marca 2013 Napisano 3 Marca 2013 Proszę o pomoc, mogę kupić meridę TFS 500-D z 2012 za 2649 zł bądź w podobnej cenie TFS-300-D(2013) co wybrać, jaki mają osprzęt-nie znam się kompletnie-dodam, żę 500-D musiałbym kupić przez internet a 300-D w stacjonarnym sklepie i nie wiem czy warto dla tego sprzętu ryzykować zakup przez net..(problem z późnioejszą gwarancją)? Czy 30 przełożeń a 27 to duża różnica w szybkości jaką można osiągnąc na rowerze? Dzięki
Biafra Napisano 3 Marca 2013 Napisano 3 Marca 2013 Jeżeli cena jest podobna to nad czym się zastanawiać? Bierz wyższy model! Swoją drogą dobra cena za 500 D. Masz tam chociażby XT zamiast SLX.
Mateusz00 Napisano 3 Marca 2013 Autor Napisano 3 Marca 2013 A jak sądzisz z tym kupnem przez internet? Trochę się boję.. jak potem z gwarancją... dz za odp
Mumineek83 Napisano 3 Marca 2013 Napisano 3 Marca 2013 A jak sądzisz z tym kupnem przez internet? Trochę się boję.. jak potem z gwarancją... dz za odp Witam Gwarancja jest gwarancją, z tą tylko różnicą że w przypadku zamawiania przez internetmożna trafić na sklep z drugiego końca Polski.Możesz poszukać czegoś w pobliżu Twojej okolicy.Ja kupiłem też rowerek z allegro i jestem zadowolony (cena atrakcyjna w porównaniu z sklepem stacjonarnym).Ja bym brał ten 500D, Aktualnie szukam też czegoś i to będzie też zakup przez internet.
Biafra Napisano 3 Marca 2013 Napisano 3 Marca 2013 To ma być zakup ze sklepu rowerowego przez internet? Wiesz to nie jest rower z hipermarketu żeby Ci pokazali punkt "nie dotyczy uszkodzeń mechanicznych:D" . Sprzęt jest dobry i też dziwne byłoby gdyby wyszły jakieś kwiatki, których nie dałoby się poprawić w serwisie pod domem. Mogą się zdarzyć jakieś wpadki w procesie produkcji ale skoro pytałeś czy warto ryzykować to zdecydowanie warto. Ja mieszkając w Łodzi swój rower kupiłem w sklepie w Krakowie. Takie czasy:)