Skocz do zawartości

[wybór roweru] Merida: 500-D(2012) czy 300-D(2013)

Mateusz00

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Proszę o pomoc, mogę kupić meridę TFS 500-D z 2012 za 2649 zł bądź w podobnej cenie TFS-300-D(2013) co wybrać, jaki mają osprzęt-nie znam się kompletnie-dodam, żę 500-D musiałbym kupić przez internet a 300-D w stacjonarnym sklepie i nie wiem czy warto dla tego sprzętu ryzykować zakup przez net..(problem z późnioejszą gwarancją)? Czy 30 przełożeń a 27 to duża różnica w szybkości jaką można osiągnąc na rowerze? Dzięki

Napisano

Jeżeli cena jest podobna to nad czym się zastanawiać? Bierz wyższy model! Swoją drogą dobra cena za 500 D. Masz tam chociażby XT zamiast SLX.

Napisano

A jak sądzisz z tym kupnem przez internet? Trochę się boję.. jak potem z gwarancją... dz za odp

Witam Gwarancja jest gwarancją, z tą tylko różnicą że w przypadku zamawiania przez internetmożna trafić na sklep z drugiego końca Polski.Możesz poszukać czegoś w pobliżu Twojej okolicy.Ja kupiłem też rowerek z allegro i jestem zadowolony (cena atrakcyjna w porównaniu z sklepem stacjonarnym).Ja bym brał ten 500D, Aktualnie szukam też czegoś i to będzie też zakup przez internet.

Napisano

To ma być zakup ze sklepu rowerowego przez internet?

Wiesz to nie jest rower z hipermarketu żeby Ci pokazali punkt "nie dotyczy uszkodzeń mechanicznych:D" . Sprzęt jest dobry i też dziwne byłoby gdyby wyszły jakieś kwiatki, których nie dałoby się poprawić w serwisie pod domem. Mogą się zdarzyć jakieś wpadki w procesie produkcji ale skoro pytałeś czy warto ryzykować to zdecydowanie warto. :)

Ja mieszkając w Łodzi swój rower kupiłem w sklepie w Krakowie. Takie czasy:)

Napisano