XeLz Napisano 1 Marca 2013 Napisano 1 Marca 2013 Witam wszystkich, odkopałem w domu ramę szosową z aluminium ważącą bez widelca około 2100gram. W jednym mejscu jest peknięta przypuszczam, że została wyprodukowana około roku 1980. Jest to dla mnie swego rodzaju pamiątka rodzinna i chciałbym rower odnowić w ten sposób żeby móc na nim pojeździć. Nie mam doświadczenia w składaniu rowerów żadnego ale do serwisu nie chcę go oddawać. Cały poprzedni osprzęt do niej mam jednakże jest on stary stalowy, źle wyglądający bądź sparciały. W kołach aluminiowe obręcze ale zardzewiały szprychy, piasty do niczego rower trochę leżał . Dysponuję budżetem do 1500zł - 2500zł, który mógłbym wydać na nową szosówkę i stoję przed dylematem czy warto zainwestować w nowy osprzęt do tej ramy i traktować go jako główny rower do jazdy czy też spróbować zrezegenerować stary osprzęt a kupić nowy rower. Możecie mi coś napisać o tej ramie? Może ktoś z Was coś takiego już widział i wie czy warto? Wiem że mogę problem z suportem płytko nagwintowany środek ale na razie calą skrzynkę narzędzi zamówiłem, jak dojdą to rozkręcę ją dalej. Do tego suport ma dwie inne śruby po lewej prawej. Co radzicie? Może kupując osprzęt zrobie lepiej bo potem ewentualnie ramię wymienię? Do tego zwróćcie uwagę na pęknięcie z tyłu. Więcej zdjęć tutaj: http://picasaweb.google.com/kamwar/Rower?authuser=0&feat=directlink Z góry dzięki za odpowiedzi, Kamil
XeLz Napisano 1 Marca 2013 Autor Napisano 1 Marca 2013 A dlaczego? Polecasz jakieś szosowe hybrydy do miasta?