mydesign Napisano 27 Lutego 2013 Napisano 27 Lutego 2013 Witam serdecznie Chcę się przedstawić :Mateusz wzrost 180 waga 80 kg (podkarpacie) Niestety nie znam się na tych Crossach, MTB, i innych rowerach:) (miałem górala za czasów komunii, ale zepsuł sie juz sporo lat temu) wiec prosze o pomoc.. Chciałbym kupić jakiś porządny rowerek najlepiej do 1000 zł (wiem nie jest to wygórowana kwota,ale zbliża się wiosna przydałoby się troszke ruchu) Rower będzie mi służył szczególnie w warunkach drogowych: leśne ścieżki rowerowe, asfaltowe, chodniki,wypady poza miasto. Czego mogę do takiej kwoty oczekiwać, używki raczej nie wchodzą w grę. Chcę mieć nówkę . Dziękuje bardzo za pomoc
Mlodziutki Napisano 27 Lutego 2013 Napisano 27 Lutego 2013 Jedyny sensowny chyba http://allegro.pl/lazaro-evolution-v3-mocne-mtb-pelne-alivio-blok-i3049466314.html
mydesign Napisano 27 Lutego 2013 Autor Napisano 27 Lutego 2013 Jedyny sensowny chyba LAZARO EVOLUTION V3__MOCNE MTB_PEŁNE ALIVIO + BLOK (3049466314) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Ładny rowerek ale na samym dole pisze, ze dostepny tylko w wersji 17" . Jaki będzie dobry dla mnie ??? Jeśli chodzi o hamulce tarczowe to ten ich nie ma, to zle ? chciałbym np zeby miał zmianę biegów w tych "rączkach" byłoby bardziej przyjaźniej dla mnie i wygodniej pozdro
Mlodziutki Napisano 27 Lutego 2013 Napisano 27 Lutego 2013 Podaj swój wzrost. Hamulce tarczowe w rowerach za takie pieniądze to złe rozwiązanie tanie hamulce typu v-brake są o niebo lepsze od tanich tarcz Co do manetek z takich dobrych modeli zazwyczaj przerzutki są w takiej wersji Jeśli rama będzie za mała to zawsze można zadzwonić do tego sklepu i spytać kiedy będą dostępne większe rozmiary, ponieważ piszę tam że jest to na chwilę obecną a nie że nie będzie już ich wcale