Skocz do zawartości

[Rower] Jaki rower do 1000 PLN wart uwagi.

mydesign

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam serdecznie

Chcę się przedstawić :Mateusz wzrost 180 waga 80 kg (podkarpacie)

Niestety nie znam się na tych Crossach, MTB, i innych rowerach:) (miałem górala za czasów komunii, ale zepsuł sie juz sporo lat temu) wiec prosze o pomoc..

Chciałbym kupić jakiś porządny rowerek najlepiej do 1000 zł (wiem nie jest to wygórowana kwota,ale zbliża się wiosna przydałoby się troszke ruchu)

Rower będzie mi służył szczególnie w warunkach drogowych:

leśne ścieżki rowerowe, asfaltowe, chodniki,wypady poza miasto. Czego mogę do takiej kwoty oczekiwać, używki raczej nie wchodzą w grę. Chcę mieć nówkę .

Dziękuje bardzo za pomoc

Napisano

Ładny rowerek ale na samym dole pisze, ze dostepny tylko w wersji 17" .

Jaki będzie dobry dla mnie ???

Jeśli chodzi o hamulce tarczowe to ten ich nie ma, to zle ? chciałbym np zeby miał zmianę biegów w tych "rączkach" byłoby bardziej przyjaźniej dla mnie i wygodniej

pozdro

Napisano

Podaj swój wzrost. Hamulce tarczowe w rowerach za takie pieniądze to złe rozwiązanie tanie hamulce typu v-brake są o niebo lepsze od tanich tarcz :) Co do manetek z takich dobrych modeli zazwyczaj przerzutki są w takiej wersji :) Jeśli rama będzie za mała to zawsze można zadzwonić do tego sklepu i spytać kiedy będą dostępne większe rozmiary, ponieważ piszę tam że jest to na chwilę obecną a nie że nie będzie już ich wcale :)

Napisano

Podaj swój wzrost. Hamulce tarczowe w rowerach za takie pieniądze to złe rozwiązanie tanie hamulce typu v-brake są o niebo lepsze od tanich tarcz :) Co do manetek z takich dobrych modeli zazwyczaj przerzutki są w takiej wersji :)

podałem w pierwszym poście 180cm:] ile musiałbym dopłacić do tych manetek ?

tak zrobię zadzownię i się dopytam co i jak tylko nie wiem która bedzie ok 19" ? :) nogi mam nie az takie b.długie

Napisano