Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Kiera jak kiera, opony plusowe do szwędania są super, mnie by tu najmocniej wadził amor 140mm, bo to się równa pchaniu przed sobą zbędnego kilograma. Nie wiem czy przy tym A2C da radę zastąpić go jakimś sztywnym widelcem, ale jeżeli koniecznie nie chcesz zmieniać roweru to rozważyłbym opcję koła 29+ z przodu i 29 z tyłu + właśnie sztywny wideł. To jest moim zdaniem recepta na idealny zestaw małego szwędacza :) 

Albo sprzedać rower jak stoi i nabyć coś dedykowanego. 

  • +1 pomógł 1
Napisano

Kół bym nie ruszał, bo to droga zabawa, na początek może jakieś inne gumy z mniejszym oporem toczenia, nawet takie G-one występują w plusowej szerokości. Z kierą też można kombinować, dobrym tropem są a'la lemondkowe dokładki które dają opcję na inne ułożenie dłoni i większe wyciągnięcie się. Albo od razu w stylu Jonesowego loop bara, tyle że to droższy temat.

  • +1 pomógł 1
Napisano

nowe esperymetum, mix touringa, przełajówki i gravelsa, całość zmieściła się w budżecie poniżej 2k, części nowe lub prawie nowe, długie szukanie okazji przez zimę.

Osiołek dojazdowy do roboty w pogodę i niepogodę, może jeszcze bagażniczek dodam.

Ciekawostka system amortyzacji future shoc jak u Speca tylko w wydaniu RST o skoku 20mm, na razie w fazie testowania więc nic nie powiem więcej.

 

IMG_20220426_160816168.jpg

IMG_20220426_160827730.jpg

IMG_20220426_161033514_HDR.jpg

  • +1 pomógł 1
  • 2 tygodnie później...
Napisano

Ostatni krzyk mody zbyt drogi?  Uzbrój się w cierpliwość i daj Chińczykom kilka miesięcy 🤣

Napisano (edytowane)

@rambolbambol pewien ukraiński człowiek-orkiestra robi te kierowniczki w wersji stalowej po 62-72usd, #pitvel na insta ; technika dosyć toporna, ale samemu robić to trochę zachodu...

Edytowane przez twojastara
Napisano

Pisałem z Pitvelem w wiadomościach, generalnie się pojawiał już na grupach bikepackingowych i ja też go polecam, robi dużo fajnych bagażników i wpisuje się mocno w tematykę tegoż wątku :) 

Napisano

Jak dla mnie 9,6K za frameset to ryzyko. Fajna opcja jak geo przypasuje i się polubcie. W przeciwnym wypadku sprzęt nie do sprzedania w PL za sensowne pieniądze. No chyyyyyyba, że trafi się amator szlachetnych rurek. 

Napisano

ps. nawet sobie nie zdawałem sprawy z tego, że oryginał jest stalowy; w takim razie jak chętnemu nie przeszkadza smark z MIG-a to niech bierze z UKR, a jak woli lut albo TIG-a - to cóż, trzeba poświęcić parę godzin i wystrugać samemu...

Napisano

Nie rozumiem fenomenu tej kierownicy. Mamy barana pozbawionego najwygodniejszego chwytu na klamkomanetkach. Żeby operować hamulcem i biegami musimy trzymać ręce na dole i obniżać sylwetkę. Niby aero i bardziej sportowo. Ale czy ten kloc jest przeznaczony do ścigania? Nie lepszym rozwiązaniem jest H-bar, J-bar? Albo szeroki baran z lekką flarą i klasycznymi klamkomanetkami? 

Tak sobie tylko głośno myśle :) Wiadomo co kto lubi, ale osobiście nie widzę zalet tego wynalazku poza ciekawym wyglądem i możliwością użycia komponentów MTB.

Napisano (edytowane)
2 godziny temu, homzal napisał:

Mamy barana pozbawionego najwygodniejszego chwytu na klamkomanetkach. 

Dobrze, że nikt mi wcześniej tego nie powiedział, bo bym tak nie jeździł... 🤪

IMG_20220526_193241.thumb.jpg.4c8be0dfa75480f6755ea503a7fca5b7.jpg

 

Edytowane przez vincek
  • Haha 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...