Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Idealnie pod rapera i oś sztywną 15 mm - nie muszę koła wymieniać. Od biedy może być 1 1/8 cala ale mniej to nie ma sensu chyba. No ale nie jestem w sytuacji gdzie mogę wybrzydzać :D rozważę opcje każdą. 

Napisano

W tej sytuacji faktycznie Soma zdawa się być najłatwiejsza do wyrwania.  Pamiętaj żeby ewentualnie rozglądać się za widelczykami pod 12mm do pożenku z adapterem.

Ale najlepszym wyjściem będzie zamówić u kogoś takie cudo - pokombinujesz i uzyskasz idealny wypust!  

  • 4 tygodnie później...
Napisano

Gdyby ktoś się rozglądał za zajefajną maszyną do wszystkiego, to mój Pickenflick idzie na sprzedaż.

Żal się rozstawać z tak piękną maszyną z tyloma wspomnieniami, ale plany wyprawowe stały się dużo bardziej ambitne, więc szykuje się zmiana :)

 

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
Napisano

Raport mniejszości:

W pierwszym skoku skopiowałem białego Inbreda w wersji 29+ malując na czerwono z napisem Krampus.

Trwa układanie części, napędu, kierownica, mostek, hamulce, stery, Dawid robi koło tylne już pod mleko...

W wolnej chwili opiszę  co się dzieje.  Krampus wydaje się być naprawdę dzielną ramą, ale trzeba sobie to wszystko poukładać.

jest sporo drobiazgów które trzeba ogarnąć, wymiarów osi, bustowania korby, bezpiecznych sterów,... ... ... cdn

jestem szczęśliwy bo trzy cale to trzy cale ... w rowerze akurat na moją ulubioną puszczę to znakomity wybór.

Z chęcią poproszę Was jeszcze o rady, może coś mi podpowiecie. Bo jest sporo nowinek jak dla mnie i moje piwniczne zapasy już się okazały nieaktualne...

Napisano

32:12/36 czyli 1x9 korba 615 albo 617 dostosowałem do zębów 32 ( korba bez biustowa 2x..,sprawdziłem  daje radę z młynku puścić napęd bez darcia opony, kaseta na piaście 148, nie wchodzi jednak blat 38, Na styk z linijką  może wejdzie 36, nie mam do testu, 34 do tej korby chyba nie występuje.)

na razie ulubiony widelec salsa cromoto

tylne koło byle pojechać -na obręczy na 30

hamulce  echhh

myk myk  tylko aby schować do auta 

kierownica 600. 

jazda w lesie bezcenna, przebieg na razie 130 km. Będzie przekładanie widelca, mostków, kierownic, na razie przy mostku 100 zrywanie przedniego koła tak sobie, ciężki przód.

74D324B4-9F92-4203-9F28-9A66C47E9262.jpeg

  • +1 pomógł 7
Napisano

Ku mojemu zdziwieniu z tym widelcem rower prowadzi się jak normalny 29 ner m, lekko,

robi to co się chce. 

Nawet inbred z 3z przodu orał ręce, tu tego nie czuję.

Ale szeroka kierownica pojawi się na pewno ! 

Będę badać rynek

Napisano

Serwus.

Bardzo fajny ten Krampus! Nieśmiało zapytam gdzie kolega znalazł tą zacną ramę i w jakiej cenie ?

Szukam czegoś podobnego, "klasyka" z hakami QR i nie koniecznie z progresywną geometrią. Ktoś rzuci jakimś pomysłem ? Mój typ to kona unit, ale znalezienie takiej ramy jest obecnie trudne.

Napisano

To jest przetasowanie między nami na furumami ta rama :) cena okazyjna, rama używana,  choć raczej tylko magazynowe ślady są na niej a nie przebiegowe.

Zapowiadałem już,że gdy się ogarnę to mój poprzedni ram będzie wystawiony, i o  jest QR ale tylna opona to tylko 2,35 max i to dlatego że hak na to pozwala poziomy , już jakieś propozycje były, Inbred jak będzie gotowy- wystawię.

 Ramę poprzedniego Inbreda sprzedałem +- 3,4 lata temu na licytacji aż za około 750 zł , wtedy funt chyba był po 6 zł, tylko to była 21,  a teraz mam 19cali, mam dodatkowe haki do mocowania przerzutki z alu i ze stali . Wyjściowo to jest rama singlowa 135mm . Mam też piastę, nową, do zrobienia singla z wolnobiegiem klasycznym, szeroko kołnierze i z mocowaniem na tarcze na maszynówkach w razie solo potrzeb napędowych, Reborn Gind. Widelcowo nie wiem czego będę się pozbywał ...

B9E33033-3480-4D90-833F-09785398C8DF.jpeg

Napisano (edytowane)

A ja na grubszą oponkę mogę poradzić tylko dość budżetowym prawie nowym kołem 27,5+ tył z oponą Ranger, niedługo będzie wolne, zwykła piasta 135...  Dziękuję za piękne słowa o Inbredzie ;) to kochany rower, był w Szczecinie na Paprykarzu,  w Sowich na Stalowej Sowie,  w Stalowe Bydgoszczy , i nawet był w Gnieźnie już zupełnie bez powodu, we Włocławku Płocku i Kutnie, a nawet w Koninie. :) ale przebiegu dużego nie ma. 

Edytowane przez itr
Napisano (edytowane)
11 godzin temu, akkwlsk napisał:

@panpromek jeśli jesteś fanem tradycyjnej geometrii, to warto sprawdzić tutaj

Dzięki za link. Dokładnie czegoś takiego szukam!

PS. Sprawdziłem geometrię modelu Big Bro. Jest aż nazbyt klasyczna :) Dla rozmiaru M kąt główki to 70 stopni. Fajnie by było gdyby to było bliżej 68. Inną sprawą jest to, jak zmieni się geometria tej ramy po włożeniu widelca 100 mm skoku. Domyślam  się, że HT się jeszcze bardziej "wypłaszczy" i powinno być ok. Tak czy inaczej Brothers Cycles to ciekawa propozycja godna uwagi :)

Edytowane przez panpromek
Napisano (edytowane)

Jeden z kolegów ma Big Bro, mogę pomierzyć ile gumy tam wchodzi, z tego co piszą 29x2.4 ale może celujesz w średnie kółko. W Unicie mam 29x2.6 ze sporym luzem. 

Edytowane przez MikeSkywalker
Napisano
16 godzin temu, itr napisał:

A ja na grubszą oponkę mogę poradzić tylko dość budżetowym prawie nowym kołem 27,5+ tył z oponą Ranger

A wejdzie to do Inbreda 29" z pionowymi hakami?

Napisano
42 minuty temu, panpromek napisał:

Nie chcesz sprzedać Unita? :)

Jeśli miałbym z kilku rowerów wybrać któreś do pozbycia się to Unit byłby na końcu tej listy. Bardzo się polubiliśmy :)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...