Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Podsiodłówka na amortyzowanej sztycy? Czemu nie ;) Ciekawe, ile mi siodełko wytrzyma :icon_lol:

Jlyr4GT.jpg

HRVy7UF.jpg

 

lampkę później obniżyłem. Na pewno trochę buja w pionie. Ale sama amortyzacja sztycy, amortyzuje też bujanie. Dopiero na większych nierównościach buja.

Edytowane przez 4mat
  • +1 pomógł 5
Napisano

Hmmm czy amortyzowana sztyca w tłuściochu jest aby na pewno niezbędna? Może pobaw się ciśnieniem w oponach? 

Chyba, że masz jakieś dolegliwości plecne to z góry przepraszam. 

Napisano (edytowane)

Bawiłem się ciśnieniem nawet przy 0,3bar i wszystko na mleku. Po prostu lubię, jak w terenie nie muszę podnosić tyłka, i mogę kręcić cały czas :) Dla mnie bardzo duża różnica w komforcie. Zestawem wyżej, mam zamiar pobić 200km jednego dnia. 

Edytowane przez 4mat
Napisano (edytowane)
Teraz, RafalxM napisał:

z ciekawości jakie prędkości udaje Ci się utrzymywać na w/w ?

Średnią z 200km miałem 19km/h, jakieś 60% to teren i dużo piachu. Na asfalcie 22-23km/h da się uzyskać. Ale u mnie jest bardzo płasko.

Edytowane przez 4mat
  • +1 pomógł 1
Napisano
15 godzin temu, 4mat napisał:

Podsiodłówka na amortyzowanej sztycy? Czemu nie ;) Ciekawe, ile mi siodełko wytrzyma :icon_lol:

Jlyr4GT.jpg

HRVy7UF.jpg

 

lampkę później obniżyłem. Na pewno trochę buja w pionie. Ale sama amortyzacja sztycy, amortyzuje też bujanie. Dopiero na większych nierównościach buja.

Siodlo coś ma zadarty nos! a przy pracy sztycy jeszcze bardziej się podnosi, sprawdz czy poziomujac je nie poprawisz komfortu. Sam ma w grawelu opona 42, rama tytan, sztycę z eesil z 20mm skoku. Głownie z myślą o przejechaniu wisla1200, ale w facie to moim zdaniem chęć jej stosowania wynika z niedopasowania siodła bądź jego pozycji, dlatego czujesz, że potrzebujesz jeszcze zwiększyć amortyzację. Pomysl o tym bo to może być sposób aby bezproblemowo wysiedzieć te 200km w terenie.

Napisano

Brakuje trochę płynnej regulacji kąta. jak obniżę o jeden "ząbek:, to spadam i przenoszę ciężar na ręce. Na fotkach to dziwnie wygląda, ale w rzeczywistości jedzie się  bardzo wygodnie, i nic nie drętwieje ;)

Na zwykłej sztycy musiałbym się nauczyć jeździć od nowa :) Amortyzowanych używam od 3 lat. W nierównym terenie, każda dziura powyżej 20km/h oznacza podnoszenie tyłka. A ja w tym czasie wolę sobie oglądać widoki ;)

Tak samo z amortyzatorem - mam w drugim facie. Po powrocie do HEADa, muszę myśleć od zgięciu rąk w łokciach i uważaniu na dziury... A tak to nawet nie patrzę po czym jadę.

  • 1 miesiąc temu...
Napisano (edytowane)

Full, ale jaki - Cjell Mone (Mone Bikes) z Nowego Meksyku

Mone-bikes-handmade-bicycle-show-austral

Mone-bikes-handmade-bicycle-show-austral

Spętane, tytanowe szprychy Kaos

Kaos-custom-bikes-marwi-titaniuim-spokes

...i mocarz pospawany przez Łukasza Lafana z Canberry na Rohloffie (Fikas bikes)

Fikas-adventure-fatbike-handmade-bicycle

...i wlew do zbiornika na paliwo (Lukas nie sprecyzował, na jakie)

Fikas-adventure-fatbike-handmade-bicycle

 

Edytowane przez artoor
  • +1 pomógł 2
Napisano
19 godzin temu, artoor napisał:

Spętane, tytanowe szprychy Kaos

Masz może jakiś link do tych szprych? Nie mogę nigdzie znaleźć na nacie

  • 4 tygodnie później...
Napisano

Ja z zapytaniem.

Czy ktoś może kojarzy jaka to kierownica? Czy może jakiś podobny model? Czuję że polubiła by się z moimi nadgarstkami :)

Z góry dzięki za podpowiedź.

8452265964_5b408e3ff6_c.jpg

Napisano

Podziękował za szeroki odzew. 

Kurcze ten "oryginał" za miliony monet wydaje się mieć najrozsądniej wyglądającą proporcje między główną rurką a tymi rączkami :( Ale drogo, ojj drogo...

Napisano (edytowane)

@homzal, nie wiem czy przewinęła Ci się w poszukiwaniach OnOne OG

HBOOOG_P7.jpg

https://www.planetx.co.uk/i/q/HBOOOG/on-one-og-handlebar

w razie czego możemy zrobić gdzieś rundkę po okolicy i możesz potestować moją OG  - szczerze mówiąc ten Jones co wkleiłeś ma tak duży back-sweep że nie bardzo sobie wyobrażam jazdę z tym ;)   

no ale kwestia przyzwyczajenia  - mam też luzem Satori Noirette , ona ma w sumie większe wygięcie od OG, tą mogę CI pożyczyć na testy

large.2018-06-11_16-49_000592_res.jpg.28

Edytowane przez RafalxM
Napisano

Im większy backsweep, tym trudniej idealnie ustawić kierownicę, trzeba o tym pamiętać. OG mogę szczerze polecić, ale nie pożyczę bo użytkuję i nie oddam :D Za to On One Mary mógłbym pożyczyć, bardzo podobna, minimalnie węższa i minimalnie większe gięcie

  • 3 miesiące temu...
Napisano

Jak oceniacie szansę na rozwiercenie u ślusarza gripshiftów celem nadziania ich na kierownicę typu Salsa Woodchipper (albo inną z długą częścią dolnego chwytu)? Trzeba by zrobić z 22.2 jakieś 23.8. Pomysł lekko szalony, ale gdyby się udało...

Napisano

Z tego pamiętam to ścianki dosyć grubaśne były w moich retro-grip-sziftach...próbuj, najwyżej wrócisz do punktu wyjścia ;)  A zawsze możesz spróbować ze zwykłą wajchą, typu Bar End Shifter...

 

A jeśli o baranich kierownikach mowa...szukałem sobie takowej z pół metra ciętej i okazuje się iż jest ich wysyp na Planecie X.  Linki poniżej, niektóre nawet ponad pięć decymetrów:

https://www.planetx.co.uk/i/q/HBCTRA536/controltech-ra-536-alloy-gravel-bar

https://www.planetx.co.uk/i/q/HBNIRM014FV/nitto-rm-014fv-handlebar-silver-for-cyclocross---dirt-drop

https://www.planetx.co.uk/i/q/HBNIRM0113/nitto-rm-013-handlebar-silver-for-cyclocross---dirt-drop

https://www.planetx.co.uk/i/q/HBNIRM3/nitto-rm-3-gravel-handlebar

...oraz coś co wygląda jak nowy Midge a wabi się Brajanek:

 

On-one Brian.jpg

Napisano

Barendy przetrenowane i mam mieszane uczucia. A rozwiązanie do gripsh*tów już w sumie jest i nazywa się Gator, Soma Gator:

soma_hbar_gator_blk_profile_9001.jpg
 Dropy dłuuugie i ze średnicą emtebową 22.2mm. Ale najpierw pobawię się w rozwiercanie ;) 

  • 4 tygodnie później...
Napisano

Jesień, ciemno, zimno, nuda.  Taka mieszanka powoduje wysyp głupich pomysłów.  Jak na przykład złożenie roweru na kontrze jako jedynym spowalniaczu.  Bo zajefajnie jest gdy zmokłe liście na kostce brukowej ślizgają nami na pełnej kicie w kierunku autobusowej maski.  Ale.  To uczucie, że żyjesz nieograniczony linkami i kablami, nieobciążony zbędnymi zębatkami i amorami, władając ulicą niczym kuriery z Frisco oraz szutrem niczym Benedykt z Rada...PRAJSLESS!

Przedstawiam niniejszym Sh!tload'a, który gdzieś już tu się przewijał jako Genesis Brixton ubrany w trzy biegi, błotniaki, bagażniki i inne zbędności, przekomponowanego jako Urban Klunker:

 

IMG_2519.JPG

IMG_2521.JPG

IMG_2528.JPG

IMG_2529.JPG

IMG_2531.JPG

IMG_2532.JPG

  • +1 pomógł 4

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...