Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

... bo to przecie takie typowe, bakflipować na szosce [emoji14]

 

Szacunek...

I.

Phi, robię to codziennie w drodze do pracy. Po prostu się tym nie chwalę.

;-D

Edytowane przez Ros
Napisano

 

 

No pic/vid, no trick mate :icon_cool:

 

I pewnie jeszcze palisz cygaro i recytujesz "Rotę" od tyłu [emoji14]

 

Szacunek...

I.

Skąd wiedziałeś?! Jasnowidz jaki czy co? [emoji1]

Napisano

Ciekawe, że ważę teraz w Czechach w komplecie, bez zakupów spożywczych ok 110 kg, a Jaguar w tym jest chyba kg lżejszy, to by znaczyło że na Treku z bahażami to tak trzeba liczyć ze rowerzysta nie przekroczy 95 kg wagi... to raczej taki dość spory akcent na ograniczenie wagi brzucha lub bagga,że.

Napisano

Muszę zapytać, bo widzę że np w w/w rowerze też jest pressfit. Jak to się sprawdza na długich, błotnistych wyrypach? Przy GxP serwis trwa małą chwilę i wymaga jednego narzędzia (a od biedy można sobie poradzić francuzem do rur ;) ) . Nigdy nie miałem pressfitu a poluję na jakiś rower na dłuższe trasy, takie błotniejsze i bardziej piaszczyste. Trochę strach przed nieznanym.

Napisano (edytowane)

Skopali świetne geo staszka. Siedemdziesiąt na dziobie??? Dziękuję postoję :]

 

@@MikeDozer, generalnie PF to złooo. Przedwczoraj akurat robiłem serwis tego czegoś w fullu i na szęście odratowałem. Dużo zależy od tolerancji wymiarów mufy. W jednych ramach jest jakotako, w innych co kilka mc trzeba wybijać, czyścić bo trzeszczy.

 

Przy osi HT2 jak suport sh*tmano to tylko dobrze uszczelniony XTR (XT jest do dupy). Przy osi GXP dużego wyboru nie ma. Fabryczny Truvativ taki se. Jak nie będziesz topić roweru to z raz do roku trzeba i tak zajrzeć, wymyć smar z łożysk i nałożyć nowy.

 

 

Edytowane przez ishi
Napisano

Dzięki za opinie. Mam truativa właśnie i serwis z myciem zajmuje z 20 min razem ze rozpięciem łańcucha i korby, także nie jest źle. Niestety po 70km w mokrym i błotku + płukanie po jeździe to loteria, raz trzeba zrobić serwis a raz nie. No nic, będę zatem omijał PF jak się da. Lubię czysty i cichy napęd, przynajmniej na początku jazdy ;)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...