Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Mod Team
Napisano

ejno... ale przecie jest...

 

IMG_20160817_220509.jpg?format=500w

 

BTW, sama rama też klejona i gotowana w UK, nie w Kitaju :)

 

... także nie pytajcie o cenę  :huh:  :wacko:  :blink:

 

Szacunek...

I.

 

Napisano (edytowane)
... także nie pytajcie o cenę     

 

Od 3000 funia w górę :) za ramę. Gotowy rower 5595 :D

Edytowane przez yarr
Napisano

Czy ktoś kojarzy sklep w UK w których pojawiają się ramy Kony? (najlepiej w dobrych cenach). Bo na stronie jako dystrybutorów podanych jest wiele a do kogoś muszę uderzyć w sprawie zamówienia framesetu Sutry. 

Napisano

Ostatnia jazda na "szosowych" oponach. Teraz zawita duet Rocket Ron/Racing Ralph. Nie zawaham się też użyć amortyzowanej sztycy na próbę :icon_lol: Rower nie łapie się w przełajkach (poniżej 45C) więc wrzucam tutaj ;)

 

hpWat0x.jpg

Napisano

Wypatrzony na insta Pregerine Singulara w wersji "zwykły rower"

 

18095994_611822959020230_576636820192755

Hehe widząc to zdjęcie nie mogę powstrzymać się od wklejenia mojego Trawersa od Unibike z napędem 1x6 na wolnobiegu :-)7549e0159037ff1c9aac8f53520046e2.jpg

 

Wysłane z mojego Mi-4c przy użyciu Tapatalka

Napisano (edytowane)

Wszyscy znacie już moje fascynacje  starymi szosówkami Diamant, szukam wciąż części, dużej ramy, i wersji torowej w kolorze malinowym, już jedną miałem ale była z podbitą główką, czasem czeszę internetowe oko i znalazłem taką konwersję, Ci którzy wiedzą to wiedzą o co chodzi z tym napędem a Ci którzy niewiedzą mają fajną zagadkę :)

 

aHR0cHM6Ly9mc3RhdGljMC5tdGItbmV3cy5kZS9mk

A tutaj już zwykły link do renowacji Diamanta, takiej dość mocnej, mój Diamant rodzinny którego straciłem był w zasadzie w takim stanie tylko w oryginale, jedynie nie było blasku na aluminium bo bez anody oczywiście po latach jest matowe, ale chromy  korby błyszczały :) Nie miałem też chromowań na ramie Nie pamiętam też czy były koła na zaciski czy motylki, nie ten wątek to nie zanudzam

https://www.flickr.com/photos/94791513@N04/albums/72157672868768634

Edytowane przez itr
Napisano (edytowane)

Wydaje mi się że cała ta instrukcja jest inspirowana przez Aplla :)  jest jeden dynks takiej koncepcji w miejscu jet manetki muska się ezoterycznie klamkę, jak jest manetka to ezoteryka znika, Adam miał taką manetkę do pomuskania jeśli dobrze pamiętam....Sam testuje teraz sram, ale nie wiem jeszcze czy lubię ... Kupiłem też coś 7s z kodem w nazwie: 050 od Hihimano, mocowane tuż przy mostku ale jeszcze przed testami... Co ważne nawija się ta manetka na szerokość kierownicy 26 mm. i wydaje się bardziej poręczne od szosowych manetek na mostku, tylko brzydkie. Ale intencja taka żeby było szybko ściągalne kiedy konwersja ostre-biegowe... bez detaśmacji kierownicy34081511250_032828163a_b.jpg

Edytowane przez itr
  • Mod Team
Napisano

 

 

Nasz rodak takie ghetto-retroshifty za niewielki pieniądz wyrabia.

 

Wygląda że dokładnie te same tumbies'y używa :D

 

Kwestia ergonomii nieraz już była podnoszona przy każdej okazji jak Retro się przewijało.

 

STI/Briffer od SRAM ma jedna podstawową przewagę nad Szitmano. Sztywne klamki, gdyż nie są one uzywane do indeksacji. Za to odpowiada mechanizm DoubleTap.

 

... jednakowoż, jeśli ktoś ma ciśnienie na popróbowanie koncepcji STI/Brifter bez wydawania fortuny to jest to całkiem budżetowa opcja...

 

Szacunek...

I.

 

Napisano

Owszem, Adam używał, ale ostatnio się przesiadł na risera i używania zaprzestał ;) Ale wspomina dobrze. 

 

Miałem też próbę z podstawką wydrukowaną w "czy de" ale nie znając materiału okazało się, że projekt (który wykonał kolega z forum za co dozgonna wdzięczność) okazał się za mało sztywny, co uniemożliwiało wyregulowanie przerzutki. 

 

Ale nie ma to jak aluminium (o ironio), ostateczna wersja powstała z płaskownika T-kształtnego, który dla odmiany jest cholernie sztywny i ostateczna wersja nawet się nieźle prezentuje. Nie mam niestety fotki ażeby pokazać kolegom, ale przewertuje temat i poszukam. 

 

Moje rozwiązanie miało jedną dodatkową opcję. Mianowicie, użyłem thumbów emtebecznych z przełącznikiem trybu index<->friction dzięki czemu moja manietka obsłuży praktycznie każdą przerzutkę, w każdych warunkach ;) Dodatkowo nie musiałem gwałcić pierwotnego mocowania i mogę używać manetki na jakiej kierze mi się podoba. 


Z innej beczki: nowoczesna geometria powiadacie...

 

34332358442_569479943d_k.jpg

 

post właściciela tu: http://singletrackworld.com/forum/topic/new-bike-day-ti-chopper-content

Napisano

Ja jeszcze w temacie zakupu NS Bikes RAG+. Czy ta firma to jest kolejny Romet? Jest środek maja, podobno za tydzień ma być dostawa ale wszystkie sztuki są już "rozdysponowane". Jestem ciekaw wśród kogo, bo pisałem/prosiłem chyba w 10 sklepach stacjonarnych jak i internetowych, w jaki sposób mogę stać się posiadaczem tego wehikułu - każdy odpisywał że rowerów jeszcze nie ma i będą "w maju"...

Napisano

NS Bikes jest też sprzedawana z wielkim sukcesem poza granicami kraju. Wiem, że zagraniczne sklepy szybko ogarniają swój inwentarz zamawiając śmiało do przodu, stąd możliwe braki w rodzimych sklepach jeśli właściciele ociągają się do ostatnich chwil z zamówieniami. Pozostaje szperanie po zagramanicznych stronach..?

Napisano

7anna na maile nie odpowiada, a na telefony przez sklep rowerowy odpowiada, to co napisałem wyżej - w maju już "rozdysponowane".

 

Zakup zagranicą spoko, tylko w PL cena 6499zł < 1799EUR = ~7500zł.

Napisano

Też chciałem u nich zamówić RAG+ samego ramiaka, dwa albo trzy miesiące temu sie zapisałem na listę że chce info jak będą oraz napisałem z zapytaniem jaka jest szansa. Odpisali mi jakoś tydzień temu że mogą zapisać na listę ale gwarancji nie.

 

Przy czym mamy polowe maja wiec kupiłem inny rower zamiast czekać na gruszki na wierzbie. Za dwa-trzy lata rozważę te opcje ponownie jak juz normalnie bedą na rynku.

Napisano

A ja wpłaciłem zaliczkę w sklepie, zobaczymy czy taka presja na sprzedawcy i 7annie coś zmieni. Dostawa ma być maj/czerwiec.. W necie pojawiły się dostępne za kilka dni rozmiary S i L.. Na złość szukam M.

Napisano (edytowane)

Toś wypatrzył niezłego zająca! Ale dobrze czujesz, że 54, to będzie za duży rozmiar dla Ciebie. "Przekrok" w tym rozmiarze jest na wys. 79, 2 cm, więc musiałbyś mieć nogi długie jak modelka.

Edytowane przez artoor

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...