Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Mod Team
Napisano

Garść apdejtów z Taipei Bike Show...

 

Maxxis atakuje niszę 27++ (3.8cala) i dodaje stare-dobre papucie do 27+ i fata

 

http://www.bikerumor.com/2016/03/14/tpe16-maxxis-digs-high-roller-ii-minion-plus-sizes-27-5-x-3-8-minion-fat-bike-tires/

 

Onza doklada Canis'y w wersji 27+

 

http://www.bikerumor.com/2016/03/11/tpe16-onza-bites-plus-size-canis-27-tire-races-svelte-29er/

 

Szacunek...

I.

 

Napisano

a gdzież! CroMo. Co prawda nie żadne Reynoldsy, ale Pugsley to sprawdzony w boju zawodnik i do tego, do czego został zaprojektowany 4130 styka.


Uuu.. jakaś grubsza akcja: aukcja wyleciała, konto zawieszone.

Napisano

a gdzież! CroMo. Co prawda nie żadne Reynoldsy, ale Pugsley to sprawdzony w boju zawodnik i do tego, do czego został zaprojektowany 4130 styka.

Uuu.. jakaś grubsza akcja: aukcja wyleciała, konto zawieszone.

 

A to już druga taka aukcja z wylatującym Surly - kilka dni temu na allegro też wyleciała aukcja z Surly fatem.

  • Mod Team
Napisano

Ishi jak zwykle obudzony z letargu :P

 

Ale, ale... Road plus to road plus, ale czy macie pomysł na oponę 650B poniżej 1.8 cala? byle nie łysą...

 

Widzę, ze sa jakieś szmaty od SzSz - Szmatowatego Szfalbe - ale niebardzo ofrołdowe ( http://www.schwalbe.com/gb/tour-reader/marathon-cross.html )

 

... i jakoś tak tyle...

 

Czy ishi mnie zainfekował i też dżemkie-se uciałem?

 

Szacunek...

I.

 

Napisano

 

 

ale niebardzo ofrołdowe ( Marathon Cross - Schwalbe Professional Bike Tires )
no ni ma też to ostatnio montowałem....i szukałem coś ciankiego, coby jeszcze las ogarnęło. Nie ma na razie nic sensownego.

Conti mud king 1,8 .... 

Napisano

 

 

RoadPlus?

 

Koło 650b z większą oponą, zamiast 700c, żeby się wygodniej po niezbyt równych asfaltach jeździło? Ktoś już tego kiedyś nie wymyślił? Nie, niemożliwe, na pewno nie. 

  • Mod Team
Napisano

 

 

Conti mud king 1,8 .... 

 

Hmmm... To jest jaks opcja. Troszku te zęby przystrzyc i moze być pomysł. Dzieki za sugestie :thumbsup: 

 

Szacunek...

I.

 

  • Mod Team
Napisano

 

 

jak w motocrosie

 

Stary patent zjadowy. Jak kiedyś nie  było innych rzeczowych opon oprócz High Roller'ów to sie robiło opony na błoto przez wyciecie co drugiego klocka, a na sucha przez skrócenie ich o połowę... 

 

Szacunek...

I.

 

  • Mod Team
Napisano
ale czy macie pomysł na oponę 650B poniżej 1.8 cala? byle nie łysą...

 

A Soma Cazadero?

 

http://www.somafab.com/archives/product/cazadero-tires-700c650b-x-42mm

 

Dość dokładnie zjeżdżona przez samego Gitarowego Teda:

 

1. http://ridinggravel.com/gravel-news/soma-fabs-cazadero-42mm-tires-getting-rolling/

2. http://ridinggravel.com/gravel-news/soma-fabs-cazadero-42mm-tires-checkpoint/

3. http://ridinggravel.com/gravel-news/soma-fabs-cazadero-42mm-tires-at-the-finish/

 

 

Jest jeszcze Rock 'N' Road od Bruce'a Gordon'a w rozmiarze 650bx43, ale pamiętam, że Ci się bieżnik nie podobał, no i może faktycznie jest to opona raczej na suche, "kalifornijskie" warunki.

 

http://brucegordoncycles.bigcartel.com/product/rock-n-road-all-terrain-650b-x-43-tire-free-shipping

 

Bruce+Gordon+at+Putnum+Park+m.woolsey-9.

  • Mod Team
Napisano

Hmmmm...

 

To ja się podpisze pod komentarzami z BR. Czy zmiana forka faktycznie tak dużo zmieni?

 

Stop! Może inaczej, czy faktycznie jest potrzebna?

 

W sumie ciekawy koncept do przemyślenia, jeśli ktoś myśli o ostrej, szosce do ścigawkowania :)

 

Szacunek...

I.

 

Napisano

Mam Wichra i Jaguara rozmiar 55, to prawie takie same ramy jednak w Wichrze jest niski mniej wysunięty widelec, w Jaguarze był wyższy o ok 2cm ( z pamięci) i bardziej wystawiony. Tylne koło Wichra było oczywiście bliżej suportu. Oba rowery prowadziło się dramatycznie inaczej :)  Główka ramy Wichra nie ma jakiegoś "torowego "kąta" Nie wiem czy postawione na takim samym widelcu nie będą takie same te główki.  Widelec od Rychtarskiego który mam teraz jest niższy i mniej wysadzony od oryginału. I ciut chyba jednak ten oryginalny wysunięty w przód lepiej szedł po dziurskach, i przede wszystkim  mieścił oponę 40, a ten od Pana R kończy mi się na 35 i to na styk.

 

Jednej rzeczy w tych Grawelach nie pojmuję, przecież od lat dokładnie takie opony służyły  tysiącom rowerzystów na całym świecie, toczą się lżej niż górskie koło 29czy 26. Ale jednak sztywny widelec nie jest panaceum na lasy pola i piaseczki (zmienne warunki) .

W Polsce do przyjemnej jazdy w terenie jednak wybrałbym rower maratończyka niż przełajówkę... A jeździło się się na wyścigach i na tym i na tym, i sztywny cx czy grawel to jednak bywa ... nużący :)  Są miejsca że można nawet kilometrami na gumie szosowej po lasach cisnąć, szybko oczywiście, ale wystarczy wiejski odcinek rozsypu piaskowego, albo ceglanego tłucznia , przemieszanego z kaflem, i przyjemna wycieczka zamienia się w katastrofę zawracania :)

 

Wracając do zmiany opon, gdy w JAguarze po chyba  roku zdjąłem opony cx,  wrzuciłem sliki 28mm to nagle jakbym dostał soku z gumijagód . Ależ rower zaczął płynąć na asfalcie, Wspaniałe uczucie... Rok wcześniej natomiast po założeniu przełajowych opon po szosowych szytkach urzeczony byłem kompletnym tłumieniem, bez mała amortyzacją, i trzymaniem takich grrrubych (33) kapci :)

Zmiany są dobre :)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...