Skocz do zawartości

[rowery nietypowe] Faty, Różnokołowce, 29+, MX, Single, Bezprzerzutkowce, Bikepacking/rafting itp...


IvanMTB

Rekomendowane odpowiedzi

  • Mod Team

 

 

Jeździłbym

Też bym ujeżdżał ale wpierw tabele z geo poproszę! Każda kolejna fota tego krzyżaka coraz ciekawsza! 
Pisaliśmy sobie o tym z Adamosem (tzn bardziej ja go męczyłem), że pomimo wysypu tylu rowerów chłonących szersze kapcie i barana - "prawdziwych" monsterów jak na lekarstwo. 
Raczej przetłuszczone turystyki z ogonami jak u krokodyla (455mm!?), z zachowawczo wysokimi suportami czy sterówkami - albo po 72*, albo długie krótkie na 12cm (przy niskim widle).  
A przecież monster (a może tylko mnie się zdaje) powienien być gdzieś w połowie pomiędzy szosą,przełajem,gravelem a krwistym MTB! Tak co by można tyłkiem wywijać na zakrętach, kapcia wsadzić na kamieniste szlaki, ale też podpiąc torby i wylecieć twardymi szutrami w siną dal. Po cholerę takiemu 300mm suportu jak to ma sztywny wideł i nie ugnie się więcej niż da opona (czyli koło 10mm?). Po czemu tak niskie sterówki, żeby trzeba było podkładkami na 5cm się ratować? Po kiego taki długi ogon? Po co 72* na sterze skoro teraz nawet szosy miewają 71? Nie rozumim, no nie rozumim  :whistling:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

A może zamiast głośno zastanawiać się w tym wątku, zadzwoniłbyś albo wysłał e-mail?

Nawet jak chłopaki ze sportsales nie mają ramy na miejscu, to na pewno mogą ją bezproblemowo dla Ciebie ściągnąć.

Naprawdę, nie widzę sensu, żeby śmiecić tutaj w ten sposób.

Edytowane przez adamos
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hasło do wyszukiwarki - "bike cable splitters"

m.in. http://www.sandsmachine.com/ac_cable.htm

 

Bardzo Panowie dziękuję za  pomoc!

 

Przepraszam że dopiero teraz!

bike cable splitters:)

oglądałem  te rozdzielacze, i jeszcze nie mam prostego rozwiązania, rzeczywiście potrzebne jest rozejście na linkę z pancerzem, tego nie znalazłem. mam pomysł żeby wykorzystać do tego gotowe tulejki

 

                ______________I------------------------I

-------------I                           I                              I------------

----------------------------CCCCCCCC----------------------------

-------------I                           I                              I------------

                I----------------------I_______________I

 

np dwie mosiężne łuski, muszę poprosić znajomego bywalca strzelnic żeby mi kilka przyniósł, po wywierceniu kapselka spłonki i zrobieniu otworu na linkę  można było by dwie łuski wsuwać w siebie spłonkami na zewnątrz ale trzeba było by zrobić okienko od boku i system rozpinania linki podobny jak w tych baryłkach z linku. tylko ze takie duże łuski np  z ak 47 nie pięknie wyglądały by na linkach złożone razem jak cygaro, może wymyślę inny patent, ale łuski miały by się skręcać tak żeby okienko było otwarte do rozpiecia i zamknięte kiedy deszcz woda i piasek... Trochę się zakałapućkałem czasowo i projektowanie zostawię na jesienne wieczory, pytanie na ile bezpieczne będą takie kombinacje ( hamulce), i czy przekładanie kierownic może odbywać się bez każdorazowej regulacji działania manetek/ przerzutek...

 

Pozdrawiam i dzięki za linki w sprawie rozpinania linki 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko ze takie duże łuski np  z ak 47 nie pięknie wyglądały by na linkach złożone razem jak cygaro,

 

To weź jakąś łuskę z lekkiej amunicji, np. .22, albo 5.56 ;)

 

 

Notabene, obawiam się, że bez regulacji przekładka zadziała jedynie z Di2... ale może się mylę. :)

Edytowane przez ludz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

Marku, to w sumie jest do zrobienia :) 
Potrzebujesz "ramki" w środku której będzie odbywało się spięcie linek. "Ramka" musi być z  obu stron zakończona oporem pancerza, od strony kierownicy opór musi być z nacięciem na linkę (tak jak w oporach na ramie), najlepiej gwintowany co by ułatwił regulację napięcia.
W "środku ramki" musisz mieć bloczek: z jednej strony końcówka linki skręcana śrubką (linka od manetki,hamulca), z drugiej otwór pod "baryłkę" właściwej linki idącej do przerzutki lub hamulca. Niestety - bloczek byłby zdejmowany razem z kierownicą (czyli musiałbyś wykonać dla każdej kierownicy jeden bloczek). 
I już, i tyle :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

 

 

Sztywny miejski mańkut!   I na dodatek chuligan! 


Przecie ten rower istnieje praktycznie w niezmiennej formie dłużej niż ten wątek.  :whistling: 

A z nowości Eurobajkowych, to Szmatwalbe pokazało utyte Nobby Nic'a i Rocket Ron'a w rozmiarach 27,5 x 2,8" i 3". Wagi zaczynają się odpowiednio od 860g i 680g.

Schwalbe-Nobby-Nic-and-Rocket-Ron-900x66

_________________________________________

Poza tym, ostatnio czytam ja sobie taką ładną recenzję i okazuje się, że najciemniej pod latarnią. ;) Wiedzieliście, że rama Raleigh Maverick mieści Surly Knarda w rozmiarze 700x41c? :) Stoją nawet takie w promocjach na wiggle, szkoda że tylko jako całe rowery, bo kilka rzeczy (np. aluminiowy widelec) trochę je dyskwalifikuje.

http://www.wiggle.co.uk/raleigh-maverick-elite-sora-2015/
http://www.wiggle.co.uk/raleigh-maverick-comp-rival-2015/
http://www.wiggle.co.uk/raleigh-maverick-tour-claris-triple-2015/

raleigh-maverick-comp-packshot.jpg

 
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...