Skocz do zawartości

[rowery nietypowe] Faty, Różnokołowce, 29+, MX, Single, Bezprzerzutkowce, Bikepacking/rafting itp...


IvanMTB

Rekomendowane odpowiedzi

Powitoł

Też się zdziwiłem, ale nie śledziłem historii firmy ;)

 

Jeszcze jedno:

http://tubulocity.com/?p=64

Reklama Spaldinga :)

military_cycling_booklet_B-450x583.jpg

Rower:

1895-Spalding_B-450x287.jpg

 

I zdjęcie które mnie rozłożyło na łopatki:

Minerva-Terrace-Bicycle-Corps-001.jpg

Gdyby ktoś znalazł w duuuużej rozdzielczości to chętnie przyjmę.

Zamarzyła mi się większa odbitka na ścianę.

Edytowane przez porcelanowy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie małej wtopy Treka sprzed kilku stron - sklep Treka w Bielsku-Białej opublikował na swoim fejsbukowym profilu oficjalne oświadczenie - dla tych co nie mają tego ustrojstwa (FB) :

Szanowny kliencie Treka,
dziękujemy za zakup roweru Trek. Zgodnie z posiadanymi przez nas informacjami
nabyłeś rower wyposażony w hamulce tarczowe i dźwignię przedniego
szybkozamykacza otwierającą się pod kątem większym niż 180° (rys. 1).
Jeśli dźwignia szybkozamykacza będzie nieprawidłowo wyregulowana albo
pozostawiona w położeniu otwartym w przypadku roweru wyposażonego
również w przedni hamulec tarczowy, może ona zostać pochwycona przez
przednią tarczę hamulca (rys. 2). W takiej sytuacji może dojść do odpadnięcia
przedniego koła albo do nagłego zatrzymania roweru i utraty panowania nad nim.
Firmie Trek zależy na bezpieczeństwie swoich klientów. Przed rozpoczęciem
jazdy należy zawsze prawidłowo wyregulować szybkozamykacz. W Instrukcji
obsługi Trek zawarte są szczegółowe instrukcje prawidłowego montażu i
demontażu szybkozamykacza. Jeśli nie posiadasz Instrukcji obsługi Trek,
skontaktuj się z lokalnym sprzedawcą Trek.
Dodatkowe informacje dotyczące prawidłowej regulacji szybkozamykacza, w tym filmy pokazujące sposób montażu i
demontażu szybkozamykacza, są dostępne na witrynie Trek http://bit.ly/1E5LVWI ihttp://bit.ly/1bfylF1. Więcej
filmów pokazujących sposób prawidłowej regulacji szybkozamykacza jest dostępnych w kanale YouTube Trek:
http://bit.ly/1CWPVE8 i http://bit.ly/1JIaOsg. Zachęcamy do zapoznania się z tymi materiałami i zwrócenia się do
lokalnego sprzedawcy Trek w przypadku jakichkolwiek wątpliwości dotyczących prawidłowego użytkowania
szybkozamykacza.
W niniejszym liście znajdą Państwo ważne informacje dotyczące dalszego postępowania, jeśli kupili Państwo jeden ze
wspomnianych rowerów.
Bezpieczeństwo naszych klientów jest dla nas bardzo ważne. Dlatego też na życzenie klienta firma Trek bezpłatnie wymieni
mechanizm przedniego szybkozamykacza w rowerach, których dotyczy ten problem. Obejmuje to wymianę specjalnie
zaprojektowanego szybkozamykacza z podkładkami, jeśli taki jest już zamontowany w rowerze.
Modele dotknięte problemem
Problem dotyczy wszystkich rowerów Trek wyposażonych w hamulce tarczowe oraz dźwignię przedniego
szybkozamykacza otwierającą się pod kątem większym niż 180° i wchodzącą w kontakt z hamulcem tarczowym.
W przypadku braku pewności, czy w danym rowerze problem ten występuje, należy zgłosić się do lokalnego sprzedawcy
Trek w celu bezpłatnego sprawdzenia.
Co zrobi trek dla właśCiCieli rowerów dotkniętyCh probleMeM
Jeśli są Państwo właścicielami roweru, którego dotyczy ten komunikat, i życzą sobie wymiany szybkozamykacza, Trek
zapewni bezpłatnie nowy szybkozamykacz za pośrednictwem sprzedawcy Trek i przeprowadzi bezpłatną wymianę.
Dodatkowo, otrzymają Państwo bon towarowy o wartości 75,00 zł na zakup produktów Bontragera u autoryzowanego
sprzedawcy Treka. Bon jest ważny do dnia 31 grudnia 2015 roku. Bon nie ma wartości pieniężnej i tym samy nie może
zostać spieniężony. Jeśli mają Państwo jakiekolwiek pytania, prosimy o kontakt z lokalnym sprzedawcą Treka.
Dziękujemy za zakup roweru Trek
Bardzo przepraszamy za wszelkie niedogodności. Cenimy naszych klientów i chcemy, aby mogli bezpiecznie cieszyć się
użytkowaniem roweru Trek.
Ten list został przygotowany we współpracy z Komisją ds. bezpieczeństwa produktów konsumenckich. Jeśli mają Państwo jakiekolwiek pytania dotyczące informacji
zawartych w tym liście, prosimy o kontakt z lokalnym sprzedawcą Trek.
Trek Bicycle Corporation 9 Sherbourne Drive, Tilbrook, Milton Keynes, MK7 8HX, Wielka Brytania"


Mi to tam lotto, ale jak kto ciekaw to może podpytać o co tak naprawdę chodzi. Pewnie nie odpowiedzą, ale spróbować zawsze można :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

Miazga...

SPEEDVAGEN_Machines-1-1335x890.jpg
SPEEDVAGEN_Machines-23-1335x890.jpg
SPEEDVAGEN_Machines-20-1335x890.jpg
SPEEDVAGEN_Machines-10-1335x890.jpg
SPEEDVAGEN_Machines-27-1335x890.jpg
SPEEDVAGEN_Machines-21-1335x890.jpg
SPEEDVAGEN_Machines-19-1335x890.jpgSPEEDVAGEN_Machines-28-1335x890.jpg

źródło: http://theradavist.com/2015/04/speedvagen-surprise-me-rugged-road-with-campagnolo-11/#24

___________________________________________________

A zamykając już temat szybkozamykaczy, to według tej strony, TREK raportował trzy przypadki uszkodzeń/obrażeń bezpośrednio związanych ze stosowaniem przez nich "rzekomo wadliwych" szpilek (w tym jednego zakończonego paraliżem, jednego obrażeniami twarzy i jednego złamanym nadgarstkiem). Problem jednak jest inny, a polega on na tym, że jak w ojczyźnie Wuja Sama, nie napisze całej książki obostrzeń i instrukcji obsługi w postaci 12-tomowej encyklopedii dla tych durnowatych Hamburgerów, to oni (poszkodowani) i ich papugi gotowi wykończyć każdą firmę jednym procesem. Choć osobiście uważam, że wystarczyło napisać, aby początkujący i zaczynający swoją przygodę z rowerem zapinali szybkozamykacz od strony napędu. :)
Na szczęście (dla TREK'a) istnieje jeszcze coś takiego jak ubezpieczenie wycofania produktu z rynku.
Tyle w temacie.
 

Edytowane przez adamos
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spid wagen? Czy pot den cydzuś koło suportu to się podłącza bidon z małym bioreaktorem jądrowym i można przez 300 000 km jechać z dopaleniem 25 procent mocy silniczkiem nanonurkującym w łożyskach suportu,

coś czuję że każda z kulek w tych łożyskach maszynowych jest żółta jak emotikon i ma conekszyn z chmurą strawy użytkownika, ustawiając automatycznie  długość nitek wieczornego  spagetti i  gęstość golenia łydki po zakończeniu każdego treningu o tyle o ile  radiokolarz zasłużył....

 

A przy okazji brzydko wyglądają te nasadowe sztyce, jak nadziane na rower żelazko, też tak macie patrząc na stalowe rowery? w węglu przy  sporej szerokości skrzydło rur takie rozwiązanie wydaje się ciut ładniejsze, w przekroju klasycznym gryzie w oczy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

speed jest piękny ale delikatnie tylko chciałbym zauważyć, że to nie temat dla szosy, nawet tak customowej, szlachetnej i kosmicznej jak ta o smaku..vanilii ;)
mamy wątek "lutowanie czapki ze łba" i tam wrzucałbym podobne smaczki...

Za to takie turystyk chyba tu jak znalazł
Wypatrzony dzięki Fb i naszemu znajomemu Gaborowi:
niejaki KURTZ:
11164733_948497268534250_263883905884407

11134072_948497285200915_196212724204544

ps: czy ktoś ma z Was wrażenie, że "już coś podobnego widziałem"?
dla podpowiedzi: zieleń w innym odcieniu, owijka i siodło czarne, a w tle podobnym do tego też była rzeka ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team
ps: czy ktoś ma z Was wrażenie, że "już coś podobnego widziałem"? dla podpowiedzi: zieleń w innym odcieniu, owijka i siodło czarne, a w tle podobnym do tego też była rzeka

 

Oczywiście, że Geekhouse.

 

 

to nie temat dla szosy

 

Mnie to bardziej do uszosowionego przełaja/gravela pasuje, a już na pewno mogłoby nim być. Prześwity, koła XC...

No ale fakt - wedle tytułu tematu, to nawet takie nie powinny tu wpadać.

 

 

A przy okazji brzydko wyglądają te nasadowe sztyce, jak nadziane na rower żelazko, też tak macie patrząc na stalowe rowery?

 

Jedyny element, który nie do końca tutaj pasuje, ale gdybym mógł taki rower mieć, to może być nawet stare żelazko z duszą. ;)

Edytowane przez adamos
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

 

 

Oczywiście, że Geekhouse

Czemu wiedziałem, że to Ty odgadniesz pierwszy :|D

 

Mnie to bardziej do uszosowionego przełaja/gravela pasuje, a już na pewno mogłoby nim być. Prześwity, koła XC...
 
No akurat na przedzie to tyle prześwitu, że chyba tylko Thomasz ma mniej hehe ;)

 

jepanany...śmiem stwierdzić

Miazga.
Ale oglądać z tej perspektywy.. no nie wiem jak Wy, ale ja się czułem jak osa/mucha latająca mu nade łbem ;)
 
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy ktoś ma z Was wrażenie, że "już coś podobnego widziałem"?

 

 

Ja mam: http://www.fixedgeargallery.com/2008/jan/3/BobDelaney.htm

 

Zresztą ten rower był inspiracją do malowania mojego pewnego roweru (na którego ramie później powstał Grubcio).

 

P.S. Jak do Grubcia ogarnę ramę o normalnej geometrii, to też jakąś setkę na nim spróbuję ogarnąć. Sprawa łatwiejsza, bo nie trzeba aż tak zwracać uwagi na to, czy asfalt czy teren, poziom wysiłku ten sam....

Edytowane przez adriansocho
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...