Skocz do zawartości

[rowery nietypowe] Faty, Różnokołowce, 29+, MX, Single, Bezprzerzutkowce, Bikepacking/rafting itp...


IvanMTB

Rekomendowane odpowiedzi

  • Mod Team

 

 

Tutaj, to raczej nikt, ale ta dwójka przejechała AWOL'ami z Londynu do Istambułu i wrażeń powstała z tego cała masa. Było już tutaj wrzucane.
 
ano było, dawno temu
Co do tej relacji jakoś nie wierzył bym do końca w ich obiektywizm.... ;)
to jak zapytać Steva Petha co myśli o sancie czy Matta Huntera o specach hehe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ha, fajny filmick ;)

 

Gdzieś za to dziś widziałem info o wymianie widłów w orendżach krosowych wersji pierwszej - otóż jest szansa że może sterówka nagle wziąć rozwód z koroną widua i buba gotowa! Należy zwrócić uwagę na grubość łącznika sterówki z lagami - ma być 35mm a nie 30mm...podlinkuję komu trzba jak odnajdę!

 

 

POZDRo-:ver

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Karol, że tak zapytam - co tam chowasz na przedzie za uprząż? Na tyłku używasz bikepacka a na przodzie? Wygląda na stabilną.

 

DIY :D

 

Powstał mi w głowie pomysł jak łatwo i stabilnie wozić namiot pod kierownicą, potem dowiedziałem się że ktoś już to wymyślił i nawet sprzedaje.. No ale zrobiłem swój projekt i z pomocą mamuśki i jej maszyny do szycia powstało takie coś:

 

e07f76cc9dcc.jpg

 

Trzyma się rewelacyjnie i co najważniejsze, można łatwo wypinać pakunek bez konieczności odczepiania pasków od kierownicy. 

 

2d10044641e6.jpg

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

(...)

Jeszcze tylko tytułem uzupełnienia:

 

* widelec Kona Rove Al (Project Two Alu Touring) - 415mm oś piasty <-> bieżnia sterów, 760g ze stalowymi śrubami do mocowania bagażnika, nabitą gwiazdką i sterówką długości 23cm,

* rama Kona Rove Al (rozmiar 53) - 1819g, także ze stalowymi śrubami (4x koszyki na bidon, 2x bagażnik/błotnik) + przelotki do regulacji przerzutki/hamulca + uchwyty mocujące pełny pancerz do tylnego hamulca + wymienny hak.

 

W stosunku do wersji stalowej ~kilogram różnicy na zestawie rama+wideł.

 

--

Zdecydowałem się na opony: Clement X'Plor MSO w wersji 700x40c / 60TPI. Stwierdziłem że nie ma najmniejszego sensu dopłacanie prawie 2x do wersji 120TPI...

Edytowane przez rzymo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Był kiedyś, w wersji z canti, wrzucam z wersją disc - All-City Nature Boy:

 

NatureBoyDiscMain.jpg

i link do strony producenta:

http://allcitycycles.com/bikes/nature_boy_disc

 

I jeszcze ciekawostka z Finlandii, Pelago Sibbo:

pelago_sibbo_730_490b.jpg

niby szosowy, ale mieści oponę 42mm, 32mm z błotnikami, rama dostepna za 665E wg strony producenta.

link - http://pelagobicycles.com/bicycles/advanced-multipurpose/sibbo-2014.html

 

pozdrawiam

Edytowane przez el_gregorio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

No... no...

 

det2_5.jpg

 

Dobre haki :thumbsup:

 

TOP TUBE   C-C 525 538 560 575 590 605

SEAT TUBE C-T 480 530 560 590 620 670

 

Dobre geo :thumbsup:

 

 

HEAD TUBE 102 131 153 183 214 270

sibbo_730x490.jpg

 

Przyjemnie wysoka sterówka :thumbsup:

 

Win-win-win!!!

 

 

Szacunek...

I.

 

PS

 

LOL!!!!

 

A materiał ramy:

 

 

Columbuksen

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

No i jeszcze dają 5 lat gwarancji na te smukłe rurki Columbus'a (łącznie z widelcem!). Miło. :)


________________________________

Aha, wrzucałem już info w wątku rometowym, ale jako że ciekawy news, to dokleję i tutaj. Fat Chance wraca do gry (http://www.fatchancebicycles.com/the-new-yo-eddy-on-the-way/) :)

Edytowane przez adamos
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

... i tu nachodzi mnie zastnowieniuch... Ostatnim razem firma wywaliła się kopytami do góry finansowo gdyż właściciel okazał sie uroczym człowiekiem ale beznadziejnym biznesmenem...

 

Czy nauczył sie czegoś przez te kilka lat? Tymbardziej że reaktywację poprzedziło publiczne głosowanie jakim rowerem i w jakim rozmiarze kół ma być nowy Edek...

 

hmmm...

 

Szacunek...

I.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

 

 

Czy nauczył sie czegoś przez te kilka lat? Tymbardziej że reaktywację poprzedziło publiczne głosowanie jakim rowerem i w jakim rozmiarze kół ma być nowy Edek...


No właśnie, ale tym razem ruszają ostrożnie. Skoro sami fani wybrali, czego dusza pragnie, to zapewne ryzyko przy pierwszym, mniejszym "rzucie" i bezpośredniej sprzedaży znacznie maleje. Tak myślę...

'

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

... i kolejny industry insider

 

Tym razem niezafajowe wieści z obozu Singular:

 

 

Unfortunately the Peregrine production is currently on hold. With the development of the disc Kite I'm afraid I can't really justify having three steel, drop bar, disc brake, 700c frames in my small line up.  I hope the day will come when it is possible to reintroduce the model to my range but I can't say when that will be. I do currently still have a couple of S size frames in stock

 

Szacunek...

I.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

Przy obecnym rozwoju grubola i wyspecjalizowanych zadaniach jakie wykonują, to już by była chyba jakaś apokalipsa gdyby ony wyginęli.

Chumba Ursa 29+

http://theradavist.com/2014/10/rolling-chumbas-texas-facilities-ursa-29-mtb/#35

Chumba_Ursa29-MTB-23-1335x889.jpg

i nowy Shand Stoater (jakoś dziwnie, za każdym razem, zwilżają mnie te szkockie rowery :P)

http://theradavist.com/2014/10/shand-cycles-stoater-road-bike/

Shand-6-151.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

Panowie sorry za mały OT i mniejsza o sam rower, ale czy ktoś potrafi wyjaśnić tak dużą różnicę w cenie? Czy dystrybucja aż tyle kosztuje? I czy w tym przypadku firmy prowadzące sprzedaż bezpośrednią nie robią nas trochę w przysłowiowe bambuko?

http://www.fezzari.com/new-2015-bikes/fore-cyx-2-0-siks

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm, według mnie to za drogi ten rower jest już w opcji sprzedaży bezpośredniej...ale porównuję go do P-X/O-o.

 

Co do kosztów: zapewne rowery sprzedawane "bezpośrednio" dostarczane są w kartonach - odpada koszt wynagrodzenia mechanika w sklepie który to poskłada.

Jako iż towar dostarczony do klienta odpada koszt magazynowania przez sklep.

Jako iż towar dotarł do klienta to odpada papierkowa robota - fakturowanie, inwentaryzacja itepe itede.

Odpada konieczność składowania więcej niż jednego rozmiaru - wszak jak se klajent kupi na necie to już jego broszka czy trafił z romziarem czy nie, w sklepie musi być jakiś wybór.

Wspomniałem juz o małpce która klajnetowi towar wcisnąć musi? No to tej małpce też trzeba dać na banana za jej robotę. 

Z reguły sklepy oferują przynajmniej jeden serwis - znowu mechanik, papierki...

 

Nie wiem już naprawdę kto kogo w bambuko pociska, ale wiem jedno...warto kupować rowery "retro" :D

 

 

POZDRo-:ver

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

Nie no, w pełni zrozumiałe Lordzie wszystko o czym piszesz, ale przecież sklep zazwyczaj nie sprzedaje rowerów jednej marki, tym bardziej jeśli chodzi o takie "niszowe" i mniej znane nazwy. Dla mnie różnica w cenie wciąż szokująca. Trochę strzał kolano w takim zestawieniu na stronie, albo tylko po to by kogoś zachęcić, by odwiedził sklep, przymierzył się, a kupił już on-line.
Tylko jaki to ma sens? Chyba tylko zawracanie głowy prowadzącym sklep? :)

Edytowane przez adamos
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymowny jest komentarz pod prezentacją lekkotłustej Chumby:

"interesting to see the industry moving in the direction of "fatter is better". I just upgraded my 29er to the wide Velocity Blunt SS rims and love the "new" ride.

It wasn't all that long ago everyone was in weight-weenie, super carbon, pro-race, lightweight mode and now we are "porkin'" out!"

 

Czyż podobne rzeczy nie raczkują w kraju-raju za sprawą kilkorga znanych z tego i pokrewnych wątków grasantów?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...