Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

@wojtas7: z przedstawionych powyżej przez mnie modeli 50% to alu, kąt główki to: Paradox: 68*, Trans Am 68.5*, Fireline 67.7*, Yelli 68*. A ze sztywnym tyłem to tylko Trans AM. Sorry, nie zwróciłem uwagi że chcesz mieć "wszystkie cechy Staszka", ale umówmy się że ciężko byłoby znaleźć "taki sam ale jednak inny" model ;) Skoro tak się uparłeś na Stache, to próbuj go wyrwać gdzieś w Europie...

 

edit: szybki luk angliczanym guglem

 

POZDRo-:ver

 

po prostu szukam takiego roweru od dłuższego czasu, wypatrzyłem Staszka i od razu zniknął :-(  W Polsce w żadnym sklepie Staszka nie ma, w Niemczech to samo - wysłałem sto maili. Sprzedawcy twierdzą że rower jest wyprzedany i z 2015 znika z katalogu i zastępuje go poprawiony Superfly itd.

 

Wygląda na to że jest kilka Treków w UK. Ale Trek ma politykę sprzedaży osobistej. Czy trzeba lecieć do UK po niego? ;-)

 

A wydawać 8 kzł na hardtaila umówmy się - drogo, więc nie chcę kupować czegoś co jest słabsze niż mogłoby być a rower chciałbym użytkować dłuższy czas. Wszystkie założenia oprócz sztywnej osi z tyłu spełnia On-One Parkwood, chociaż amorek to tez nie jest rewelacja wolałbym Foxa z trzema ustawieniami bo planuję jeździć też zwykłe górskie maratony  

 

http://www.on-one.co.uk/i/q/CBOOPWDEO/on-one-parkwood-shimano-deore-mountain-bike

 

CBOOPWDEO_P1.jpg

 

i cenę ma rewelacyjną - 999 funtów i ma już w zestawie Reverba. Tylko że koła ma strasznie mierne więc tak czy siak dobijam do 7 kzł.

Edytowane przez wojtas7
Napisano (edytowane)

Somę Adamos zapodał w poście #2736, ale nie wiem czy to to samo, bo napisałeś że jest "poprawiona" :P

 

To ta sama, ale dzięki zbliżeniom koledzy mogli się zadumać nad sposobem zakładania paska, więc nie dogryzaj od rana, tylko przytul :sweat:

 

Edytowane przez artoor
  • Mod Team
Napisano (edytowane)

dobre dobre.....  :thumbsup: 
moglibyśmy długo szukać tego połączenia... 

ps: Thomaszu, retro szifty żeśmy tu sobie nie raz obgadywali, zmieniareczki też ;)

Edytowane przez anarchy
Napisano

 

 

ps: Thomaszu, retro szifty żeśmy tu sobie nie raz obgadywali, zmieniareczki też

 

Muszem poszperać więc. Spodobała mi się ta opcja :) Użytkuje to ktoś ze starych forumowych wyjadaczy?

  • Mod Team
Napisano (edytowane)

TwojaStara na forum retrobików maił kogoś kto zrobił prostą samoróbkę działającą tak samo.
W sumie jak analizowaliśmy (ale co to znaczy analizować a nie jeździć) to wychodziło nam, że aż takie dobre to to nie jest. Tzn w terenie czasem może być problem z równoczesnym hamowaniem i redukcją. Ciężko sięgać palcyma - szczególnie skrajne biegi.
No i jeszcze jedna rzecz - to były czasy (a tak naprawdę nie tak dawno temu) kiedy obowiązywały głownie klamkomanetki i klamki pod hamulce szosowe i canti  a nie pod mechaniczne tarcze. Teraz gdy Avid ma w kolekcji tarczówki pod klamki szosowe wszelkie kombinowanie nie wiem czy ma rację bytu.
Na pewno retro szifty mają trzy duże plusy - małą awaryjność, jak zaliczysz glebę to szansa że albo klamki albo manetki przeżyją (w przypadku kombi tracisz i jedno i drugie) i montujesz do czego chcesz czy to klamki shimano czy tektro....

Edytowane przez anarchy
  • Mod Team
Napisano

Szczytujący Synowie Albionu coraz lepiej, ciekawiej i co najważniejsze całkiemznośniebudżetowo w przełajkach.

Tutaj Pinnacle Arkose 2 na 2015r.

22%20ARKOSE%202.jpg

A w Gienku, to się chyba ktoś na głowę mocno wywalił... ;)Co to wogóle ma być? :huh:
 

Napisano

@anarchy - jeżeli chodzi o odległość to może być tylko lepiej. U mnie obecnie, odległość od endbara do klamki hamulcowej to lata świetlne. Taki retro mógłby sie ładnie wpasować do coticowej ramy i brooksa c17. Poczytam, popatrzę, zasiegnę języka...

 

@adamos - ten nowy pinnacle hmmm... Rama, opony jak najbardziej na tak ale jedna zębatka z przodu i endbary to jakieś nieporozumienie w fabrycznej przełajce. Ani to szybkie ani wygodne. Lekki lipton mz.

  • Mod Team
Napisano

 

 

Rama, opony jak najbardziej na tak ale jedna zębatka z przodu i endbary to jakieś nieporozumienie w fabrycznej przełajce. Ani to szybkie ani wygodne.


Ano widzisz, wiele jeszcze zależy od tego gdzie i jak chcesz być na tym szybki. Na moje leśne trakty i okoliczne popierdólki zapewne w zupełności wystarczy (tutaj rozpiętość kasety 11-36). Co do zmieniarki, to sam nie wiem... Człowiek bardzo szybko przyzwyczaił się do DoubleClicka (i uważam, że świetne toto pracuje, nawet w nizszych grupach, no może przedni mógłby być bardziej dopracowany), a zapomina jak kiedyś ręka sięgał tam gdzie teraz się po wodę sięga, żeby sobie bieg przełożyć. ;)
Co tam komu w duszy gra...
Napisano

gul jest. ale zmniejszony bo Trek Stache aka "Staszek" już do mnie wędruje. A drogę ma pokrętną, Trek zrezygnował z produkcji owego i na 2015 już go nie ma. Po wysłaniu setek emaili do dystrybutorów znalazłem trzy sztuki - dwie w Niemczech (jeden po 5-6 Probefahrt) i jeden w UK, cenowo najlepiej wyszło w Niemcowni, ale nie wysyłają do Polski więc liczę na szybką podróż do zaprzyjaźnionego Little John Bikes w Görlitz. Do tego stary rower sprzedałem w trzy godziny na Allegro. 

 

To nie może być przypadek ;-)

Napisano (edytowane)

@wojtas7

To teraz musisz na szybko zapuścić wąsy, żeby móc nazwę "Stache" na ramie roweru godnie jako rowerzysta reprezentować.

Wogóle poruszanie się Trekiem z geometrią G2 bez wąsów powinno być zakazane :yes:

 

Podziwiam upór w dążeniu do upragnionego Staszka.

Edytowane przez rambolbambol
Napisano (edytowane)

Rozumiem że tak to miałoby wyglądać:

 

110672.jpg

 

Lata 60. XX wieku 1968

Gary został zawieszony w wyścigach rowerowych z powodu zbyt długich włosów.

Edytowane przez wojtas7
  • Mod Team
Napisano

 

 

Gary został zawieszony w wyścigach rowerowych z powodu zbyt długich włosów.


W szprychy juz mu sie wkrecaly. :D

A tak przy okazji, to bardziej na temat, na temat Panowie.

-------------------------------------------------------------------------

Nowa linia na 2015r. od RSD Bikes


I jeszcze jako ciekawostke podrzucam (zeby mnie tu zaraz nie zlinczowano ;) ) - Rower Na Zombie.

10491201_10152656907908536_6729607093057
Napisano

Dla mnie to takie skrzyżowanie rottweilera z chartem. Wyszedł mix, to widać, ale czy to ma sens - wątpię. Nie od dziś wiadomo, że stosuje się różne gumy przód/tył, ale ta różnica to trochę extreme :)

Napisano (edytowane)

Czy ja wiem, że to takie extreme, niekórzy po prostu mają taki fetysz.

Np u mnie Bontrager 2.3 na mleku z przodu (55mm szerokie) i Marathon Dureme 2.0 z tyłu (43mm szerokie) wyglądają na mojej Cobii nieźle i wyciąga dobre strony obu tych opon. Jak znajdzie się budżet na Knarda i obręcze, to przód jeszcze przytyje. Fotki zamieszczę tu, jak tylko sztuciec z UK przyleci.

Edytowane przez rambolbambol
Napisano (edytowane)

ok twoja różnica w gumach - cm z hakiem, to nie to samo co na załączonym obrazku :)

po prostu trudno mi to ogarnąć, w czym taka wielgaśna różnica miała by pomóc?

 

1. teren - przód ok, a na tyle albo odpadnie d#pa albo w moment kapeć

2. asfalt - przód mulasty, tył ok

 

to bardziej pasuje jako ciekawostka przyrodnicza mz

Edytowane przez thomasz

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...