Skocz do zawartości

[rowery nietypowe] Faty, Różnokołowce, 29+, MX, Single, Bezprzerzutkowce, Bikepacking/rafting itp...


IvanMTB

Rekomendowane odpowiedzi

 

 

Spotbrand, ten od Honey Badgera, wypuścił tytanową wersję jednobiegowego 29ra na karbonowym pasku:

Takie cudo z pinionem, ze sztywnym widłem i osakwione jest moją miłością ;)

Gdyby tylko wYgięli podsiodłówkę zamiast ją wginać, to by było na co zbierać, a tak trza samemu się uczyć tytan spawać ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie cudo z pinionem, ze sztywnym widłem i osakwione jest moją miłością ;)

Gdyby tylko wYgięli podsiodłówkę zamiast ją wginać, to by było na co zbierać, a tak trza samemu się uczyć tytan spawać ;)

 

Ja bym tam tylko 8+ biegów  piaście widział i miodzio  :)

Edytowane przez yotomeczek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie cudo z pinionem, ze sztywnym widłem i osakwione jest moją miłością ;)

Gdyby tylko wYgięli podsiodłówkę zamiast ją wginać, to by było na co zbierać, a tak trza samemu się uczyć tytan spawać ;)

 

Zamiast robić wcinkę w rurze, można wygiąć tak, jak w pokazywanym kiedyś 2soulscycles:

large_9420221157_9bee99c946_o.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem dać "wygięta" w cudzysłowiu, a nie dałem i dostałem po łapskach...

Swoją drogą QH to piękna rzecz, tyle że stalowy jest "pisany" pod amort. 120-140 mm, czyli w ciężki teren.

Mimo to rama jest lżejsza od ROS9, Somy Juice, TransAma czy Nimble9, bo M waży 2.6 kg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można założyć 100mm, ale konstruktor tej ramy - Marc Donath - napisał mi, że idealny skok dla stalowej wersji to 140 mm, a 120 mm to dolna granica

skoku, jaką rekomenduje. Rama jest przeznaczona także do jazdy w bikeparkach, więc 100 mm to kiepskie wyjście.

Dla ramy tytanowej Marc zaleca 120mm i ani trochę więcej. Przeznaczeniem tej wersji QH jest lekki AM i XC.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...jeszcze o Gienku nieco: faktycznie coś im się pochrzaniło jeśli chodzi o turystyczny rower z barankiem i grubymi kapciami - zdawa się iż 42mm z chlapaczami to max w ichnim Tour de Fer. A miało być ciekawie i kolorowo! Gienek Longitude natomiast...jeden jest już zamówiony, choć do końca kolorystyka mi nie pasuje ;)

 

Longitude:

DSCN0512.JPG

 

DSCN0514.JPG

 

DSCN0515.JPG

 

DSCN0517.JPG

 

DSCN0513.JPG

 

DSCN0516.JPG

 

 

Cały rower jak już Adamos wspomniał do wyrwania za brytyjskiego tysiaka z groszem reszty, a rama w kolorze szarym z niebieskimi detalami do nabycia za 374.99...i tu powstaje zagwozdka gdyż w katalogu rama przedstawiona jest z widłem, sterami i zaciskiem(jak dotąd standardowo) oraz kierownicą(!) AL6061DB, 31.8 x 720mm, 20mm wzniosu, 20* gięcia. Hm?

 

Wiadomo też dlaczego odchodzą od Reynolds'a i pakują się w Mjolnir oraz KVA. Otóż jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o...wiadomo o co - tutaj też względy finansowe podyktowały taki a nie inny materiał w kilku modelach. Licencja Reynolds'a swoje kosztuje a materiał nie odbiega aż na tyle od nie-renomowanych warsztatów aby tkwić w tym związku na siłę. Testy UTS wykazują wytrzymałość Mjolnira na poziomie 700-900 MPa(a więc podobnie do Reynolds 520), zaś KVA MS3(topowe Volare oraz Equilibrium) na poziomie 1400MPa. 

 

Kilka fot z prezentacji w hangarze wielkości pudełka od zapałek w którym panowała temperatura niczym w piecu hutniczym:

 

Caribou:

DSCN0496.JPG

 

High Latitude:

DSCN0482.JPG

 

Latitude:

DSCN0484.JPG

 

Seria Bridge(stalowe mieszczuchy), modele Borough i Smithfield

DSCN0497.JPG

 

Volare:

DSCN0499.JPG

 

Equlibrium na Campie:

DSCN0486.JPG

 

Equilibrium na tarczach:

DSCN0490.JPG

 

Croix de Fer 10 & L.E.

DSCN0491.JPG

 

Tour de Fer:

DSCN0494.JPG

 

 

POZDRo-:ver

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

....

Cały rower jak już Adamos wspomniał do wyrwania za brytyjskiego tysiaka z groszem reszty, a rama w kolorze szarym z niebieskimi detalami do nabycia za 374.99...i tu powstaje zagwozdka gdyż w katalogu rama przedstawiona jest z widłem, sterami i zaciskiem(jak dotąd standardowo) oraz kierownicą(!) AL6061DB, 31.8 x 720mm, 20mm wzniosu, 20* gięcia. Hm?

 

A można z wysyłką do PL zanabyć tą ramę z widelcem?

Bo to 29+ spełnia :)

Piasty 100+135 czy szersze?

Chyba lepiej brać Genesis Longitude od Surly Krampus 29+?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzy posty pod rząd i wszystkie od osób o takim samym imieniu? Może szybkie przyjęcie imieninowe? ;):)

 

Thomasz: Longitude już zamówiony, lecz jeszcze nie opłacony...

 

Yotomeczek: Jak już będą ramy gotowe(wrzesień) do kupna to dam cynka - kilka osób jest chętnych, i jestem pewien że coś wspólnie wykombinujemy! 29+ spełnia. 100mm i 135mm piasty mhm, tak! Cóż lepiej: Longitude czy Krampus...jak gienek opublikuje geo to będzie wiadomo czy lepiej, bo taniej na pewno!

 

 

POZDRo-:ver

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Było? Chyba nie. 

 

Mongoose Argus

 

Mongoose-teocali-fat-bike-2014-2015-bike

 

Tym razem trochę mniej budżetowo niż w przypadku modelu Beast ;) Napęd 2x10 na komponentach SLX, mechaniczne tarcze Tektro, piasty 190/135, obręcze 100mm, opony Vee Rubber. Wszystko za kilogram zielonych, czyli całkiem okazyjnie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli ktoś ma jakieś pytania dotyczące fargo to chętnie odpowiem.

 

Po 2 tygodniach posiadania właśnie tego roweru mogę napisać że jest naprawdę ekstra sprzęt. "klei się do drogi", super zwinny, żaden mój 29er nie był tak zwinny i tak szybko nie przyspieszał.

 

Bardzo stabilny z sakwami! Ultra wygodny. Nie znalazłem jak na razie wad jeśli chodzi o to do czego go używam.

 

Fajny rower, jeśli ktoś sie nie może zdecydować, jak ja wcześniej, to niech zrobi krok w przód bo naprawdę warto!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest chyba druga wersia, w sumie sie tym nie interesowalem, mam w kazdym razie wymienny hak, ale nie regulowany.

180 cm, noga 87 +/-.

Rozmiar L,ale chyba będę sie przesiadał na M, wynika to z tego ze z dluzszym mostekim ok 80, jest srednio wygodnie i za mało zwrotnie dla mnie.

 

Teraz mma mostek ok 2-3 cm i 40st chyba wzniosu, akurat taki leżał to założyłem i jest bardzo dobrze, dlatego chce spróbować M'ki.

 

Dzisiaj próbowałem Fargo w trudniejszym terenie, i co powiem, daje dużo uśmiechu, a to co o niej kiedyś napisał Dawid, a co Ty masz w stopce to prawda, ten rower codziennie mnie zaskakuje, ale bardzo chciałbym spróbować M'ki.

Edytowane przez buchar69
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://banachbrothers.pl/index.php/17-aktualnosci-wyroznione/272-grrruuubas-ziom

 

Opinia profesjonalisty z branży na temat mojego Facika :) 

 

 

Wniosek po 300 km (tyram w delegacji więc okazji pojeździć za dużo nie ma).

 

Rower tylko jako dodatek. Nie wyobrażam go sobie jako jedyny rower w rodzinie :) Mnie osobiście męczą przy dłuższej jeździe opory toczenia (nie fizycznie a bardziej psychicznie). Druga sprawa to "szał" jaki robi. Jak ktoś nie lubi na siebie zwracać uwagi NIE POLECAM. Co do jazdy w terenie to jednym słowem bajka :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...