Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Mod Team
Napisano (edytowane)
czekamy tylko na potwierdzenie samolotów z Moskwy do rozbijania chmur

 

W związku z obecną sytuacją polityczną, niech lepiej zostaną, tam gdzie są.

 

A Iron Maiden jak najbardziej się nadawa. :thumbsup: Miło by było gdyby wpadli, tak jak kiedyś na polskie wesele. Zresztą oni mają własny odrzutowiec, to nam chmury rozgonią. :D

Edytowane przez adamos
  • Mod Team
Napisano (edytowane)

no Stary, a gdzie do tej pory robiono najlepsze stalowe ramy w Polsce? 
A czemu "przypadkiem" kolor paprykarza przypomina Rudą? :D

Ekscentryk? CZekaj Pan, sprawdzę w papierach.. :)
anie, tam same ekscentryki przyjadą, co drugi to z kosmosu wyrwany...

A poważniej - przyjmiemy z szerokimi ramionami...

ps: do Jesieni daleko a i wątek pośrednio nie ku temu....

Edytowane przez anarchy
Napisano

a propos stali - zauważyłem, że większość stalowych ram ma zintegrowany hak, a w ramach ameliniowych jest możliwość wymiany haku. czamu? 

  • Mod Team
Napisano

Ze względu na wytrzymałość materiału i jego specyfikę. Trzeba by sporo umiejętnoci żeby tak wykrzywić hak w stalówce by nie dało się go na powrót wyprostować. W glinaminiaku taki hak po prostu pękłby (czy przy takim wygięciu czy próbie prostowania) no i po ramie

  • Mod Team
Napisano

hehehehehehe


__________________________________________________________________________________________

Z innej beczki wykorzystując ten wątek jak najlepszy źródło dotarcia do właściwych osób:
Czy ma ktoś pożyczyć na kilka jazd alt bara on-ona MARY?

przyznam, szczerze, że z każdą kolejną jazdą na Sarnie z Figlem (stary wpis: http://www.forumrowerowe.org/topic/130279-rowery-nietypowe-tlusciochy-roznokolowce-29-monstercross-jedynaki-bezprzerzutkowce-itp/?p=1412058) zaczynam coraz bardziej przekonywać się do nietrafienia z kątem gięcia.
Pomimo wielu wielu ustawień, regulacji nadal nie odczuwam takiego komfortu po dłuższej jeździe jak na "zwykłym" carbonowym bontragerze.
Może to kwestia materiału, może rączki się ubiły, ale ciężko w to mi uwierzyć. 
Dłonie leżą ok ,ale w pewnym momencie zaczyna tępo uciskać w środkowej części dłoni. 
Nadal jest cudowne pedałowanie na stojąco, świetne skręcanie ale suma sumarum... hmmm mieszane uczucia.
W pewnym momencie (wracając od starych wzorów z zajęć z ergonomii) stwierdziłem, że to kwestia długości roweru(!?) Kiedyś, na początku rowery terenowe były zdecydowanie krótsze, dziś często jesteśmy rozciągnięci na ramie. No to wysunąć dłonie do przodu mocno. Jak się układają? A teraz cofamy je do siebie w stronę klatki piersiowej (swojej!), im bliżej tym bardziej dłonie ustawiają się kciukiem do przodu (umownie - pod kątem).
To mogło by tłumaczyć dlaczego na podjazdach siedząc na czubku siodła lub na stojąco jest zdecydowanie lepiej - kierownica jest blisko ciała.

I na powrót wracając do początku tego wątku - chciałbym sprawdzić jak jeździ się z mocniej giętymi kierownicami, zatem jeśli ktoś ma coś od 20* wzwyż to ja chętnie....
 

  • Mod Team
Napisano (edytowane)
Czy ma ktoś pożyczyć na kilka jazd alt bara on-ona MARY?

 

Bardzo wątpię czy ktokolwiek z czytających posiada Maryśkę. Tak sobie na nią spogladam i to naprawdę mocne gięcia. Jesteś pewien, że wygodnie ułożysz na niej dłonie, bez "wykręcania" nadgarstków?

 

A tak poza tym, orientuje się ktoś co/lub kto stoi za zmianami na blogu Prollego? Skąd ta nowa nazwa The Radavist? :huh:

Mam nadzieję, że co do treści pozostanie bez zmian (bo to jeden z moich faworytów w plebiscycie) i przy okazji taki ładny sztywny singielek. ;)

 

Crema Cycles Static Rigid 29′r

galeria: http://theradavist.com/2014/03/guest-gallery-e-r-t-z-u-i-film-crema-cycles-static-rigid-29r/#1

 

CremaStatic_04.jpg

Edytowane przez adamos
  • Mod Team
Napisano

Kłaniam,

 

Graboski onegdaj uzywał Maryśki, mogę go przepytać czy jeszcze ją ma/używa...

 

... a 20/20 leży ciagle w kartonie...

 

Szacunek...

I.

 

PS

 

Singiel git, ale widelec pasuje mu jak świni siodło :P

 

Napisano (edytowane)

...bynajmniej @artooro.... 

chodzi o to, by (jak to kiedyś jeden z tu obecny stwierdził) można było bez kompleksów .... puścić bąka :D

 

Pamiętam tę fascynującą dyskusję. Pojąłem, że stalowy zlot z każdym machem korby zmierza

w kierunku zaprezentowanym w dobrze znanym filmie:

przy okazji prezentacja cienkiego cro-mo by Transition. Edytowane przez artoor
  • Mod Team
Napisano

 

 

Singiel git, ale widelec pasuje mu jak świni siodło


Wiem, znam Twoją opinię w tej kwestii. Monotematyczna. :P

 

w kierunku zaprezentowanym obok...przy okazji prezentacja cienkiego cro-mo by Transition.

 

Kierunek OK, tylko ta prezentacja była tutaj jakiś kwartał temu. :P

Napisano (edytowane)

Mam teorię że najwygodniejszy na krótkiej ramie będzie baran w chwycie "na klamkach" :)

 

I zamierzam ją sprawdzić ;)

 

chyba nie było a moim zdaniem czysty "sex on  wheels"  Szkocki  Shand Cycles

 

 

shand-stoater-ft-1.jpg

 

jedyne co bym zmienił to siodło na brązowe :)

 

http://www.cycleexif.com/shand-cycles-fat-tyre-stoater?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+Cycleexif+%28Cycle+EXIF%29

Edytowane przez yarr
  • Mod Team
Napisano

Ivano, jak to 20/20 leży w kartoonie? No jak to?? Tak bez mła? Osz Ty!

 

Ano leży... Odpakowałem, pomacałem i ... odłożyłem :icon_mrgreen:

 

Jakoś mnię za nabiał nie chycił od pierwszego macnięcia...

 

Szacunek...

I.

  • Mod Team
Napisano (edytowane)
Dlatego napisałem, że film dobrze znany...

A to sorrewicz, źle Cię odczytałem. :thumbsup:

 

 

chyba nie było a moim zdaniem czysty "sex on wheels" Szkocki Shand Cycles

 

Był już przynajmniej 2 razy ===> patrz wyszukiwarka :P

 

________________________________________________________________

 

I jeszcze na podwieczorek, raporcik, część pierwsza z Rovaniemi 150 2014:

 

http://fat-bike.com/2014/04/rovaniemi-150-report-part-1/

 

Renifer Albinos :teehee:

 

Photo-1.jpg

Edytowane przez adamos
Napisano

Ja mam Mary ale jest aktualnie w rowerze na ktorym jezdze. W tej chwili sa do kupienia za 15 funciakow jak wybierzesz jakis paskudny kolor.

  • Mod Team
Napisano

O widzisz, a używasz w terenie czy asfalcie?
15 funtów niby mało ale z przesyłką wyjdzie ponad 100zł a ja jej nie potrzebuję na stałe, potrzebuję sprawdzić jak w terenie sprawdzi się tak mocne gięcie zanim wydam grubsza kasę na Answera 20/20.

Napisano

Jezdze glownie po gruntowkach i lesnych sciezkach, nic wyczynowego. W moim ubogim doswiadczeniu, Mary daje mniej kontroli nad kolem na wertepach niz prosta kierownica, ale moze to byc kwestia szerokosci, nie ksztaltu. I dziwnie sie na niej jezdzi na stojaco, jakby sie nie bylo o co zaprzec rekami.

Moze, skoro i tak nie kupujesz docelowo Mary, rozejrzyj sie za jakims tanim szmelcem o podobnym ksztalcie na allegro. Widzialem podobna XLC za 40zl, a jakies zupelne noname nawet taniej.

Napisano

 

 

Był już przynajmniej 2 razy ===> patrz wyszukiwarka

 

Wrrrr tu juz wszytko było i co gorsza ty to wszytko pamiętasz :P

 

A wideł w  Static'u jest brzydki :P

 

foch bez odbioru ;)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...