Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Mod Team
Napisano

 

 

Poprostu dziwnym mi sie zdało iż przy tak szerokim stopniu ingerencji w ramę nie poszedłeś jeszcze kroczek dalej i nie zaordynowałeś adaptera tarczy.

Dyplomatycznie rzecz ujmując (by zaspokoić Twą ciekawość): Osoba która dokonywała zmian w ramie, zważywszy na filigranowość tylnych piór, wiek ramy i inne niezbadane pierdy "nie zalecała"  wykonania mocowania tarcz. Niemniej jednak biorę mocno pod rozwagę zastosowanie tarczówek w późniejszym czasie (jeszcze inne haki lub sam dorobię adapter montowany pod hak-na własną odpowiedzialność).
Napisano

Maciejas się uraduje! ;)

 

Breadwinner: NAHBS 2014 eMTeBe na medal:

 

BWnahbs.jpg

 

 

POZDRo-:ver

 

  • Mod Team
Napisano

Retrotec, ubiegłoroczny zwycięzca w kategorii MTB, w tym roku zgarnia nagrodę dla najlepszego przełaja.
Anarchy, co my właściwie dyskutujemy, skoro w Hameryce to już praktycznie standard? ;)

10014823_10152228628722092_194715224_o.j

  • Mod Team
Napisano

Kłaniam,

 

To ja panowie tak w ramach zajawki... Detale wkrótce, jak zrobię lepsiejsze foty detaliczne i zbiorę się do odpowiedniego ubrania tego w słowa :)

 

13203091575_5b532f5166_b.jpg

 

Szacunek...

I.

 

 

 

  • Mod Team
Napisano (edytowane)

artoor, opony jak w traktorze, podejrzewam, że przejadą większość błota na jakie napotkają:
pcfcx-1.jpg


Jak ktoś to zauważył na NAHBSie - dzięki żwirołazom (a pamiętacie jak jeszcze niedawno wypinaliśmy się na ten głupi podział - CX i żwirówka? ech..) olewany rynek opon około 700x40 (bo to trekingi, bo miasto bo kto tam patrzy na wagę czy bieżnik) zaczyna nabierać rumieńców.
Co mnie za to zaskoczyło przeglądając pierwsze foty z NAHBSu to znikoma ilość (lub zero?) Monsterów. Tak jak by znów jednak podejście "racingowe" brało górę nad zwykłą jazdą.

ps:  widzę, że Adamos tez jest czujny :)
ps2:W temacie opon byliśmy z w.wspomnianym (przynajmniej ja byłem) zaskoczeni oponami spod znaku Contiego. 

CrossRide 700x42 ( 420 i 490 gramów)
5130_0.jpg

Oraz coś szybszego - SpeedRide 700x42 (wagi nie znalazłem)
pneu-velo-continental-speed-ride-reflex-

A ceny? bardzooo przyjemne ;)

Edytowane przez anarchy
  • Mod Team
Napisano (edytowane)

A jak już się tak śmiejemy, to może pamięta ktoś dyskusję o kolorze różowym i prawdziwym facecie?

To jak? Kto się pierwszy odważy? :D

10014566_686342634742256_855308445_n.jpg

Edytowane przez adamos
Napisano

 

 

Maciejas się uraduje!   Breadwinner: NAHBS 2014 eMTeBe na medal:
 

 

Ha! Wiedziałem! Bad Otis. Te ramy są proste (nieskomplikowane) aż do bólu. Może to mi się tak podoba. Podstawowe informacje są na ich stronach, wraz ze zdjęciami. 

http://breadwinnercycles.com/products/bad-otis

 

Z ważniejszych spraw: kąt główki szalone 66 st, ogonek 420mm, a koła... no tylko 27.5. Jakoś im bardziej stalowa rama tym lepiej prezentuje się z dużymi kołami. Podejrzewam natomiast, że wiem dlaczego użyli 27.5. A cobyście powiedzieli na konwersje takiego Bad Otisa na różnokołowca? Głowka byłaby jeszcze pod mniejszym kątem (czyli po rowerowemu - łagodniejszym), aj prezjum?

 

BO_Profile_R-01_f5483153-4079-44a7-82b2-

 

PS.

Ktoś nerkę potrzebuje może? :D

Napisano (edytowane)

Oraz coś szybszego - SpeedRide 700x42 (wagi nie znalazłem)

Miałem krótko dwa komplety (coś koło sierpnia zeszłego roku), na drutach jeździłem i oddałem bratu, zwijki sprzedałem jako nowe.

 

Kawałek z opisu z mojej aukcji:

"Opona ma 38mm szerokości, 36mm wysokości (na obręczy 16mm, ciśnienie 4atm). Masy rzeczywiste 441 i 443g.

Puncture Protection - wkładka antyprzebiciowa.".

Edytowane przez rzymo
Napisano

Szukałem ostatnio rowerów nie zawracających właścicielowi głowy całym tym smarowaniem, czyszczeniem tego i owego - słowem roweru do jeżdżenia a nie do dłubania.

Okazało się, że istnieją firmy, które się w takich rowerach wręcz specjalizują i wychodzą im ciekawostki warte tego wątku.

Na początek dziwactwo maksymalne Tout Terrain Panamericana Xplore:

Panamericana_Xplore_schwarz_2012_1120x56

Nie dla biednych - ceny zaczynają się od 5000 euro, w opcji max ponad 6000. Tego co się dzieje z tylnym zawieszeniem nie ogarniam. 18 przełożeń w jakimś cudzie Piniona.

 

Wersje normalniejsze zdarzają się być całkiem zgrabne:

Xover_orange_2013_1120x560_01.png

 

I wyposażone w różne smaczki, np. Trickstuff Doppelmoppel

Tickstuff_Doppelmoppel_Xover_2012_detail

  • Mod Team
Napisano

@Maciejas, ramy proste do bólu? pozornie. Pięknie dopracowane prowadzenie linek (patrz linka tylnego hamulca w okolicy suportu), cieniutki frez na sterówce dla smaczku i haki przy których Engine czy Speedvagon to wręcz sztampa :)
Mały karniak się należy za: poprzeczkę w dolnych piórach i nacięcie podsiodłowej od tyłu a nie przodu (no i suport, ile ona tam ma? 340mm?)
A nereczki to ja drobiowe mam po 8,99 za rogiem ;)

Napisano

wyrwałem na tablicy z wyprzedaży garażowej,

w stanie nieużywania od 15 lat(brud , smród i zgnilizna:) )

szkoda go mi się zrobiło - więc zainwestowałem

i odremontowałem.

śmieszny jest, a i chodzi dobrze,

tlko te biopace, trudne do okiełznania.


 

 

Zawsze możesz przemalować na wesję camo.

he he

zrobię fotki roweku wuja - Kowalewski rocznik '95,

  wersja camo hand made.,

ale klocek straszliwy.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...