Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Mod Team
Napisano (edytowane)

@anarchy, wstydziłbyś się tak publicznie skórę obciągać :D;)
BTW. ten fajny stojak serwisowy Mavic'a, to gdzie wychaczyłeś?
Co do bikeporn theme - droga wolna, możesz czuć się Ojcem Założycielem. :yes:


@grzegosz - ten Twój Mielec Custom mi się z taką fotką skojarzył (singular, też na ultegrze), tylko musiałem trochę poszperać...

969721_10151957709194447_205186750_n.jpg

A skoro już przy Singularze jesteśmy, to ostatnio było coś o niemrawym podskakiwaniu z Knardem na przedzie ;) Czy tym razem trafiłem Ivan? :)

181421_10151914722764447_1416458375_n.jp
321393_10151906261129447_2030957623_n.jp

Edytowane przez adamos
  • Mod Team
Napisano

(adamos - bo Ty nie wiesz chyba (stare czasy na wątku rometowym) ale tak dobrze nauczył mnie obciągac...mój znajomy szewc, ksywa "miękka warga")

Na 3" paputku to pewnie i poskacze (tak skromnie w tym singularze wygląda ta opona), ino czy trzy cale to już big fat mama :)?

  • Mod Team
Napisano

 

bo Ty nie wiesz chyba (stare czasy na wątku rometowym)


 

wiem, wiem tylko, że wtedy się mniej udzielałem...;)

jeszcze jak byś zapodał linkacza do tego forum kaletniczego, co to onegdaj wspomniałeś, i o tym statywie coś więcej napisał na PW, co by OT nie robić :)

+1 za szorowanie siodła, rozumiem że chcesz coś "w ten deseń"?

http://www.forumrowerowe.org/topic/135726-brooks-mit-czy-prawda/?p=1273326

 

 

  • Mod Team
Napisano

 

rozumiem że chcesz coś "w ten deseń"?


niet :)
chcę po prostu wygodne brązowe siodło z jasnej skóry (bo taka była pod ręką) pod swój tyłek. Nic więcej. To jeszcze nie ten etap wtajemniczenia.
To może jedna nowy wątek, tam można by i zarzucac pomysłami/wykonaniami i uwagami na temat wykonania.
  • Mod Team
Napisano

 

To może jedna nowy wątek, tam można by i zarzucac pomysłami/wykonaniami i uwagami na temat wykonania.



zakładaj anarchy, nie będziemy tutaj śmiecić...
  • Mod Team
Napisano

 

 

Na 3" paputku to pewnie i poskacze (tak skromnie w tym singularze wygląda ta opona), ino czy trzy cale to już big fat mama :)?

 

 

No bo taki szeroki paput na waskiej feli to pomylka jest :)

 

Szacunek...

I.

  • Mod Team
Napisano (edytowane)

Nowy, wunglowy projekt Salsy - Salsa Carbon Beargrease z napędem XX1.

999875_10151677722273536_2125969100_n.jp
1013909_524066194307504_1048118149_n.jpg

A tak przy okazji, zainteresowaliście się już postacią John'a Beargrease'a? Pewnie byłby niezmiernie kontent, móc używać takiego zestawu w codziennej tyrce ;)

1000184_615288765162280_1138125835_n.jpg
 

Edytowane przez adamos
  • Mod Team
Napisano (edytowane)

..(będzie, że narzekam) ale ja sobie myślę "nie tędy droga Panowie" (to do projektantów)..
Niech mi ktoś racjonalnie wytłumaczy sens carbonowej ramy w Tłuściochu? albo nie, nie "sens" bo zaraz oberwie mnie się za "racjonalizm do szpiku kości i bólu rowu".
Jakie czynniki wskazują na priorytetowość takiego posunięcia! 
1. Obniżamy wagę? no jasne :) Tylko, że może więcej dobrego dały by obręcze z tego węgła. Samo zejście na wadze ramy to pewnie rzędu 500-700 gramów - czyli jakieś 3-5% całości :)
2. Chcemy usztywnić ramę - no baaa! ino, że rower i tak pewnie na tej gumie "pływa" pod człekiem (gdybam naturalnie) a sztywny węzeł korbowy to raczej ścigantom.... a jedno z drugim idzie w parze ale chyba z przymrużeniem oka (ściganie i faty)
3. wiem! podnosimy prestiż! no bo nic innego mi nie przychodzi do głowy
4. ewętualnie, bardzo ewętulanie - upraszczamy sobie pracę - w węgłu łatwiej rzeźbić wszelkie przejścia, wydziargać miejsca na grubą oponę zaraz przy mufie suportowej itd itd...
5. aha, nie oszukujmy się - rama u chińczyka z węgla będzie tańsza od ramy z dobrej stali :) (ale to tajemnica)

Edytowane przez anarchy
Napisano

..(będzie, że narzekam) ale ja sobie myślę "nie tędy droga Panowie" (to do projektantów)..

Niech mi ktoś racjonalnie wytłumaczy sens carbonowej ramy w Tłuściochu? albo nie, nie "sens" bo zaraz oberwie mnie się za "racjonalizm do szpiku kości i bólu rowu".

 

 

...dodam jeszcze, że karbon na tłustym wygląda jak strongman w tiulach, jeśli ktokolwiek panimaju, co to tiul.

  • Mod Team
Napisano

Kłaniam,

 

To ja tylko przypomnę iż twórcom węglowego Niedźwiedziego Sadła przyświecała idea stworzenia wyścigówki XC w wadze około 10kg.

 

Szacunek...

I.

 

  • Mod Team
Napisano

O widzisz, już lepiej!
No to teraz zarzucić coś takowego (ino chyba węższe) do tej Salsy z powyższa czy mojego ulubionego Aplplemana:
1363286054135-kv6sr9p9kobj-670-75.jpg,

na bezdętkach i heja Uphill! Kierunek?....Passo Gavia albo Stelvio :) :)

  • Mod Team
Napisano

.. to ja trochę lżej bo powietrze jakieś FATne się zrobiło :)
wynalazłem takie cuś niejkaiego Malika - przełajowe ze znanej nam polskiej manufakturki (cmokamy? :) )

rychtarski2_01.jpg

kolorek klasycznie przełajowy (widział ktoś kiedyś np żółte CX?), Columbus Spirit, a tylne haczyki błyszcza jak psu .. oczy nocą 
ach.. piękna rzecz...

A! i jeszcze jedna, tego samego właściciela :) 

rychtarski1.jpg

  • Mod Team
Napisano

No trochę pocmokam - w istocie śliczne, ale ja się ponownie pytam: jak na tym widelczyku wjechać bez tiku nerwowego prawą powieką w las, czy inne polne dziury?
Naprawdę szkoda Panie takiej ładnej ramy ;)

widział ktoś kiedyś np żółte CX?



anarchy, a All City Macho Man? Żółty jak siki na śniegu...

all-city_macho_man_02.jpg
all-city_macho_man_05.jpg
  • Mod Team
Napisano

... i jaki żółty brzydki na tym śniegu :) :)

Co do widelca - a tu zaskoczę bo podobnoż ten od Rychatara o 3 nieba lepiej się zachowuje w terenie niż carbonowy. Właściciel objeżdżał na obu i cmokał z zachwytu nad stalą. Praca, tłumienie i sztywność boczna. Jedyny minus wg niego - carbonowy dokładnie dwukrotnie cięższy. Ja z doświadczenia ze swoim widłem w Sarnie wierzę w to całkowicie (choć mam porównanie tylko z Sworksem Tricrosem)

  • Mod Team
Napisano (edytowane)

A wiesz może na jakich to kolega oponach i jakim ciśnieniu pomykał, że tak sobie chwali jazdę na takich "igiełkach" w terenie?

 

Edytowane przez adamos
  • Mod Team
Napisano (edytowane)

Wideł...
Interesuje mnie ze względu na moje poszukiwania i optymalizację jazdy na przełaju w obecnych warunkach pogodowo-atmosferycznych.
Pytanie, czy np. ten wideł nie zmęczy zbytnio rąk na crossowej oponie i będzie tłumił równie dobrze jak karbon na wyższych ciśnieniach? W ubiegłą sobotę pojechałem jakieś 80 km po szutrach i wyschniętych "na pieprz" polnych drogach, dziur i sporej wielkości żwiru...w pi...du. Jechałem na jakieś 70-80 PSI. Jazda dość komfortowa i nie złapałem ani jednej gumy, jak to bywało wcześniej, po tych samych drogach przy niższym ciśnieniu. I muszę przyznać, że jeżdżąc wcześniej w podobnych warunkach na stalowym widelcu, w porównaniu do karbonowego widelca tłumienie było o wiele gorsze a ból w nadgarstkach był nieporównywalnie większy.

No cóż, może magia Mistrza R.? :)

Edytowane przez adamos
  • Mod Team
Napisano

może...
Ja mam drobne porównanie mojego z przytaczanym S workiem (carbon plus ZERTZ!), i ze sztywniakiem Salsy (?) Kazafazy. Mój to miód cud orzeszki a wiesz jakim jest przewrażliwiony na komfort.
Ach, mamy porównanie do Kony p2 - to już jak kładka drewniana i most żelbetowy.
To, że carbon to wcale ale wcale nie musi oznaczać komfort - spójrz na ramy szosowe - im jak najdalej od "uginania". Kompozyt się projektuje i to jest jego wg mnie najlepsza cecha, programuje poprzez specjalne ułożenie włókien. Słowo klucz - anizotropia a mało kto o tym pamięta.
Stal stali też nie równa. W szosowym puchu starej daty tez mam stalowy wideł ale sztywny i tępy w pracy jak by z kanalizacyjnej był spawany. Z mojego skromnego powiem tak - dobra stal lepiej zapracuje w lesie, na przejazdach korzennych, kocich łbach, carbon odwdzięczy się filtracją drobnostek na drobnym żwirze, szutrze, porowatym asfalcie (przypomnij sobie wyniki z testu sztyc z innego wątku).

I znów wraca - gdybyś wpadł do paprykarzowa założył byś na moment wideł Żony (415mm, tarcze, Rychtar) i pogonił. Miałbyś najlepsze porównanie.

I na koniec wracając do powyższych przełajek - nie wiem na jakim ciśnieniu jeździł ale na mój chłopski rozum przy obu widłach używał tych samych kół, opon i ciśnienia no bo inaczej jak wychwycić różnice?

 

  • Mod Team
Napisano

 

W szosowym puchu starej daty tez mam stalowy wideł ale sztywny i tępy w pracy jak by z kanalizacyjnej był spawany. Z mojego skromnego powiem tak - dobra stal lepiej zapracuje w lesie, na przejazdach korzennych, kocich łbach



No i chyba tutaj leży "pies pogrzebany", że ja po prostu nie mam porównania do dobrego, współczesnego stalowego widelca...Wcześniejsze porównanie stalowego widelca z początku tego tysiąclecia (to chyba jakiś LeMond był), zapewne nie jest do końca adekwatne...
Napisano (edytowane)

 

 

 

kolorek klasycznie przełajowy (widział ktoś kiedyś np żółte CX?), 

 

 

 

 

Ibis Hakkalugi?

 

2958.jpg

...no i ten detal nadal powoduje rozwazania nt. posiadania cantich :)

 

Ibis+Hakkalugi+handjob.JPG

 

 

może...

Ja mam drobne porównanie mojego z przytaczanym S workiem (carbon plus ZERTZ!), i ze sztywniakiem Salsy (?) Kazafazy. 

 

Chodzi Tobie o Gównonaśniegu vel Kupuch? To wideł  imadło z GT Peace!

 

 

POZDRo-:ver

Edytowane przez kazafaza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...