OrzelPiotr Napisano 23 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2013 Dziś podczas czyszczenia łańcucha dopatrzyłem się małej usterki w ramię mojego kross'a, na ten moment nie wiem czy pęknięcie się powiększa czy nie ale było by nieźle gdyby się ktoś wypowiedział odnośnie bezpieczeństwa - czy można z tym jeździec czy zaczynać reklamację - bo mam jeszcze ponad rok gwarancji. Na ten moment opisałem sprawę sprzedawcy - zobaczymy co on na to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Eper Napisano 23 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2013 Reklamuj to jak najszybciej. Ja osobiście nie jeździłbym z tym pęknięciem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OrzelPiotr Napisano 23 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 23 Lutego 2013 No właśnie tak się zastanawiam ile już z nim jeżdżę. :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fraczi Napisano 23 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2013 100 razy się uda, a 101-y już nie i wylądujesz nie daj Boże połamany w szpitalu. Jak masz gware to nie zastanawiaj się tylko wymieniaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Must Napisano 24 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2013 Slabo to wyglada, kolejna trachnieta a8 na forum. Jakis slaby spaw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 24 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2013 1. Masz gwarancję - korzystaj z niej. W najgorszym przypadku przekonasz się że w krossie pracują ciulasy olewające klientów 2. W którym miejscu na ramie jest to pęknięcie? Zdjęcia na dużym zbliżeniu, więc trochę trudno mi zidentyfikować rejon ramy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OrzelPiotr Napisano 24 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 24 Lutego 2013 Na 3 zdjęciu wyraźnie widać miejsce (patrz środek zdjęcia) - spaw suportu z tylnym trójkątem. P.S. wolabym jednak przekonać sie, że kross to porządna firma i uczciwie podchodzi do tematu reklamacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 24 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2013 Ja bym jeździł, widziałem sporo pękniętych ram, a właściwie nadpękniętych mniej lub bardziej i do ich "zgonu" to nie tak blisko i nie tak łatwo. Oczywiście w pierwszym rzędzie roszczenia reklamacyjne, skoro możesz nadal po nie sięgać. Lepsza nowa niepęknięta, niż najlepsza używana pęknięta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OrzelPiotr Napisano 24 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 24 Lutego 2013 Jak dla mnie też to zbyt tragicznie nie wyglądało, bo to początek spawu - w dodatku jak był lekko brudy to wcale pęknięcia nie widziałem - mimo to na ten moment nie czuję się już tak pewnie użytkując rowerek, tym samym będę się starał coś w tym temacie wskórać. Tak się zastanawiam, czy to normalne, że pod samym początkiem pęknięcia jest charakterystyczne wgłębienie - jakby ubytek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rulez Napisano 24 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2013 Trudno się czuć pewnie jeżdżąc na pękniętej ramie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 24 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2013 Może inaczej: jeździłbym do momentu gdybym wiedział jaką decyzję podejmie sprzedawca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radeks23 Napisano 24 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2013 Jak dla mnie też to zbyt tragicznie nie wyglądało, bo to początek spawu - w dodatku jak był lekko brudy to wcale pęknięcia nie widziałem - mimo to na ten moment nie czuję się już tak pewnie użytkując rowerek, tym samym będę się starał coś w tym temacie wskórać. Tak się zastanawiam, czy to normalne, że pod samym początkiem pęknięcia jest charakterystyczne wgłębienie - jakby ubytek? Też ten ubytek zwrócił moją uwagę, może to jakaś wada fabryczna, a może gdzieś zaczepiłeś spodem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OrzelPiotr Napisano 24 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 24 Lutego 2013 Żeby zaczepić musiałbym zawisnąć na jakimś pręcie :] Jest tam oryginalny lakier więc nie ma o tym mowy. Dokładnie to dziś wyczyszczę i zrobię zdjęcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AdamCh Napisano 24 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2013 Z gwarancja to moze byc roznie. Rower uzywany nienzgodnie z jego przeznaczniem. Tak moga napisac/powiedziec i olac sprawe. Kilka lat temu mbike przyznal sie do wad swoich ram i wymienial bez gadania.. a co zrobi kross tego dowiemy sie w nastepnym odcinku edit: to jest jeden z najslabszych miejsc w kazdej ramie... Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OrzelPiotr Napisano 24 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 24 Lutego 2013 No wlaśne jak oglądałam nową ramę krossa a8 (2012) to widzę, że to łączenie zostało w całości przeprojektowane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radeks23 Napisano 24 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2013 I też na tym forum był jeden przypadek pęknięcia ramy a8 2012 mniej więcej w tym samym miejscu;] Nie dopatrywał bym się tu wad w projekcie, ta raczej zwykły pech biorąc pod uwagę stosunek liczby użytkowników to takich właśnie przypadków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OrzelPiotr Napisano 24 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 24 Lutego 2013 Zrobiłem jeszcze jedno zdjęcie - wyraźnie widać, że pęknięcie zaczyna się w miejscu z zagłębieniem - tak jak by zabrakło w nim spoiwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MokryxD Napisano 4 Marca 2013 Udostępnij Napisano 4 Marca 2013 I jak z tymi ramami? Coś się wyjaśniło? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OrzelPiotr Napisano 4 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 4 Marca 2013 W środę kurier ma mi zabrać rower - więc pewnie w ciągu miesiąca coś się wyjaśni... Samej ramy wysłać nie mogłem, mimo zapewnienia z mojej strony dość obfitej dokumentacji fotograficznej wszystkich komponentów jak i samej usterki. Ot taka polityka firmy i już :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OrzelPiotr Napisano 14 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 14 Marca 2013 Dostałem dziś informacje, że rozpatrzenie mojej reklamacji potrwa max28 dni; Kross musi poddać ramę ekspertyzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MokryxD Napisano 14 Marca 2013 Udostępnij Napisano 14 Marca 2013 Aż 28 dni?! To chyba lekka przesada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AdamCh Napisano 14 Marca 2013 Udostępnij Napisano 14 Marca 2013 Reklamacja musi trwac max 14dni ROBOCZYCH...Jak bys wystosowal do nich oficjalne pismo w ktorym prosilbys o uwzglednienie gwarancji czyt. wymiany, a firma by nie odpowiedziala w terminie 14 dni..oznaczaloby to, ze sie zgadzaja (ich blad) i droga sądowa- wygralbys na 100%%$ Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rzezniol Napisano 14 Marca 2013 Udostępnij Napisano 14 Marca 2013 Hola hola nie rozpędzaj się tak ... jeszcze nie wiesz w jakim trybie kolega reklamuje ramę a ty wyskakujesz z wygranymi w sądzie i 14`stu dniach ... Jeżeli reklamuje z Gwarancji producenta to ustawą może sobie tyłek podetrzeć ... liczą się zapisy gwarancji. Jeżeli reklamuje z Ustawy ... to ustawa mówi o 14 dniach na ustosunkowanie się do roszczenia ... brak "odzewu" roszczenie uznane ... tutaj mamy kontakt i informację o konieczności dokonania dodatkowych czynności czyli jest "odzew" wiec ... Miejmy nadzieję że mimo długiego terminu wszystko będzie jak należy rower będzie sprawny na początek sezonu i nie trzeba będzie się ganiać po sądach Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dziubek Napisano 14 Marca 2013 Udostępnij Napisano 14 Marca 2013 Kolega "normalnie" zgłosił usterkę więc Kross, po najmniejszej linii oporu, powoła się na gwarancję i zastosował się do swoich zapisków Rozpatrzenie reklamacji powinno nastąpić w terminie 14 dni. Jeżeli sprzęt wymaga ekspertyzy, termin ten ustala się na 28 dni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AdamCh Napisano 15 Marca 2013 Udostępnij Napisano 15 Marca 2013 Hola hola nie rozpędzaj się tak ... jeszcze nie wiesz w jakim trybie kolega reklamuje ramę a ty wyskakujesz z wygranymi w sądzie i 14`stu dniach ... Jeżeli reklamuje z Gwarancji producenta to ustawą może sobie tyłek podetrzeć ... liczą się zapisy gwarancji. Jeżeli reklamuje z Ustawy ... to ustawa mówi o 14 dniach na ustosunkowanie się do roszczenia ... brak "odzewu" roszczenie uznane ... tutaj mamy kontakt i informację o konieczności dokonania dodatkowych czynności czyli jest "odzew" wiec ... Miejmy nadzieję że mimo długiego terminu wszystko będzie jak należy rower będzie sprawny na początek sezonu i nie trzeba będzie się ganiać po sądach Pozdrawiam ano faktycznie. ;-) Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.