grabek Napisano 20 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2013 Dobry wieczór wszystkim! Dziś rozkręciłem damper żeby zrobić przegląd. Okazało się że w środku nie ma śladu oleju ani smarów. Mam wobec tego kilka pytań: 1. Czy ten amortyzator (komora tłumienia SPV) powinien być zalany olejem. Jeśli tak to jak wygląda procedura i ilość oleju? 2. Gdzie w Polsce można dostać komplet uszczelek? Znalazłem tylko na CRC? 3. Jak wstępnie pompuje się SPV (nie mam zaworu)? Czy tylko odpowiednim ustawieniem IFP? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kemot1974 Napisano 20 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2013 witam, ad 2 http://roweryokey.pl/zestaw-uszczelek-manitou-do-tylnych-amortyzatorow-powietrznych-06-07.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grabek Napisano 20 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 20 Lutego 2013 2i regulaminu Wielkie dzięki, nie trafiłem na to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grabek Napisano 21 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 21 Lutego 2013 Przepraszam za post za postem, ale dzwoniłem tam i nie mają od ręki. Może jakieś inne propozycje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team sznib Napisano 21 Lutego 2013 Mod Team Udostępnij Napisano 21 Lutego 2013 Swingery nie są łatwe w serwisie. Jak chcesz się bawić tu masz manuala: http://www.birota.ru/manuals/manitou/swinger/04-swinger-sm.pdf 3. Jak wstępnie pompuje się SPV (nie mam zaworu)? Czy tylko odpowiednim ustawieniem IFP? Jak to nie masz? W 3Wayu masz 2 zawory, jeden do komory powietrznej, drugi do SPV. Chyba że masz X3, nie 3Waya. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grabek Napisano 21 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 21 Lutego 2013 2i regulaminu Mam, ale pod zaślepką a nie na zewnątrz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team sznib Napisano 21 Lutego 2013 Mod Team Udostępnij Napisano 21 Lutego 2013 Pod jaką zaślepką? Tu masz 3 Waya: http://www.chainreactioncycles.com/Images/Models/Original/17472.jpg zawory czerwony i niebieski. Oba na zewnątrz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rulez Napisano 21 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2013 Pod zaślepką jest w X3 . Czyli w : http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=61033 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grabek Napisano 21 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 21 Lutego 2013 2i regulaminu Tak. Ten jest mój. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kemot1974 Napisano 21 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2013 zapytaj jeszcze w VELO, są dystrybutorem MANITOU, pz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rulez Napisano 21 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2013 VELO bezpośrednio nie sprzedaje, trzeba przez współpracujący sklep (jak podany powyżej Rowery OK), lub inny ze śląskiego : http://www.dobresklepyrowerowe.pl/sklepy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gruber69 Napisano 2 Marca 2013 Udostępnij Napisano 2 Marca 2013 Witam, Czy posiadając Air X3 można dołożyć zewnętrzny zawór jak w 3 way? Jeśli nie to jak to diabelstwo napompować po serwisie? Pytam zanim ewentualnie rozbiorę bo boję nawet tą zaślepkę ruszać, żeby ciśnienie nie zeszło, zwłaszcza, że dziadostwo zrobili pięciokątne, a serwis jest w cenie ponad połowy dampera. Wiem, że jest narzędzie manitou do tego 3 in 1 shock tool no ale cena około 50 dolarów to gruba przesada z ich strony. Być może są jakieś domowe barbardzyńskie sposoby? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.