vitesse Napisano 18 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 18 Lipca 2013 zdjecia jakies mam z telefonu wrzuce dzis wieczorem, albo jutro, waga spadla do 10,44 kg jest kilka fotek https://picasaweb.google.com/114784718399507604624/Level?authkey=Gv1sRgCPucs8XL19jGrgE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CMIK Napisano 18 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2013 Każdy jeździ na czym chce, ale sidy xtry itd w mtb szosowym to przerost formy nad treścią. Nie wiem do czego ma służyć ten rower. Jeśli do wrzucania w niego sporych ilości kasy-ok. W każdym innym przypadku- bez sensu. Zawsze dobrze mieć jakiś cel. Tu celu nie widzę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miller Napisano 18 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2013 Będą się różnić bardzo wiele- semi slick to około 500g i jako taka użyteczność i odporność. 280g opony to już robienie z roweru eksponatu. Chodziło mi generalnie o bieżnik albo raczej jego brak w przypadku obu opon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartnik Napisano 19 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2013 Te hamulce to KCNC ?- przynajmniej tylny, bo przedni słabo widać Jak to się sprawuje w czasie mocnego hamowania? Pytam z ciekawości, bo jeżdżę na tarczach, ale zawsze mnie zastanawiało jak można zrobić tak filigranowe wajchy. Przecież tam wszystko musi aż "piszczeć" od naprężeń - więc jak jest ? No i ja bym booster wywalił - kompletnie nie pasuje do tego roweru - szczególnie z tymi oponami. Nie sądzę, żeby ta rama miała braki w sztywnosci uzasadniające użycie boostera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vitesse Napisano 19 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 19 Lipca 2013 tylni to AEST, wczoraj zalozylem, jeszcze na nim nie jezdzilem, ale nie ma obsolutnie zadnych luzow wyglada na dosc sztywny, przod to xt, niespotkalem sie z rama z aluminium by od v-ek sie nie rozchylala, nawet przy tym hamulcu troche sie rozszerza Każdy jeździ na czym chce, ale sidy xtry itd w mtb szosowym to przerost formy nad treścią. Nie wiem do czego ma służyć ten rower. Jeśli do wrzucania w niego sporych ilości kasy-ok. W każdym innym przypadku- bez sensu. Zawsze dobrze mieć jakiś cel. Tu celu nie widzę. rower ma sluzyc do jazdy, a ze niejezdze raczej po kamieniach to opon mtb nie potrzebuje, ja wiem czy duzo kasy, oprocz amora zadna czesc nie kosztowala wiecej niz 200 zł, rower ma byc uniwerslany, zmiana opon i moge jechac w teren WG. Ciebie mtb "szosowy" na jakim osprzecie ma byc ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartnik Napisano 19 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2013 że rama się lekko gnie to oczywiste - tylko czy booster konieczny to już niekoniecznie - w końcu to dodatkowa masa . czekam na relacje z jazdy z tymi hamulcami, bo wiadomo,że rękami tych ramion nie wygniesz. Obawiam się, że przy zastosowaniu boostera, to one mogą się okazać za mało sztywne. Ja bym się bał jeździć z taką biżuterią w miejscu hamulców Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CMIK Napisano 19 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2013 Rower ma służyć do jazdy i nic nie mam do tego jak i gdzie jeździsz- żeby było jasne. Ale skoro pokazujesz projekt roweru i jest on zaprezentowany w dziale mtb z amortyzacją przednią, to wolno mi chyba zauważyć, że Twój rower w kontekście znaczenia skrótu mtb oraz tego do czego używasz- jest w moim mniemaniu bez sensu. XTR jest nie tylko lekkie, ale stworzone z myślą o niezawodności i precyzji działania w terenie. Sid to też nie jest widelec stworzony z myślą o szosie. Po prostu tego nie rozumiem- wiedzieć że się jeździ po szosie, ale złożyć mtb i go wykastrować. Pomyśl o konstruktorach, którzy mając przed oczami najbardziej wymagające wyścigi mtb projektowali poszczególne komponenty- co poczują, jeśli zobaczą projekt Twojego roweru? Karbonowa maska w astrze 1,4, spojler w Daewoo Nexia, te klimaty to są. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vitesse Napisano 19 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 19 Lipca 2013 Co jesli astra z silnika 1,4 mialaby 200 koni profi zawias kubly i klatke, to nie moze miec carbonowej maski ? jakby nexia miala silnik v6 to nie moze miec spojlera? bredzisz i tyle. tym rowerem do lasu wjade po kamieniach przejade, nie tak jak Ty na oponach terenowych, ale na asfalcie bedziesz sie meczyl, i srednia predkosc Ci wyjdzie nizsza niz gdybys mial semislicki. Dla moich zastosowan to jest dobry rower, przy moich zalozeniach finansowych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartnik Napisano 19 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2013 twój cyrk-twoje małpy ale nie dziw się, że taki rower w dziale MTB budzi kontrowersje. ...w szosowym/rigid też by budził Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vitesse Napisano 20 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 20 Lipca 2013 bede musial zlozyc do zdjec opony mtb i problem bedzie z glowy Ty w swoim accencie tez miales/masz semi slicki i biadolenia nie bylo Jakby ktos chcial kupic rame z tego krossa to bedzie na sprzedaz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czyzu6491 Napisano 20 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2013 owszem kolega bartnik miał założone kwesty ale tylko dlatego, że brał udział w maratonie szosowym a jego rower to pełno prawne mtb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartnik Napisano 20 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2013 to prawda - krótkie rogi wróciły na kierę no i mój teraz stoi na continentalach: tył: Race King Spersonic 26x2.2 przód: X-king 26x2.2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miller Napisano 20 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2013 Każdy ma taką oponę jaką sobie kupił więc nie ma co się przepychać z tym, prawda jest jedna o ile prawie każdy semislick nadaje się do codziennej jazdy w warunkach do jakich został stworzony to opona typu aka w codziennym użytku się już nie sprawdzi, ma ona wiele zalet które może spełnić ale założona w konkretnym celu, terenie i pogodzie np. podczas startu w twardym, płaskim i szybkim maratonie, więc zakładanie jej do codziennego użytku jest poronionym pomysłem, zresztą w tym projekcie takich pomysłów nie brakuje, budowniczy powinien mocno zweryfikować cel do którego chce roweru używać i pójść w jednym słusznym kierunku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vitesse Napisano 2 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Września 2013 jaki to słuszny kierunek ? zmiana ramy? jakos przeglądam allegro, ale nie widze nic w dużym rozmiarze i pod v-ki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
s2power Napisano 5 Września 2013 Udostępnij Napisano 5 Września 2013 Co jesli astra z silnika 1,4 mialaby 200 koni profi zawias kubly i klatke, to nie moze miec carbonowej maski ? jakby nexia miala silnik v6 to nie moze miec spojlera? bredzisz i tyle. tym rowerem do lasu wjade po kamieniach przejade, nie tak jak Ty na oponach terenowych, ale na asfalcie bedziesz sie meczyl, i srednia predkosc Ci wyjdzie nizsza niz gdybys mial semislicki. Dla moich zastosowan to jest dobry rower, przy moich zalozeniach finansowych Dalej bedzie to tylko Astra 1.4 i dalej bedzie to tylko Nexia. Cos o tym wiem, tak jak moje Ausi S2, majace podzespoly Porsche, 414 KM, itd, dalej bedzie co prawda bardzo szybkim ale tylko Audi S2 a nie superautem. Pewnych tematow sie nie przeskoczy majac taka a nie inna baze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vitesse Napisano 5 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Września 2013 tylko super auta maja wyższy stosunek mocy do masy niż Twoje audi wiec sam wiesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
s2power Napisano 6 Września 2013 Udostępnij Napisano 6 Września 2013 Chyba nie do konca rozumiesz. Moc do masy mozna latwo osiagnac majac budzet. Chodzi o rozwiazania w konstrukcji zawieszenia, sztywnosc karoserii,konstrukcje ukladu kierowniczego, itp. Podobnie jak z Twoja rama, nawet jak zamontujesz do niej osprzet za kwadrylion dudkow to i tak bedzie kulawa konstrukcja ze wzgledu na baze, czyli wlasie rame. Lecz zaczynamy odbiegac troche od tematu Zdecydowanie wole rower na super ramie i slabszym osprzecie niz odwrotna konfiguracje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vitesse Napisano 6 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 6 Września 2013 Masz racje, ja przy swojej ramie nie obstaje, chętnie bym kupil cos innego, ale jest problem z dostepnoscia...latwiej widze będzie zmienić rower, na cos na większych kolach... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
s2power Napisano 6 Września 2013 Udostępnij Napisano 6 Września 2013 Hehe, dokladnie, coraz trudniej wypatrzec naprawde dobra rame HT pod 26". Ta tendencja niestety bedzie sie utrzymywac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vitesse Napisano 9 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 9 Września 2013 (edytowane) prawdopodobnie w tym tygodniu rower stanie na nowej ramie waga mysle ze spadnie do 9tki z przodu rama A2 będzie na sprzedaz Edytowane 9 Września 2013 przez vitesse Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vitesse Napisano 5 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Października 2013 nowa odslona roweru waga 10,24 http://fotoo.pl//out...8_wp-000307.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartnik Napisano 5 Października 2013 Udostępnij Napisano 5 Października 2013 to zdjęcie to chyba lokówką robiłeś... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.