szmeli Napisano 16 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2013 Witam wszystkich serdecznie, chciałbym przedstawić projekt mojego Kellysa Sabotage 2004.Rama po pęknięciu haka przeleżała ponad rok w piwnicy, ale postanowiłem dać jej jeszcze jedną szansę i zbudować na niej lekki rower . Krótka specyfikacja : Rogi 0g Koszyk na bidon BBB 72g Hamulec przedni deore XT br –m775 281g Hamulec tylny deore XT br-m775 291g Pancerze i linki jagwire 70g Kaseta deore XT 298g łanńuch deore XT 277g Korby deore XT FC-M770 768g Przerzutka przednia deore XT 175g Przerzutka tylna xtr RD-M971 197g Widelec SID RACE’10 (gwiazdka+manetka+pancerz) 1517g Rama Kellys Sabotage + miski sterów + hak + śrubki do bidonów 1529g Gripy Velo 89g Kierownica KCNC 580mm 131g Stery Ritchey PRO 82g Pedały SPD 520 378g Siodło Fizik Thundra II 218g Sztyca Ritchey Comp skrócona 275g Zacisk sztycy Far & Near 12g Manetki deore XT 256g Zaciski koł mavic 125g Podkładki pod mostek carbon 4g Mostek Kcnc 100mm 117g Opona przednia schwalbe RoRo 2.1 468g Opona tylna schwalbe RoRo 2.1 450g Top cap ritchey + śruba 16g Dętki kenda) 239g Koło przednie mavic crossride 880g Koło tylne 1019g Tarcze Ashima Nano 160mm +140 86g+68g (22g-śruby) suport deore XT 98g Adapter +2 śruby 55g Opaska taśma izolacyjna 10g Razem 10573g [/uR Mój cel to 9XXX, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lesieque Napisano 16 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2013 na samych kołach możesz zejść około 0,5kg i już masz poniżej 10kg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szmeli Napisano 16 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 16 Lutego 2013 kola są zupełnie nowe 0km, w tym sezonie zostają... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Foxi Napisano 16 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2013 Z mojego punktu widzenia to jeśli zależy Ci na wadze to możesz odkręcić monitorki od manetek, pancerze wydają się strasznie długie, siodełko ma dziób w dół a powinno być płasko. Koszyk na bidon to istny czołg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miller Napisano 17 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2013 Widzę że kolega nie żartował z tymi przeprosinami ramy, gratulacje Co do siodła z dziobem w dół to przypadek czy może mostek jest za długi i jesteś za mocno wyciągnięty a siodło poszło w dół żeby nie przeszkadzało, jesli tak to na dłuższą metę ani jedno ani drugie się nie sprawdzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szmeli Napisano 19 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2013 Widzę że kolega nie żartował z tymi przeprosinami ramy, gratulacje Co do siodła z dziobem w dół to przypadek czy może mostek jest za długi i jesteś za mocno wyciągnięty a siodło poszło w dół żeby nie przeszkadzało, jesli tak to na dłuższą metę ani jedno ani drugie się nie sprawdzi. Siodło było źle wyregulowane, rower na zdjęciu został dopiero złożony... Udało się trochę odchudzić rower przez zmianę chwytów na KCNC 14g stare 89g = 75g koszyk na bidon Tour De France 23g stary 72g = 49g śruby do bidonu 5g stare 8g = 3g top cat KCNC 8g stary 16g = 8g doszły korki kierownicy 6g = +6g razem = 129g Waga roweru 10573g - 129g = 10444g Na dzień dzisiejszy rower wygląda tak ( jeszcze bez top cat ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miller Napisano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2013 Te chwyty KCNC mają jeden bezdyskusyjny plus - wagę, ale to już wszystko, wg mnie są do niczego ale zanim to stwierdzisz to się pewnie już skończą bo trwałością też nie grzeszą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lesieque Napisano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2013 No na pewno wchodzi w nie bardzo szybko brud. Przy moich czerwonych, prawdziwy kolor widać tylko na samych końcach i to od środka... Ale za to sa bardzo, bardzo wygodne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szmeli Napisano 22 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2013 Na chwyty na razie nie mogę narzekać, wygodne i lekkie. Mam nadzieje że z trwałością będzie również dobrze, tym czasem jakieś 350km za nimi i nie widać oznak zużycia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartnik Napisano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2013 moje przejechały 1500 km i też jak nowe, dlatego nie wierzę w nietrwałość - chyba ,że ktoś rower w borowinie kąpie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miller Napisano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2013 To chyba moje za mocno cisnąłem bo się szybko skończyły , stwierdzam to porównując je do innych wylajtowanych chwytów które miałem , dziś używam ESI z których jestem najbardziej zadowolony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartnik Napisano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2013 no pacz pan - a ja właśnie w jakichś testach czytałem, ze na ESI właśnie jeździ pół wyścigowej czołówki i że wszyscy chwalą za komfort, a ganią za szybkie ścieranie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.