skubany3 Napisano 15 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2013 Witam od dziś jestem posiadaczem tory 302 100 mm skoku i mam takie pytania może ktoś z was rozbierał to cudo i wie coś na jego temat , amorka będe używał do jazdy po mieście + lekki fr ( a no długo historia ;D Inni na xrc uczyli sie fr a ja na tora ) A więc tak czy w amorku seryjnie są montowane podkładki obniżające skok amorka czy po prostu juz wszystko jest zrobione fabrycznie ze ma być 100 mm i koniec i kolejna sprawa posiadam akurat z poplockiem tore i wg to do czego mi to ma służyć na czym polega to jest jakies blokowanie skoku czy co A jeżeli juz czy da radę usunąć to sprężynę w tłumiku aby pokrętło nie odskakiwało i jakoś łatwo sie kręciło . Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xswistaqx Napisano 16 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2013 Tutaj masz instrukcję serwisową Tory, poczytaj sobie. Poplock służy do blokady skoku za pomocą manetki, o ile wiem to nie da się go przerobić tak by bez niej działał, można wymienić cały system blokady. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 16 Lutego 2013 Mod Team Udostępnij Napisano 16 Lutego 2013 Prosta jak budowa cepa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skubany3 Napisano 16 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 16 Lutego 2013 Serwis tory będę robił na początek sezonu chyba ze wcześniej jak uda mi sie skompletować całość . ALe dzięki za pomoc Instrukcja przy da . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.