mikolajpod Napisano 13 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2013 Witam! Niedługo zamierzam zmienić amortyzator. Zastanawiam się nad Fox F100 RL lub RLC Fit. Z tego co wiem serwisowanie floata jest infantylnie proste, jednak ciężko jest dostać takie. Jak z serwisem wersji fit z zamkniętym kartridżem? Da się to ogarnąć samemu i jak jest skomplikowane? Raczej nie uśmiecha mi się wydawanie 400zł rocznie na serwis... Będę wdzięczny za pomoc, od dwóch godzin szukam i nic nie znalazłem oprócz strony ze zdjęciami i krótkim opisem po angielsku (niestety całe życie spędziłem na nauce niemieckiego i nie ogarniam o czym tam piszą). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Specjal Napisano 14 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2013 Serwisowanie tłumika FIT jest zalecane co 2 sezony. Samemu to raczej ciężko ogarnąć, ja nawet nie próbowałem sam do tematu podejść. W Polsce taki kompleksowy serwis przeprowadza tylko generalny dystrybutor Foxa w Warszawie (chyba że się coś zmieniło, bo serwis robiłem ponad rok temu). Za serwis wraz s przeyłką kurierską płaciłem ok. 300 zł. Zwykły serwis z wymianą oleju i uszczelek to koszt ok. 150 zł, ale to jak ktoś lubi, można już samemu spróbować, ale z tłumikiem to już grubsza sprawa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mikolajpod Napisano 14 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 14 Lutego 2013 Masz na myśli Cult Bikes? Według tej strony koszt to 389zł i zalecają co roku. Ma ktoś doświadczenia z foxem czy wystarczy serwis tłumika co 2 lata? Wymianę uszczelek zrobię samemu Liczą mniej kasy jeśli chcę zrobić sam tłumik bez wymiany uszczelek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Specjal Napisano 14 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2013 Tak, chodziło mi o Cultbikes. Wiesz zalecenia zaleceniami a życie życiem. Jak kupowałem Foxa w 2010 r. to zalecony był podstawowy serwis po 2 k km a serwis tłumika Fit to nawet nie wiem, ale myślę że częściej niż co dwa lata to nie ma sensu, no chyba że jeździ się po 15 k km na sezon i to w hardcorowych warunkach. Ja robię generalnie serwis po każdym sezonie (a przecież w sezonie robi się grubo więcej niż 2 k km) i amorek pracuje że aż miło. Generalnie tak jak napisałem Ci na priva - zadzwoń na podane namiary i na pewno będziesz miał sporo informacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.