RS81 Napisano 21 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2006 witam mam hamulec ktory jest zalany DOT-em chce zmienic klamke ktora powinna byc zalana OLEJEM MINERALNYM. Moje pytanie czy ja tez moge zalac DOT-em ewentualnie calosc zalac OLEJEM czym oba płyny sie różnią i jakie sa przeciwskazania takiej operacji ? pozdrawiam i z gory dzieki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gavron Napisano 21 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2006 DOT jest żrący i mógłby troszkę pokaleczyć (porozpuszczać) uszczelki w klamce na olej mineralny. Nie wiem jak sprawa by się miała w momencie zalania wszystkiego olejem mineralnym - nie chce źle doradzić (ale wydaje mi się, że nie było by źle, choć pewnie skuteczność hamowania mogłaby być mniejsza). Może jeszcze ktoś się wypowie Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RS81 Napisano 21 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2006 witam ponownie dzieki za rade a dokladnie chodzi mi o połączenie klamko-manetki Dual Control DEORE LX ST-M585 (zalewana olejem mineralnym) z SRAM 9.0 (zalewanym DOT-em) poniewaz klamke ma prawa i troche mi to nie odpowiada jaka by byla cena uszczelek jak bym chcial w zacisku zmienic? a jesli bym zalal wszystko olejem mineralnym czy mialo by to jakis negatywny wplyw na uszczelki w zacisku ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gavron Napisano 21 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2006 a jesli bym zalal wszystko olejem mineralnym czy mialo by to jakis negatywny wplyw na uszczelki w zacisku ? Według mnie, skoro uszczelki wytrzymują DOT-a, to olej mineralny tez spokojnie zniosą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Putek Napisano 21 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2006 Ja bym tak nie kombinował :/ koniecznie tak chcesz zrobić?? A może klamkomanetki LX mają inny skok tłoczka albo co... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SpiderMAN Napisano 22 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2006 Nie wydaje mi sie, aby taka kombinacja byla dobrym pomyslem... Jednak to dwoch roznych firm czesci... Pozatym nie radzilbym Ci zalewac DOTem klamki na mineralke... Zezre Ci uszczelki, lakier z klamki, itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jack Danniels Napisano 22 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2006 A właśnie.. Nie orientuje się ktoś czy da się do przewodów i klamek Hayes Sole podłaczyć zacisk HFX9 XC?? Czy to będzie działało jak trzeba, czy lepiej cały komplet kupić. Sole to podobno oemowa wersja dziewiątek i teoretycznie powinno wszystko pasować, ale może ciśnienie jakieś inne powinno być, albo srednica przewodu.. Nikt nie potrafi mi tego jak dotąd jednoznacznie powiedzieć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Schwefel Napisano 22 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2006 Sole to podobno oemowa wersja dziewiątek i teoretycznie powinno wszystko pasować, ale może ciśnienie jakieś inne powinno być, albo srednica przewodu.. Nie prawda! Sole mają tylko 1 ruchomy tłoczek a dziewiątki 2 ruchome tłoczki. Jak i czy to będzie działało to nie wiem bo nie próbowałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
torn Napisano 22 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2006 Jak i czy to będzie działało to nie wiem bo nie próbowałem.Będę miał prawdopodobnie taką konfigurację w nowym rowerze (w ciągu tygodnia)... Teoretycznie powinno to działać, ale nie jestem na 100% pewien czy przypadkiem nie wymienią mi też klamek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.