Kobik15 Napisano 10 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2013 Witam, mam problem ze swoim damperem, podczas uginania słychać taki dźwięk , jakby zasysał olej. Wie ktoś co może być tego przyczyną. Dodam jeszcze, że trzyma ciśnienie. Da się to naprawić w warunkach domowych, czy niezbędna będzie wizyta w serwisie? Z góry dzięki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MokryxD Napisano 10 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2013 Jak masz ustawione tłumienie powrotu? Przy mocnym tłumieniu to raczej normalne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 10 Lutego 2013 Mod Team Udostępnij Napisano 10 Lutego 2013 Tłumik wykorzystuje pełny skok? Być może ( powtarzam-być może ) masz nieszczelność między komorą olejową a powietrzną. Odkręć komorę powietrzną i zobacz,czy nie masz tam zbyt duże ilości oleju. Prywatnie w żadnym tłumiku nie zauważyłem zależności między głośnością tłumika a ustawieniem tłumienia odbicia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szych Napisano 10 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2013 Jeśli "siorbie", to masz mokro w powietrznej. Co się dzieje w olejowej, to się nie dowiesz, póki nie rozkręcisz. Czy da się w domowych warunkach? Owszem, da się, ale trzeba się trochę pogimnastykować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
severian Napisano 11 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2013 Serwis komory powietrznej jest banalnie prosty.Na youtube znajdziesz filmik jak to zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kobik15 Napisano 11 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 11 Lutego 2013 Ok, skoro mówicie, że nie jest to skomplikowane to jutro go rozkręcę. Ten filmik z serwisem to to: ? Bo jakoś mało oleju tam leje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
severian Napisano 11 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2013 Na filmie jest serwis komory powietrznej czyli coś co Fox zaleca robić co 40 godzin jazdy.Jeśli tam jest za dużo oleju to znaczy,że masz problem i szykuj się na wydatek rzędu 400 pln. Komora powietrzna i komora olejowa to dwie różne części dampera.Olej nie może się przedostawać do komory powietrznej.Możliwe,że to jest właśnie przyczyna tych podejrzanych dźwięków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 12 Lutego 2013 Mod Team Udostępnij Napisano 12 Lutego 2013 Bo jakoś mało oleju tam leje Do komory leje się ok. 2,5 ml oleju. Większa ilość=duży problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kobik15 Napisano 12 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 12 Lutego 2013 W komorze powietrznej nie było prawie wogóle oleju, czyli czyli nie ma nieszczelności, dźwięk ten jest z komory olejowej. Tylko nie wiem jak się do niej dostać, bo mam problem z jej odkręceniem a nie chcę czegoś uszkodzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szych Napisano 12 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2013 Musisz najpierw spuścić azot/powietrze z olejowej. Potem odkręcić imbusem małą śrubkę w koronie i potem imadło, żabka i kręcisz. Rozkręcić nie ma kłopotu, gorzej ze skręceniem. Jeśli sam nie dajesz rady, to wyślij to do serwisu. Ceny wahają się od parudziesięciu do 400zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
severian Napisano 13 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2013 Daj sobie spokój z rozkręcaniem tego,zwłaszcza komory z azotem,która jest pod wysokim ciśnieniem.Pozostaje Cult-bikes albo jakiś serwis niezależny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bike5 Napisano 4 Marca 2013 Udostępnij Napisano 4 Marca 2013 Moim zdaniem ale pewnosci nie mam , ten dziwny dźwiek moze byc spowodowany..tym że w warunkach zimowych gdzie temperatura jest czasem poniezej zera..olej gęstnieje i byc może to powoduje takie dźwieki..Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.