Skocz do zawartości

[opony] Conti Mountain King 2.2 UST


Basiq

Rekomendowane odpowiedzi

Szukam jakiś opon względnie uniwersalnych do jazdy na co dzień, a te można znaleźć w naprawdę przystępnej cenie. Interesują mnie opinie osób które na własnej skórze doświadczyły tych opon, a nie powielania opinii z forów. Szukam czegoś w stylu ro-ro, barro mountain (tyle, że bardziej trwałych) czy cross mark - tyle, że tańszych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kamfan @mieciu a jakie inne mieliście - czy któreś z tych jakie wymieniłem w pierwszym poście? Miałbym po prostu odniesienie ile mógłbym na nich zrobić, bo nawet jeśli zużywają się tak jak schwalbe-gumki-do-mazania to mogę się poświęcić ponieważ kosztują 40% wartości schwalbe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi po 3,5-4 kkm mieszanej jazdy (teren-asfalt), zostało jakieś 20% środkowych klocków - czyli funkcjonalnie tak jakby ich nie było, Kendy i Michelin z podobnym bieżnikiem znacznie dłużej mi wytrzymywały, w porównaniu do Schwalbe podobnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rowniez je kupilem ale nie jezdzilem jeszcze, moge tylko powiedziec ze realnie waza 670g ;)

 

670 gr wersja UST ? ... co do trwałości odnoszę wrażenie, że chińskie wersje (UST jest tam robiona) są jakieś szybkościerne ;), ja używam wersji protection i wcale nie jest taka szybkościerna, co prawda ze Schwalbe używałem wcześniejszych modeli NN i RR i te wydawały się mniej trwałe niż protection.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ptysiu jeśli o mnie chodzi to opony mogą produkować nawet mongołowie - liczy się jakość... a jak Chińczykowi dobrze zapłacisz to wykona swoją prace solidnie więc to żaden argument. Swoją drogą, jak sam zauważyłeś ja szukam wśród opon UST więc po co piszesz o protection?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ponad 11tyś napisanych postów, a Ty dalej potrafisz napisać takiego gniota! Człowieku czy fr.org płaci ci za pisanie postów, że robisz to z taką niechęcią? To ma być recenzja opony? Cztery równoważniki do których potrzebowałeś jeszcze edycji - chyba będzie lepiej jak sobie darujesz pisanie na forum :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Albo przeoczyłem albo nie ma informacji na ten temat czy pytanie dotyczy opony w wersji pierwszej czy drugiej.

Miałem jedynki w wersji supersonic, mogę co nieco skrobnąć o zachowaniu opony.

Mieszanka black chilli nie za bardzo nadaje się dla osób które preferują trwałość opon, jako napędówki mk mają zapewniony krótki żywot.

Moim zdaniem opona oferuje dosyć marną trakcję na luźnym podłożu np szutrowym, dając wrażenie pływania, zjawisko szczególnie odczuwalne z tyłu. Być może spowodowane było to niskim ciśnieniem ale tak nie zachowywały się inne używane przeze mnie opony innych producentów więc przypuszczam że to zasługa bieżnika i/lub mieszanki.

Rozmiar oszukany, zarówno 2,2 jak i 2,4 mają zawyżoną rozmiarówkę.

Płaszcz opony bardzo delikatny, łatwy do uszkodzenia - ale wersja UST pewnie ze względu na konstrukcję jest pancerniejsza.

 

Jeszcze jedno odnośnie szybkiego zużycia: podobnie jak schwalbe np w ro-ro zastosowanie przyczepnej i szybkiej mieszanki musi się wiązać z przyspieszonym zużyciem i trudno traktować to jako minus. Wg mnie to zwyczajnie cecha takiej opony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ponad 11tyś napisanych postów, a Ty dalej potrafisz napisać takiego gniota! Człowieku czy fr.org płaci ci za pisanie postów, że robisz to z taką niechęcią? To ma być recenzja opony? Cztery równoważniki do których potrzebowałeś jeszcze edycji - chyba będzie lepiej jak sobie darujesz pisanie na forum :)

 

Widzę, że masz jakiś problem, skoro nie wystarczy Ci dokładny opis zachowania i wykonania tej opony, ale możesz napawać się postem Tobo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słaba trakcja, tragiczne trzymanie boczne, faktyczny rozmiar balona 2", szmaciane jak na UST ścianki.

 

ponad 11tyś napisanych postów, a Ty dalej potrafisz napisać takiego gniota! Człowieku czy fr.org płaci ci za pisanie postów, że robisz to z taką niechęcią? To ma być recenzja opony? Cztery równoważniki do których potrzebowałeś jeszcze edycji - chyba będzie lepiej jak sobie darujesz pisanie na forum :)

 

Mimo że czasami sam mam wątpliwości co do przesłania w postach kolegi Ruleza to jednak moim zdaniem powyższy post w skondensowanej formie charakteryzuje tą oponę.

Czy będzie to supersonic, czy ust, czy protection czy jakakolwiek inna wersja tej opony to jeśli będzie to model w wersji pierwszej z mieszanki black chilli to trakcja, rozmiar czy tempo zużycia będą takie same.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

^Problem jednak leży w tym, że ja nie pytam o opinię dotyczącą Supersonic :)

Albo przeoczyłem albo nie ma informacji na ten temat czy pytanie dotyczy opony w wersji pierwszej czy drugiej.

Miałem jedynki w wersji supersonic, mogę co nieco skrobnąć o zachowaniu opony.

Mieszanka black chilli nie za bardzo nadaje się dla osób które preferują trwałość opon, jako napędówki mk mają zapewniony krótki żywot.

Moim zdaniem opona oferuje dosyć marną trakcję na luźnym podłożu np szutrowym, dając wrażenie pływania, zjawisko szczególnie odczuwalne z tyłu. Być może spowodowane było to niskim ciśnieniem ale tak nie zachowywały się inne używane przeze mnie opony innych producentów więc przypuszczam że to zasługa bieżnika i/lub mieszanki.

Rozmiar oszukany, zarówno 2,2 jak i 2,4 mają zawyżoną rozmiarówkę.

Płaszcz opony bardzo delikatny, łatwy do uszkodzenia - ale wersja UST pewnie ze względu na konstrukcję jest pancerniejsza.

 

Jeszcze jedno odnośnie szybkiego zużycia: podobnie jak schwalbe np w ro-ro zastosowanie przyczepnej i szybkiej mieszanki musi się wiązać z przyspieszonym zużyciem i trudno traktować to jako minus. Wg mnie to zwyczajnie cecha takiej opony.

Tak pytam o MK I jednakże bez mieszanki BC (przynajmniej sprzedawcy nic o niej nie napisali).

Szybkie zużycie w oponie treningowej jak najbardziej traktuję jako minus ponieważ nie wyobrażam sobie kupować 4-6 napędowych Schwalbe (roro, rara, nn) Evo na sezon (bo nie zdarzyło mi się na takiej zrobić więcej niż 800 km, a od 600 kompletnie tracą swoje pierwotne właściwości). Osoba jeżdżąca maratony dłuższe niż mini też może tą cechę tak traktować ponieważ po czterech dniach trophy napędowy roro nadaje się do utylizacji, więc cztery maratony mega dają podobny efekt - ale to są zawody więc tam wysokie parametry są wskazane.

Powiem szczerze, że w przypadku treningówek trwałość to najważniejszy dla mnie parametr, następnie odporność na przebicie i rozcięcie, trzymanie boczne (szczególnie jego przewidywalność), trakcja, trzymanie ciśnienia, łatwość montażu, rozmiar balona (bo zawsze mogę kupić 2.4).

Widzę, że masz jakiś problem, skoro nie wystarczy Ci dokładny opis zachowania i wykonania tej opony, ale możesz napawać się postem Tobo.

Problem to masz Ty - bo mnie wie wystarczy hasłowe opisanie opony ponieważ taki sh*t może napisać każdy sh*thead który o tej oponie jedynie czytał (najczęściej posty kogoś, kogo znajomy takie opony miał) albo widział na półce w sklepie. Więcej konkretów!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ja byłem niemiły wobec czterech osób które wniosły coś do tematu, albo chociaż się starały, czy tylko wobec jednej która nie wniosła do tematu praktycznie nic... i rzadko gdziekolwiek wnosi

 

PS. Powiem tak - z tego co widać nie miał byś za wiele do powiedzenia bo użytkowałeś ss a te jak wiadomo są z bc i z tego co widać w garażu - na dętkach, więc bardzo dobrze, że sobie darowałeś :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co piszesz wynika, że BC diametralnie zmienia zachowanie opony.

 

Nie wiem skąd to przekonanie, ale ton świadczy że się znasz (wybitnie).

 

Skoro się znasz, to się znasz i nic co napiszemy znawstwa twego nie zmieni. Zatem również zgadzam się, że to dobrze że sobie darowałem ;)

 

Powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poziom żenady tego forum (m.in. przez takie jednostki jak Ty) naprawdę zaczyna osiągać masę krytyczną. Masz mnie za idiotę (?) - skoro Twoja pierwsza wypowiedź w temacie opon Mountain King 2.2 UST zaczyna się od opinii o Mountain King SS w wersji z dętką, a Rulez-a od niewiary w wagę to jak mogę traktować Wasze wypowiedzi jako opiniotwórcze skoro jasno sugerują, iż takich opon nie posiadaliście (a prosiłem, żeby wypowiadali się jedynie osoby mające bezpośrednie doświadczenie z tym modelem). Szanuj czas czytającego i swój aby nie zaśmiecać forum pierdołami o oponach niezwiązanych z tematem, wtedy przyłożysz się do rozkwitu forum, a nie jego śmieszności

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaiste w potoku słów twych odczytuję pewne myśli swe ;)

 

I zupełnie poważnie - twój ton nie robi na mnie żadnego wrażenia, natomiast wywołuje określone wrażenie o tobie.

 

Zdziwiłbym się gdyby ktoś jeszcze chciał ci pomóc.

 

Ale może pomoże. Powodzenia i eot.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ależ mój ton (zabawne, czasem werbalnie przekazywana informacja ma ciężki do rozszyfrowania ton, a Ty go potrafisz odczytać... cóż) nie ma robić żadnego wrażenia, stwierdza fakty - ale nawet jeśli miało by mieć jakiś ton, to z szacunkiem odnosi się do tej drugiej osoby, ale brak szacunku do dyskutanta świadczy o Tobie, a nie o dyskutancie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...