JohnnyF Napisano 5 Lutego 2013 Napisano 5 Lutego 2013 Witam! Nazywam się Janek, jestem tutaj nowy, a w sprawach związanych z rowerem jestem laikiem, więc proszę o wyrozumiałość. Znajduję się właśnie klasie maturalnej i wielkimi krokami zbliżają się prawdopodobnie najdłuższe wakacje mojego życia więc postanowiłem zrobić coś, może trochę szalonego jak dla mnie, czyli udać się na wyprawę rowerem do Lizbony, w jedną stronę jadąc północną częścią kontynentu a wracając południową, jednym słowem zjechać większość krajów Europy zachodniej i zobaczyć jak najwięcej. Podróż planować zacząłem niedawno, ustaliłem sobie średni dystans na poziomie 150 km/dzień. Wliczając kilka przerw cała podróż powinna trwać 2 miesiące podczas której mam zamiar przejechać 8000 km. Jeżeli chodzi o przygotowanie fizyczne to wydaje mi się że podołam, 10 lat należę do klubu pływackiego (pływam 2 razy w tygodniu) a rok w rok gdy robi się cieplej sporo biegam a rower służy mi jako środek transportu, niekoniecznie tylko do szkoły, kilka razy zdarzyło mi się przejechać trasę Częstochowa-Kraków (~150 km). Wiem, wiem nie są to jakieś spektakularne osiągnięcia ale wydaje mi się, że wystarczy. Skoro znacie już trochę mnie i moje plany czas przejść do sedna tego po co tutaj piszę. Potrzebuję roweru a jak już wiecie nie znam się zbytnio na tym. Potrzebuję coś co da radę przejechać taką trasę nie rozsypując się po drodze, nie mogę oczekiwać że zawszę będę miał pod kołami asfalt wiec chyba szosówka odpada. Nie wiem też jak zapakować bagaż w drogę. Mam nadzieję, że temat umieściłem poprawnie. Pozdrawiam, Janek.
IVANVII Napisano 5 Lutego 2013 Napisano 5 Lutego 2013 Witam ! Też nazywam się Janek... Pokonałem bardzo podobną trasę podczas dwóch wypraw. Jestem wyrozumiały dla laików i też mieszkam w Częstochowie. Możemy się spotkać. kontakt GG 8262772 lub PW