destro603 Napisano 2 Lutego 2013 Napisano 2 Lutego 2013 witam poszukuje ramy full 18'' dla żony gdyż jej RockMachine okazał się za duży najlepiej o skoku 100mm bo taki jest w jej rowerze macie jakieś pomysły?
Rulez Napisano 2 Lutego 2013 Napisano 2 Lutego 2013 http://www.rowerowysklep.pl/czesci-ramy-ramy-mtb-rama-specialized-safire-expert-red-black-08-o_l_216_7272.html Lub : http://www.ebay.de/itm/Fuji-MTB-Fully-Rahmen-Outland-RC-17-inkl-Dampfer-NEU-/360567849054?pt=Sport_Radsport_Fahrradteile&hash=item53f384c05e Lub (rozmiar S): http://www.ebay.de/itm/Xtension-XEZ-Tour-Marathon-Fully-Rahmen-Hammerpreis-/251221385960?pt=Sport_Radsport_Fahrradteile&var=&hash=item3a7df622e8
destro603 Napisano 2 Lutego 2013 Autor Napisano 2 Lutego 2013 a co myślicie o tej ramie? http://allegro.pl/cube-sting-wls-100-mm-nowa-rama-17-cali-i2985003470.html chodzi mi o ten sposób mocowania dampera
Rulez Napisano 2 Lutego 2013 Napisano 2 Lutego 2013 Gdyby to był dobry styl, to nie zmienili by konstrukcji ...
Roonin Napisano 3 Lutego 2013 Napisano 3 Lutego 2013 Rama Specialized Myka FSR Expert Blue '08 - AirBike Damska odmiana FSR Co prada nie ma M ale skoro rozważasz S .
destro603 Napisano 3 Lutego 2013 Autor Napisano 3 Lutego 2013 no to widzę że w tych pieniądzach szału nie ma. pozostaje bacznie śledzić allegro może trafi się jakaś używka w dobrym stanie .
Lenki Napisano 8 Lutego 2013 Napisano 8 Lutego 2013 Co w tym cube jest zle ? Ja mialem okazja pojedzic troche dluzej na fritzu (wiecej skoku,ale system ten sam) i fajnie to pracowalo.
Rulez Napisano 8 Lutego 2013 Napisano 8 Lutego 2013 Najlepiej zapytaj w Cube dlaczego ten system olali ... i dlaczego nie ma frajera na tą starą ramę ...
mwegrzyn Napisano 9 Lutego 2013 Napisano 9 Lutego 2013 To może ja coś dodam do jakże rozbudowanej myśli mojego szanownego poprzednika. Zawieszenie zastosowane w pokazanej ramie Sitng było wielokrotnie oceniane zarówno w fachowej prasie jak i przez samych użytkowników. Oceny były bardzo dobre . Tak rozwiązane mocowanie dampera wymuszało zastosowanie oryginalnego protektora „błotnika” . Po jego zastosowaniu damper jest lepiej chroniony niż w ramach z damperem umieszonym wewnątrz głownego trójkąta ramy. Odnośnie „olania” jak to określił znafca , to zaprojektowanie nowych ram było konieczne nie ze względu na złe zawieszenie tylko na zmianę rozmiaru kół które są obecnie stosowane w modelach Stereo . W zawieszeniu dual trail controll było zbyt mało miejsca aby osadzić koła 650b i 29-er.
Rulez Napisano 9 Lutego 2013 Napisano 9 Lutego 2013 Nie ma to jak opinia sprzedawcy który chce wcisnąć swój towar ... tą ramę z linku przestali produkować długo przed przejściem na większe rozmiary kół, po prostują olali
Mod Team IvanMTB Napisano 9 Lutego 2013 Mod Team Napisano 9 Lutego 2013 Tak rozwiązane mocowanie dampera wymuszało zastosowanie oryginalnego protektora „błotnika” . Po jego zastosowaniu damper jest lepiej chroniony niż w ramach z damperem umieszonym wewnątrz głownego trójkąta ramy. Hmmm... Ciekawe tylko dlaczego w WMB i MBUK sprzed 2 lat ów błotniczek w testach został opisany jako zupełnie bezużyteczny i nie spełniający stawianych przed nim zadań Szacunek... I.
mwegrzyn Napisano 9 Lutego 2013 Napisano 9 Lutego 2013 Tylko że rama z przed dwóch lat miała zupełnie inne protektory od tych stosowanych w ramie z linku , ale to na pewno wiesz
Rulez Napisano 9 Lutego 2013 Napisano 9 Lutego 2013 Z błotniczkiem czy bez, rama była opisywana jako - mało sztywne bocznie tylne zawieszenie .
mwegrzyn Napisano 10 Lutego 2013 Napisano 10 Lutego 2013 Kolego rama została oceniona jako bardzo dobra w magazynie Bike , a system zawieszenia wykorzystywany w innych modelach Cube również był bardzo dobrze oceniany w Polskiej prasie. Skoro poruszasz temat sztywności , co w przypadku ram turystycznych używanych przez kobiety ma znaczenie marginalne, to warto by było abyś wspomniał coś o sztywności ram które zaproponowales w swoich linkach .
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.