Skocz do zawartości
  • 0

Wybór używanego MTB do 2500 zł

Gość Krzychu

Pytanie

11 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Powoli przymierzam się do zakupu jakiegoś lepszego MTB. Nie znam się jeszcze na tyle, żeby samemu decydować, więc pytam was o radę, jaki rower wybrać. Znalazłem m.in. takie ogłoszenie http://tablica.pl/of...0a00acd0d;r:;s:

Proszę o jakieś konkretne odpowiedzi. Pozdrawiam

jak byś był zainteresowany to mam 2 propozycje,

Zawodniczy RADON ZR TEAM Super stan!!! Full XT FOX (2988581752) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

TREK 8000 - FOX , XT, JUICY !!! (2962533657) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

jak byś był zainteresowany to mam 2 propozycje, Zawodniczy RADON ZR TEAM Super stan!!! Full XT FOX (2988581752) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. TREK 8000 - FOX , XT, JUICY !!! (2962533657) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

Halo, Kolega ma 193 cm wzrostu!

Gość Krzychu

Dzięki za propozycje. A co sądzicie o tym ogłoszeniu, które podałem ? Tak się zastanawiam, bo miałbym niedaleko, żeby po niego pojechać :)

Dlaczego ten koleś wstawił blacka tyłem na przód i przy tym samym całe koło żeby pasowała tarcza do zacisku ? Przy takim ustawieniu coś się może stać chyba, bo przecież mańki są projektowane na koronę na tył. O nieosłoniętym zacisku nie wspomnę.

A z resztą, czego to ludzie nie wymyślą :)

Gość Krzychu

Dzięki za rady, ale co uważacie o tym rowerze, którego ogłoszenie wrzuciłem ? Pytam, bo miałbym blisko, żeby po niego pojechać :)

• Mod Team

moim zdaniem jak najbardziej w porządku :)