Gość Krzychu Napisano 2 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2013 Witam Powoli przymierzam się do zakupu jakiegoś lepszego MTB. Nie znam się jeszcze na tyle, żeby samemu decydować, więc pytam was o radę, jaki rower wybrać. Znalazłem m.in. takie ogłoszenie http://tablica.pl/of...0a00acd0d;r:;s: Proszę o jakieś konkretne odpowiedzi. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
buchar69 Napisano 2 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2013 ile masz wzrotsu? sztywny czy full? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Krzychu Napisano 2 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2013 ile masz wzrotsu? sztywny czy full? Mam 193 cm. Myślę, że full będzie najlepszą opcją. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mateusz0595 Napisano 2 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2013 Napisz do mnie na gg 43963335, mam kilka propozycji dla Ciebie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
buchar69 Napisano 2 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2013 Witam Powoli przymierzam się do zakupu jakiegoś lepszego MTB. Nie znam się jeszcze na tyle, żeby samemu decydować, więc pytam was o radę, jaki rower wybrać. Znalazłem m.in. takie ogłoszenie http://tablica.pl/of...0a00acd0d;r:;s: Proszę o jakieś konkretne odpowiedzi. Pozdrawiam jak byś był zainteresowany to mam 2 propozycje, Zawodniczy RADON ZR TEAM Super stan!!! Full XT FOX (2988581752) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. TREK 8000 - FOX , XT, JUICY !!! (2962533657) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...