Skocz do zawartości

[wyprawa] Wyprawa do Włoch. Chętni?

majvicola

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć wszystkim Krętaczom ;)

Mam przyjemność zaprosić Was, drodzy moi, na drugą już Wielką Wyprawę Rowerową. Tym razem skierujemy swoje jednoślady w stronę tej części Europy, która potocznie zwana jest cywilizowaną, a konkretnie do Italii :)

Ale wyprawa oczywiście dzika:)

Więcej szczegółów na naszym facebookowym profilu:

https://www.facebook.com/events/511894565489477/?ref=ts&fref=ts

Zapraszamy!

Rozglądam się właśnie za jakąś wyprawą na wakacje. Wasz pomysł widziałem już wcześniej, bardzo mi się podoba. Ostatnio sporo czytam o takich wyjazdach i strasznie się nakręcam, tylko że jeszcze nie mam żadnego doświadczenia w takich sprawach. Wiosną planuję odbyć kilka 2-3-4 dniowych wycieczek i jeżeli wszystko pójdzie dobrze, chciałbym do was latem dołączyć :)

Powrót planujecie samolotem? Jakie są mniej więcej koszta przelotu z rowerem?

Ja jestem ciekawy ile kosztuje taka wyprawa, czy jeśli śpicie pod namiotem to na polu namiotowym czy gdzie i ile to kosztuje? ale niestety nie pojade, chociaż bardzo bym chciał.

dla mnie koszt przeżycia na takiej wyprawie przez europe zachodnią, przy spaniu tylko na dziko, jedzenie w sumie bez specjałów, tylko to co organizmowi potrzebne przy takim typie podróżowania, woda z kranów, bez kupowania biletów i innych wejściówek wyniósł około 800zł na miesiąc, Jest to potwierdzeine że super wakacje można załatwić bardzo niskim kosztem. Także na koszty raczej nie ma co patrzeć bo jest to nieporównywalne ze wszystkimi przeżyciami po drodze. Europa wschadnia jak łatwo sie domyślić jest jeszcze tańsza...

Fajnie byloby ale niestety bedziemy sie mijac ,bo bede podrozowal w przeciwnym kierunku czyli z Wloch do Polski

Zaczynam w Wenecji bo tam laduje i kieruje sie do Padwy bo to pierwowzor mojego miasta Padwy Polnocy czyli Zamoscia