Bikero82 Napisano 27 Stycznia 2013 Napisano 27 Stycznia 2013 Witam wszystkich!!! Nowy Rok, 30 lat na karku, a zajawka dalej sie kręci. Poszukuję osób z Bytomia i okolic, które są zainteresowane wspólnymi wypadami rowerowymi o charakterzez turystycznym - wypady jednodniowe (50, 100, 150, 200km), głównie MTB. Przy dobrym zgadaniu możliwość załadowania rowerów do auta i wypad gdzieś dalej. Zainteresowani proszę pisać!!!
Dworniok Napisano 27 Stycznia 2013 Napisano 27 Stycznia 2013 Ja też z okolic Bytomia, mamy tutaj grupkę osób do kręcenia.
tom26 Napisano 28 Stycznia 2013 Napisano 28 Stycznia 2013 Witam. Ja ze świętochłowic. Chętnie bym po śmigal ale dopiero na wiosne. Zaznaczam mój rower to grat i jestem amator trasy do 150 km na dzień Pozdrawiam:)
MlodyBarney Napisano 28 Stycznia 2013 Napisano 28 Stycznia 2013 Siema wszystkim, śniegi zejdą to forum się rozkręci, ja na rozpoczęcie sezonu będę pewnie jechał ze znajomymi z forum gdzieś w trasę, 2 lata pod rząd jakoś tak zdarzyło się, że 1 wycieczkę robiłem do Pszczyny i propoznuje tym razem też... Fajnie się jedzie na rynku jak będzie to piwko można wypić na tamę się przejechać do Goczałkowic i to jest pierwszy pomysł... A później to można Wisła, Kraków, Góra Św Anny, Częstochowa i pewnie się coś jeszcze znajdzie... Jak gdzieś będę jechał to wstawie tu lub na grupie info... Mam nadzieje, że stara gwardia nie straciła zapału! Biker, Grzegorz i reszta!
grzegorzkm Napisano 28 Stycznia 2013 Napisano 28 Stycznia 2013 Mam nadzieje, że stara gwardia nie straciła zapału! Biker, Grzegorz i reszta! o mnie sie nie martw
Furian Napisano 28 Stycznia 2013 Napisano 28 Stycznia 2013 Też się piszę Ja planuje w marcu jechac na 1-2 dniowy wypad gdzieś do 200km więc może się zbierzemy i pojedziemy wszyscy?