Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Ceną ładnie się różnią, kupując Peaka 2012 płaciłem 550zł, a 2014r. To już prawie 750 zl ;) jeszcze jak ktoś ma sterówkę 1 1/8 to trzeba kupowac dodatkowy adapter do Peaka z 2014.

  • Mod Team
Napisano

Dla porównania wczoraj widziałem ramę peak 2014 i kurcze prócz przedniej części ramy i malowania niczym już się nie rozni. ;)

Według mnie nowy Peak nabrał charakteru, jest zdecydowanie ładniejszy od swojego poprzednika. W tym momencie wolałbym dopłacić do tego nowego niż jeździć na tym starszym modelu, który według mnie wygląda szkaradnie. Szczególnie ten garb na dolnej rurze.

Napisano

W nowym peaku tez jest garb ale mniejszy nizeli w tym no i zakrywa to malowanie dlatego tak ladnie wyglada natomiast zwroc uwage iz garb jest tak naprawde uwydatniony w wersji xl gdyz w m jest on niemal niezauwazalny. A doplacac ponad 200 to troche szalenstwo.

 

Wysłane z mojego GT-P5200 przy użyciu Tapatalka

  • 3 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...
Napisano

Projekt rewelacja, estetyka na wysokim poziomie. Planuję w przyszłości zmienić ramę na 26 peak 2014 ale z czerwonym pazurem :). Mosso M3 planujesz odsprzedać ?:P 

  • Mod Team
Napisano

Zaspoiluje: leży u mnie takie cudeńko - FOTO - czeka na sobotni montaż u autora projektu :)

Niema to jak poczciwy dual-air w jednym z bardziej udanych roczników reby :) udało mi się go dla kolegi wyrwać za zachodnią granicą :D

Napisano

Amorek leży i się grzeje. Sobota tuż tuż, potem docelowo do zmiany mostek, kiera i sztyca.

Co do Mosso to piszcie na priva, jest na sprzedaż i w bardzo dobrym stanie.
 

Napisano

Ja bym tu widział zmianę w napędzie. Zamiast trzech blatów z przodu włożyć jeden blat od HCC np 36 Z i do kasety dołożyć koronkę 40Z a usunąć 17Z. Oczywiście przednia przerzutka i manetka też do usunięcia. Zysk wagowy jakiej 450 gram.

  • Mod Team
Napisano

Zrobiłem koledze 2x10, mała koronka zdjęta, przerzutka zablokowana, wstawiona kaseta 11-36, waga spadła o kilkanaście g.

1x10 już naprawdę trzeba wiedzieć że się chce i do czego, pod jakie trasy itp, chociaż zysk wagowy nie do pogardzenia. Na ten przykład sam latam na 2x10 z blatem 40 z przodu i kasetą 11-36, na górskie maratony jest na styk w sam raz, na bardziej rekreacyjną jazdę już brakuje kilka zębów na niższych przełożeniach. 

Napisano (edytowane)

Waga wyszła koło 10,5 kg, wieczorkiem wrzucę aktualne foto. 

Pierwsze co zrobiłem to pojechałem na poligon, wrażenia świetne ! Rower świetnie się prowadzi.
Jest bardziej zwrotny a przy tym pewny. Zabawa niesamowita :)
Za jakiś miesiąc zmiana kiery na 660mm + cofnięta sztyca, wszystko Ritchey WCS. 
 

Edytowane przez bryjas
Napisano

Kierka zdecydowanie carbon, sztyca alu ze względu na cenę. 
700 mi nie leżała. Przy moim wzroście czułem się jakbym prowadził mało zwrotną ciężarówkę 

Napisano

Ja zdecydowałem się, ze względu że jestem dość szeroki w górnych partiach, nie mam budowy kolarza i na szerokiej zdecydowanie wygodniej mi jeździć. Odpuściłem karbon ze względu na cenę i możliwość kupna chińskiej skuchy :) 

Napisano (edytowane)

Przepraszam za jakość zdjęć ale dysponuje tylko aparatem Samsung WB800F, którego też zbytnio nie potrafię używać : ) 
Nie chciało mi się też bawić w obróbkę jako, że chce się z wami szybko podzielić tym jak rower teraz się prezentuje.

 

di-A266LQUR.jpgdi-MJC6GLI4.jpgdi-54DJWW5W.jpg

di-S3NUUT21.jpg

Edytowane przez bryjas
Napisano

Aktualna specyfikacja:

 

Koszyk Bulls Glass-fiber x2 - 42g – 84g
Hamulec przedni Hamulec tarczowy Shimano Deore 596 - 291g
Hamulec tylny Hamulec tarczowy Shimano Deore 596 - 306g
Tarcze hamulcowe 2x XON XBR-01-160-BL - 161,6g
Pancerze Shimano SP-41 black/white - 37g
Linki Shimano - 28g
Kaseta Shimano SLX 10 + nakrętka z XT – 357g
Łańcuch Deore XT CN HG-94 (10-kowy) - 258g
Korba Shimano SLX FC-M660 10rz. 175 mm 42-32 + suport - 847g
Przerzutka tył Shimano XT RD-M780 długi wózek - 230,5g
Przerzutka przód Shimano XT FD-M770-10 - 151g
Widelec + manetka Rock Shox Reba Race 100mm Dual Air Sterówka 20cm – 1648g
Rama Accent Peak rozm M +hak - 1740g
Gripy/Chyty Ritchey WCS piankowe - 42,7g
Kierownica Ritchey Superlogic Carbon, 580mm, 31,6mm - 124g
Stery Accent Airplane - 67g
Pedały Shimano PD-M540 - 345,5g
Siodło SELLE ITALIA SL XC siodełko, biało-nieb. 2012 - 219,5g
Sztyca SMICA PRO 31,6 x 400 - 269g
Zacisk sztycy Pro Clamp for Carbon - 22,4g
Manetki SLX Dyna-Sys 3x10 SL-M660 - 249g
Zaciski kół Novatec blue - 104g
Podkładki pod mostek Look, carbon 2x10mm - 9g
Gwiazdka Accent Airplane - 9g
Mostek Syncros FL 1.5 90mm, 31,6mm – 125g
Opona przednia Conti Speed King 2.1 supersonic - 406g
Opona tylna Conti Speed King 2.1 supersonic - 424g
top cap Accent Airplane alu + steel bolt - 12,5g
Dętki 2 x Schwalbe xx-light (107,8 + 107,2g) z nakrętkami - 214g
Koła Novatec 811/812 , Remerx Magic 7327, Super Comp, Nyple DT Swiis alu niebieskie +opaski Maxxis - 1618,2g
Osłona ramy taśma izolacyjna biała, niebieska + owijka - 10g
Korki kierownicy WCS - 6,4g
Końcówki linek shimano/kcnc alu - 4g

SUMA: 10415g

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...