biegacz1 Napisano 6 Czerwca 2014 Napisano 6 Czerwca 2014 Ceną ładnie się różnią, kupując Peaka 2012 płaciłem 550zł, a 2014r. To już prawie 750 zl jeszcze jak ktoś ma sterówkę 1 1/8 to trzeba kupowac dodatkowy adapter do Peaka z 2014. Cytuj
tranzystor82 Napisano 6 Czerwca 2014 Napisano 6 Czerwca 2014 No ja placilem teraz za peaka 459zl wiec Cytuj
Mod Team Pixon Napisano 6 Czerwca 2014 Mod Team Napisano 6 Czerwca 2014 Dla porównania wczoraj widziałem ramę peak 2014 i kurcze prócz przedniej części ramy i malowania niczym już się nie rozni. Według mnie nowy Peak nabrał charakteru, jest zdecydowanie ładniejszy od swojego poprzednika. W tym momencie wolałbym dopłacić do tego nowego niż jeździć na tym starszym modelu, który według mnie wygląda szkaradnie. Szczególnie ten garb na dolnej rurze. Cytuj
tranzystor82 Napisano 6 Czerwca 2014 Napisano 6 Czerwca 2014 W nowym peaku tez jest garb ale mniejszy nizeli w tym no i zakrywa to malowanie dlatego tak ladnie wyglada natomiast zwroc uwage iz garb jest tak naprawde uwydatniony w wersji xl gdyz w m jest on niemal niezauwazalny. A doplacac ponad 200 to troche szalenstwo. Wysłane z mojego GT-P5200 przy użyciu Tapatalka Cytuj
tranzystor82 Napisano 28 Czerwca 2014 Napisano 28 Czerwca 2014 U mnie już stara Tora 302 wymieniona rower lżejszy i milo się śmiga, dodatkowo myślę nad zmiana napędu na 10 lecz w sumie moja 9 mnie nie zawiodła Cytuj
TheGie Napisano 1 Października 2014 Napisano 1 Października 2014 Projekt rewelacja, estetyka na wysokim poziomie. Planuję w przyszłości zmienić ramę na 26 peak 2014 ale z czerwonym pazurem . Mosso M3 planujesz odsprzedać ? Cytuj
Mod Team Maniak Napisano 1 Października 2014 Mod Team Napisano 1 Października 2014 Zaspoiluje: leży u mnie takie cudeńko - FOTO - czeka na sobotni montaż u autora projektu Niema to jak poczciwy dual-air w jednym z bardziej udanych roczników reby udało mi się go dla kolegi wyrwać za zachodnią granicą Cytuj
bryjas Napisano 1 Października 2014 Autor Napisano 1 Października 2014 Amorek leży i się grzeje. Sobota tuż tuż, potem docelowo do zmiany mostek, kiera i sztyca.Co do Mosso to piszcie na priva, jest na sprzedaż i w bardzo dobrym stanie. Cytuj
TheGie Napisano 6 Października 2014 Napisano 6 Października 2014 Jakieś fotki po modyfikacji ? jak zmieniła się waga roweru? Cytuj
zdrower Napisano 6 Października 2014 Napisano 6 Października 2014 Ja bym tu widział zmianę w napędzie. Zamiast trzech blatów z przodu włożyć jeden blat od HCC np 36 Z i do kasety dołożyć koronkę 40Z a usunąć 17Z. Oczywiście przednia przerzutka i manetka też do usunięcia. Zysk wagowy jakiej 450 gram. Cytuj
TheGie Napisano 6 Października 2014 Napisano 6 Października 2014 zdrower na maraton 1x10 ? Raczej nie Cytuj
Mod Team Maniak Napisano 6 Października 2014 Mod Team Napisano 6 Października 2014 Zrobiłem koledze 2x10, mała koronka zdjęta, przerzutka zablokowana, wstawiona kaseta 11-36, waga spadła o kilkanaście g. 1x10 już naprawdę trzeba wiedzieć że się chce i do czego, pod jakie trasy itp, chociaż zysk wagowy nie do pogardzenia. Na ten przykład sam latam na 2x10 z blatem 40 z przodu i kasetą 11-36, na górskie maratony jest na styk w sam raz, na bardziej rekreacyjną jazdę już brakuje kilka zębów na niższych przełożeniach. Cytuj
bryjas Napisano 7 Października 2014 Autor Napisano 7 Października 2014 (edytowane) Waga wyszła koło 10,5 kg, wieczorkiem wrzucę aktualne foto. Pierwsze co zrobiłem to pojechałem na poligon, wrażenia świetne ! Rower świetnie się prowadzi.Jest bardziej zwrotny a przy tym pewny. Zabawa niesamowita Za jakiś miesiąc zmiana kiery na 660mm + cofnięta sztyca, wszystko Ritchey WCS. Edytowane 7 Października 2014 przez bryjas Cytuj
TheGie Napisano 7 Października 2014 Napisano 7 Października 2014 Alu czy carbon ? Kiedyś też jeździłem na 580mm kierownicy, aktualnie mam chyba 720mm i nie przewiduję powrotu do węższej Cytuj
bryjas Napisano 7 Października 2014 Autor Napisano 7 Października 2014 Kierka zdecydowanie carbon, sztyca alu ze względu na cenę. 700 mi nie leżała. Przy moim wzroście czułem się jakbym prowadził mało zwrotną ciężarówkę Cytuj
TheGie Napisano 7 Października 2014 Napisano 7 Października 2014 Ja zdecydowałem się, ze względu że jestem dość szeroki w górnych partiach, nie mam budowy kolarza i na szerokiej zdecydowanie wygodniej mi jeździć. Odpuściłem karbon ze względu na cenę i możliwość kupna chińskiej skuchy Cytuj
bryjas Napisano 8 Października 2014 Autor Napisano 8 Października 2014 (edytowane) Przepraszam za jakość zdjęć ale dysponuje tylko aparatem Samsung WB800F, którego też zbytnio nie potrafię używać : ) Nie chciało mi się też bawić w obróbkę jako, że chce się z wami szybko podzielić tym jak rower teraz się prezentuje. Edytowane 8 Października 2014 przez bryjas Cytuj
TheGie Napisano 9 Października 2014 Napisano 9 Października 2014 Super że amorek wleciał w kolorze biało niebieskim Cytuj
bryjas Napisano 9 Października 2014 Autor Napisano 9 Października 2014 Pasuje idealnie, rower wygląda jakby był zdjęty z taśmy ! Odcień bieli zgrywa się z ramą Cytuj
Mod Team safian Napisano 9 Października 2014 Mod Team Napisano 9 Października 2014 Wrzucaj szybko nową rozpiskę Cytuj
bryjas Napisano 9 Października 2014 Autor Napisano 9 Października 2014 Aktualna specyfikacja: Koszyk Bulls Glass-fiber x2 - 42g – 84gHamulec przedni Hamulec tarczowy Shimano Deore 596 - 291gHamulec tylny Hamulec tarczowy Shimano Deore 596 - 306gTarcze hamulcowe 2x XON XBR-01-160-BL - 161,6gPancerze Shimano SP-41 black/white - 37gLinki Shimano - 28gKaseta Shimano SLX 10 + nakrętka z XT – 357gŁańcuch Deore XT CN HG-94 (10-kowy) - 258gKorba Shimano SLX FC-M660 10rz. 175 mm 42-32 + suport - 847gPrzerzutka tył Shimano XT RD-M780 długi wózek - 230,5gPrzerzutka przód Shimano XT FD-M770-10 - 151gWidelec + manetka Rock Shox Reba Race 100mm Dual Air Sterówka 20cm – 1648gRama Accent Peak rozm M +hak - 1740gGripy/Chyty Ritchey WCS piankowe - 42,7gKierownica Ritchey Superlogic Carbon, 580mm, 31,6mm - 124gStery Accent Airplane - 67gPedały Shimano PD-M540 - 345,5gSiodło SELLE ITALIA SL XC siodełko, biało-nieb. 2012 - 219,5gSztyca SMICA PRO 31,6 x 400 - 269gZacisk sztycy Pro Clamp for Carbon - 22,4gManetki SLX Dyna-Sys 3x10 SL-M660 - 249gZaciski kół Novatec blue - 104gPodkładki pod mostek Look, carbon 2x10mm - 9gGwiazdka Accent Airplane - 9gMostek Syncros FL 1.5 90mm, 31,6mm – 125gOpona przednia Conti Speed King 2.1 supersonic - 406gOpona tylna Conti Speed King 2.1 supersonic - 424gtop cap Accent Airplane alu + steel bolt - 12,5gDętki 2 x Schwalbe xx-light (107,8 + 107,2g) z nakrętkami - 214gKoła Novatec 811/812 , Remerx Magic 7327, Super Comp, Nyple DT Swiis alu niebieskie +opaski Maxxis - 1618,2gOsłona ramy taśma izolacyjna biała, niebieska + owijka - 10gKorki kierownicy WCS - 6,4gKońcówki linek shimano/kcnc alu - 4gSUMA: 10415g Cytuj
Mod Team Maniak Napisano 9 Października 2014 Mod Team Napisano 9 Października 2014 Temat zaktualizowany, przeniesiony do działu HT Nie żebym podpuszczał ale z carbo ramą byłoby poniżej 10kg Cytuj
FiFiAk Napisano 9 Października 2014 Napisano 9 Października 2014 Super się prezentuje, nie powiem Co dalej w planach do wymiany? Można by coś uszczknąć na pedałach, siodełku.. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.