moize Napisano 26 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2013 Cześć, mam pytanie. Czy dobrym pomysłem jest łączenie stalowych szprych z mosiężnymi, oryginalnymi nyplami które dawane są w komplecie? http://rowerowy.com/czesci/szprychy/dt_champsilver_3 Czy lepiej kupić inne z innego materiału? Jak sądzicie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michauuu Napisano 26 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2013 Skoro są w komplecie to znaczy że można-logiczne. A dawanie alu nyple do championów to trochę mijanie sie z celem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rkopec16 Napisano 26 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2013 to jest standardowe łączenie i spisuje sie dobrze, jak chcesz to możesz kupić alu jak składasz lekkie koła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dziobolek Napisano 26 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2013 Nie w każdych obręczach mogą być stosowane alu nyple. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
moize Napisano 26 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2013 dlatego pytam Obręcz to raider Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Schwefel Napisano 26 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2013 Pytasz ale chyba nie czytasz tego co piszą inni. Dziobolek pisał o aluminiowych a nie mosiężnych. Mosiężne pasują do każdej obręczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
moize Napisano 27 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2013 Tak, wiem że o aluminiowych pisał Czyli bez obaw mogę polegać na mosiężnych nyplach? Jak tak to dzięki, można zamknąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dziobolek Napisano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2013 Jak najbardziej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vitesse Napisano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2013 podłacze sie czy jest sens zmieniac szprychy wraz z nyplami jak moje nyple i szprychy waza odpowiednio 32g i 212g przy ilosci rownej 32, sa to nierdzewne szprychy i nyple z kellysa, jesli tanim kosztem moge urwac chocby 50 g to w to wchodze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
premier2 Napisano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2013 widzisz jakiś sens tej operacji? Dolicz koszt przeplecenia i centrowania koła, no chyba że zrobisz to sam. Wg mnie zysk wagowy nie wart zachodu i środków... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vitesse Napisano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2013 sam to zrobie, akurat wczoraj zapletlem zaplotłem pierwszy raz udanie kolo zysk wagowy moze i sredni ale szprychy i nyple w rowerze kellys coach jakies ekstra tez pewnie nie sa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mixchris Napisano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2013 Szprychy DT Competition 32 sztuki jakieś 190g, DT Revolution 32 sztuki jakieś 140g Nyple Alu SAPIM 32 sztuki jakieś 10g toteż przy szprychach Revo zysk jakieś 100g więc spory jak na koła a czy opłacalny to już zależy od twojego portfela Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vitesse Napisano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2013 szprychy po 1 zł moglbym kupic, po 2 zl czy wiecej to juz wychodzi "drogo" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mixchris Napisano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2013 Revolution'y to koszt przynajmniej 3zł za sztukę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
moize Napisano 29 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2013 Jak dopiero co Swoje 1sze koło zaplotłeś to lepiej nie ryzykuj ostrej jazdy Takie moje zdanie, dobre zaplecenie koło=wytrzymałe koło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
premier2 Napisano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2013 dla mnie operacja bez sensu, ale co kto lubi. Prościej zmienić opony na lżejsze, do tego np dętki i zysk wagowy wyjdzie większy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vitesse Napisano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2013 dzieki za wytlumaczenie odpuszcze to bo kupuje inne komponenty, na razie mam obrecze dt ceramiczne i waham sie miedzy piasta dt a novatec cena ta sama, ale to juz w innym temacie sie dolaczylem http://www.forumrowerowe.org/topic/120043-piasty-novatec-czy-dt-swiss/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.