shortee Napisano 24 Stycznia 2013 Napisano 24 Stycznia 2013 Proszę o pomoc w podjęciu decyzji wyboru kół Dt Swiss Zircon 307 czy 107. Ktoś może podać konkretne argumenty za i przeciw? Styl jazdy czasem agresywny, zawsze po dziurach w terenie. Waga 76 kg, rower Author Traction z 2011. Grzebałem po forum ale zbyt dużo informacji nie znalazłem.
sivydym Napisano 24 Stycznia 2013 Napisano 24 Stycznia 2013 Koła róznią się kolorem piast i modelem obręczy czyli E540 vs X430, czyli także wagą 1850 g vs 1650 g. no i wiadomo ceną 640 pln vs 740 pln. W 307 nie wiem co dostajesz w zestawie - podejrzewam że to samo co w 107 czyli pakiet z zestawem tubeless oraz przejściówkami na 15 mm i tył na 142 mm.
shortee Napisano 24 Stycznia 2013 Autor Napisano 24 Stycznia 2013 Dobra, czyli wiem w którą stronę mam iść Super
SSG90 Napisano 24 Stycznia 2013 Napisano 24 Stycznia 2013 No to raczej chyba waga skoro 100zł różnicy i przeszło 200gram :? lepiej mieć lekkie niż cięższe na tych samych piastach
shortee Napisano 24 Stycznia 2013 Autor Napisano 24 Stycznia 2013 Dokładnie, zamówiłem 107ki. Raz jeszcze dzięki
Qamiil Napisano 24 Stycznia 2013 Napisano 24 Stycznia 2013 Zanim temat się zestarzeje: Gdzie można nabyć taki zestaw kół? Na bikestacji znalazłem tylko tył i to w chorej cenie.Z góry dzięki za odpowiedź.
shortee Napisano 24 Stycznia 2013 Autor Napisano 24 Stycznia 2013 http://www.dt4you.com/ w dziale wyprzedaż
sivydym Napisano 24 Stycznia 2013 Napisano 24 Stycznia 2013 dt4you.com pobierasz plik wyprzedażowy i zamawiasz lub napisz bezpośrednio maila na waldek[at]dt4you.com Czas oczekiwania max. 2 tyg. Jest jeszcze patent jak masz rower z niebieskimi akcentami to zamawiasz 307 i dodatkowo 2 obręcze XR 4.2 za... 35 pln sztuka. Przeplatasz i masz zestaw za 700 pln ważący 1580 g.
Jechan Napisano 21 Czerwca 2013 Napisano 21 Czerwca 2013 Cześć. Dostałem w końcu nowe koła - Zircony 307 W zestawie był zestaw bezdętkowy i adaptery Przednie koło ma normalne mocowanie na szybkozłączkę, natomiast tylne ma taką duża dziurę. Czy tam potrzebuje jeszcze kupić oddzielnie oś do piasty, czy coś innego ?
Rulez Napisano 21 Czerwca 2013 Napisano 21 Czerwca 2013 Nie ma zacisku tylnego koła ? według specyfikacji jest w zestawie.
Jechan Napisano 22 Czerwca 2013 Napisano 22 Czerwca 2013 Zacisk jest, znaczy szybko złączka, ale ona tam nie pasuje bo jest za dużo miejsca, za duża średnica jak na szybko złączkę Wysyłane z mojego Nexus 4 za pomocą Tapatalk 2
shortee Napisano 22 Czerwca 2013 Autor Napisano 22 Czerwca 2013 Może na piaście masz założone adaptery na sztywną oś ? Miałem je w zestawie, ale nie założone. Założone było wszystko pod zwykłą oś i szpilkę 5 mm.
Rulez Napisano 22 Czerwca 2013 Napisano 22 Czerwca 2013 W zestawie powinny być adaptery do osi jak rozumiem, na tył jest zacisk QR więc taki adapter powinien być w zestawie, a jeśli nie ma to niech dodadzą (może ktoś się rąbnął przy pakowaniu), albo niech dodadzą zacisk 10mm. ... wrzuć jakieś zdjęcie adapterów piasty tył i zacisków w zestawie.
shortee Napisano 22 Czerwca 2013 Autor Napisano 22 Czerwca 2013 Dokładnie w zestawie masz komplet zaplecionych kół + zestawy tubeless, zaciski QR 5mm i adaptery na sztywne osie. Może skompletowali koła na dwie różne osie (błąd czynnika ludzkiego). Równie dobrze może tylna piasta przygotowana jest na sztywną, a w komplecie są adaptery na zwykłą oś. Na pewno nie jest to problem, którego nie można rozwiązać.
Jechan Napisano 22 Czerwca 2013 Napisano 22 Czerwca 2013 Dzięki za pomoc. Dokładnie tak jak mówicie, tył był pod sztywną oś i były adaptery, tylko na początku nie wiedziałem jak to dopasować, ale już się z tym uporałem
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.