mooozgh Napisano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2013 witam, nie wiem czy w dobrym miejscu pisze ale jak juz : czym sie rozni rower do triathlonu lub TT od zwyklej szosowki ? ofc kierownica ale chodzi mi o rame, wspornik, siodelko i kąty ustawien, jestem szary w temacie tak wiec prosze potraktowac moje pytanie jko czysto amatorskie pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
delmariano Napisano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2013 Tu masz krótki artykół z bikeBoardu http://sport-raporty.bikeboard.pl/artykuly,pokaz,lhbsgfqh3c Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twojastara Napisano 25 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2013 sory, ale juz wikipedie uwazam za bardziej fachowe zrodlo niz nasz rodzimy szmatlawiec: http://en.wikipedia.org/wiki/Time_trial_bicycle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adriansocho Napisano 26 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2013 To tak naprawdę trudno zrozumieć, ale staje się to oczywiste, jeśli chcąc jechać szybciej (na dłuższych odcinkach) założysz do szosy lemondkę. Wtedy będzie czuć, że nogi prawie uderzają o brzuch (i pracują pod złym kątem względem tułowia). Rozwiązanie to rama zaprojektowana właśnie do jazdy na lemondce. I właśnie taki kształt ramy oferują rowery do TT oraz czasówek, plus wiele innych udogodnień, głównie aerodynamicznych (właśnie, jak się najpowszechniej określa takie rowery w naszym języku i gwarze szosowej?). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twojastara Napisano 26 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2013 czasowki/czasowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.