Nuna Napisano 23 Stycznia 2013 Napisano 23 Stycznia 2013 Witam! Chciałbym spytać o radę bardziej doświadczonych rowerzystów jaki rower wybrać na długą wyprawę (800-1000 km)? W tej dziedzinie jestem zupełnym amatorem, moja najdłuższa wyprawa miała 200 km. Co do warunków rower w granicach cenowych 500-800 zł i taki by móc zamontować sakwy. I oczywiście by podróż była możliwie jak najmniej uciążliwa. Czekam na rady. Do góry
Kforum Napisano 24 Stycznia 2013 Napisano 24 Stycznia 2013 Witam Cięzko kupić coś dobrego w tym przedziale cenowym.Ja polecałbym najtańszego autora compact za 1100zł.Sam jeżdzę na autorze trekingowym (stratos) już 5 lat i nachwalić się nie mogę.Dobry solidny i pewny rower,poza tym gwarancja na 5 lat. Lepiej dołożyć i jeżdzić czymś lepszym niż kupić w markecie badziewie,którego nikt nie będzie chciał naprawić.Ew mozesz jeszcze kupić z drugiej ręki jakiegos rocznego czy 2-letniego autora w dobrym stanie na allego.
bzyko Napisano 24 Stycznia 2013 Napisano 24 Stycznia 2013 Lepiej dołożyć i jeżdzić czymś lepszym niż kupić w markecie badziewie,którego nikt nie będzie chciał naprawić.Ew mozesz jeszcze kupić z drugiej ręki jakiegos rocznego czy 2-letniego autora w dobrym stanie na allego. Naprawić to naprawią tyle, że jak na taki market załaduje bagaż i obciąży to się będzie sypać wszystko z piastami na czele. Kolego Nuna nie nadążysz z naprawianiem.
marcind Napisano 24 Stycznia 2013 Napisano 24 Stycznia 2013 Pewnie nie zabłyszczę bo dam namiar na coś stalowego i z słabym osprzętem ale mega mocna maszyna ,cały sezon czyli ok 5k km i tylko czysciłem oraz smarowałem . http://wwww.katalogrowerowy.pl/produkt.php?id_produktu=49