EloElo Napisano 22 Stycznia 2013 Napisano 22 Stycznia 2013 (edytowane) Witam, stalem sie dzis szczesliwym posiadaczem Radona ZR Race 6.0 SRAM 29er. Moj problem polega na tym, ze po montazu przedniego kola, jeden z klockow, od strony wewnetrznej trze o tarcze. Czy ktos moglby mi cos poradzic? Czy da sie to jakos wyregulowac w tych hamulcach? BO niestety w "User Manual" nic na ten temat nie pisze... Pozdrawiam. Edytowane 23 Stycznia 2013 przez durnykot
Cox Napisano 22 Stycznia 2013 Napisano 22 Stycznia 2013 poluzuj śruby do mocowania zacisku, niech ktoś zaciśnie klamkę i mocno trzyma, dokręć śruby, jak nie zadziała można powtórzyć
EloElo Napisano 22 Stycznia 2013 Autor Napisano 22 Stycznia 2013 Ok, dzieki, jutro sprobuje, bo niestety nie posiadam takiego klucza. A nie da sie recznie troche przesunac caly ten zacisk? ;p
EloElo Napisano 22 Stycznia 2013 Autor Napisano 22 Stycznia 2013 Posiadam imbusy, niestety to jest inny rodzaj sruby, taka jakby "gwiazdka". Mam ja na firmie, a teraz siedze w domu... Imbusami probowalem, roz. 3 za maly, a 4 juz za duza. (;
Zidentyfikowany Napisano 22 Stycznia 2013 Napisano 22 Stycznia 2013 To jest torx 25 chyba. Wysłane z mojego Sony Xperia S za pomocą Tapatalk 2
jasinski21444 Napisano 22 Stycznia 2013 Napisano 22 Stycznia 2013 Masz odkręcić te 4 sruby imbusowe widoczne na zdjęciu http://naforum.zapodaj.net/33ab0b3a58e0.jpg.html
EloElo Napisano 22 Stycznia 2013 Autor Napisano 22 Stycznia 2013 Nie rozumiem po co mam ruszac cos z tylu roweru, skoro wyraznie napisalem ze tarcie jest w przednim kole?
Cox Napisano 22 Stycznia 2013 Napisano 22 Stycznia 2013 ejej, powoli, nie rozkręcaj zacisku tylko go odkręć (poluzuj) od ramy, mocowania, tam na pewno są imbusy, to są te 2 śruby przechodzące przez te "uszka" na końcach zacisku
beskid Napisano 22 Stycznia 2013 Napisano 22 Stycznia 2013 Minimalne tarcie z przodu reguluje się szybkozamykaczem. Większe śrubami w zacisku.
EloElo Napisano 22 Stycznia 2013 Autor Napisano 22 Stycznia 2013 Zacisk jest przymocowany do amortyzatora srubami "gwiazdkowymi", natomiast imbusami raczej bym go rozkercil, wiec nadal nie rozumiem o co chodzi. (: Ps. Dzieki BEskid, ide do garazu sprawdzic co sie stanie, jak troche tam pokrece. ^^
Mod Team safian Napisano 22 Stycznia 2013 Mod Team Napisano 22 Stycznia 2013 tam na pewno są imbusy, to są te 2 śruby przechodzące przez te "uszka" na końcach zacisku Nie są, kolega napisał, że to torx i ma rację, akurat Magura (prawie) wszędzie w serii MT ma torxy: https://lh6.googleus...00/IMG_2008.JPG Swoją drogą nie naciskałeś klamki jak nie było czegoś między klockami? Może po prostu trzeba klocki rozepchać (wygoogluj jak to się robi )
EloElo Napisano 22 Stycznia 2013 Autor Napisano 22 Stycznia 2013 Nic nie naciskalem. ;P Sprobuje jutro to poluzowac i zacisnac klamke, jak napisal kolega Cox. Oby pomoglo, a jak nie to wezme sie za "rozpychanie". ^^
MokryxD Napisano 23 Stycznia 2013 Napisano 23 Stycznia 2013 Wykorzystam temat, aby nowego nie zakładać. Zastanawiam się nad wyborem hamulców i właśnie myślę o Magurach. Wpadł mi w oko taki zestaw. http://bikecenter.pl/index.php?p7297,magura-mt4-2-przod-i-tyl-hamulce-bez-tarcz Tylko mam pytanie. Dlaczego prawa klamka jest inna niż lewa? Warto wziąć je jako zamiennik Shimano 596 czy lepiej wyskrobać coś z portfela i dorzucić do 675?
Mod Team durnykot Napisano 23 Stycznia 2013 Mod Team Napisano 23 Stycznia 2013 Nie jest inna- jest odwrócona " do góry nogami". Ktoś źle poskładał IMO- wykorzystali dwie lewe klamki. Wizualnie wygląda kiepsko,ale działać będą tak samo. Seria MT jest bardzo fajna,ale tych bym nie kupił- wg mnie ten zestaw nie zrobiła Magura ( wbrew opisowi) EloElo- nic nie rozpychaj - zacznij od kupna Torxa i wyreguluj zacisk.
EdekPastel Napisano 23 Stycznia 2013 Napisano 23 Stycznia 2013 Wydaje mi się, że w przypadku MT nie ma rozróżnienia na lewą i prawą klamkę stąd różnice w grafice
Schwefel Napisano 23 Stycznia 2013 Napisano 23 Stycznia 2013 akurat Magura (prawie) wszędzie w serii MT ma torxy: Ehh lubią Niemcy komplikować a żeby było śmieszniej śruba odpowietrzająca jest na imbus.
Mod Team durnykot Napisano 24 Stycznia 2013 Mod Team Napisano 24 Stycznia 2013 Wydaje mi się, że w przypadku MT nie ma rozróżnienia na lewą i prawą klamkę stąd różnice w grafice Pisząc " lewą i prawą " miałem własnie na mysli grafikę. Klamki MT są typu FlipFlop- w omawianym przypadku jednak ktos nie pomyslał do końca.
Rekomendowane odpowiedzi