Venomiz Napisano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2013 Witam serdecznie! Niedawno kupiłem damper Fox Float CTD Remote, taki jak w poniższym linku: http://www.ridefox.c...9104&ref=filter Jako że zestaw, który kupiłem nie zawiera manetki blokady, chcę takową dokupić, ale nie mogę nigdzie jej znaleźć Natknąłem się na tylko na coś takiego: Fox CTD Remote Lever Dual Cable at Price Point Niestety powyższa manetka jest przeznaczona do użytku z dwoma kablami (do sterowania zarówno damperem, jak i widelcem), więc nie wiem, czy będzie mi pasować. Poza tym jest droga Czy wiecie gdzie mogę kupić taki remote lockout kit? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szybkilopez Napisano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2013 Hmm... np. manetka blokująca od RS poplock lub push lock sprawdza się też z dt swiss xm 180. Jeśli przy foxsie jest sprężyna powrotu tej blokady to pewnie też by zdało egzamin. http://www.bikestacj...wa-p-19308.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lyndowss Napisano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2013 Jeśli przy foxsie jest sprężyna powrotu tej blokady to pewnie też by zdało egzamin. O ile ma taki sam stosunek linki ciągnącej. Na to tez trzeba zwrócić uwagę przy zakupie czy na pewno tak jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szybkilopez Napisano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2013 O ile ma taki sam stosunek linki ciągnącej. To na pewno z tym się zgadzam. Sam zawówiłem do DT XM180 tą od RS bo zaczęła mnie wkurzać ta oryginalna. Mogę zmierzyć ile potrzeba w DT do zablokowania, a kolega niech sprawdzi w foxsie i będzie wiadome czy zda egzamin. Po pomiarach w RS od śruby mocującą linkę przy koronie dźwignia wykonuje obrót o 15-16mm po okręgu, tak samo jest w DT XM 180. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 23 Stycznia 2013 Mod Team Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2013 Do sterowania damperami CTD potrzebna jest manetka z trzema pozycjami- RSowa działa zerojedynkowo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szybkilopez Napisano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2013 potrzebna jest manetka z trzema pozycjami No fakt nie przyjrzałem się dokładnie temu foxowi, nie ma wyjścia trzeba oryginał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OrzelPiotr Napisano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2013 Potrzebujesz dokładnie takiej manetki wersja z podwójnym wyjściem też się będzie nadawać ale wygląda to trochę nieciekawie. Pod tym adresem masz symbol KIT-a. Wersja jest jedna więc albo lewa górna lub dolna prawa. Na wąskich kierownicach ciężko ją upchnąć na mojej 620 mm (z rogami) ledwo się mieści. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Venomiz Napisano 23 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2013 Dziękuję wszystkim za odpowiedzi Mam kierownicę 685mm, więc nie powinno być problemu Szkoda, że muszę kupić oryginalną Foxa, bo cena jest dosyć odstraszająca. No ale sam damper nabyłem po bardzo okazyjnej cenie, więc jakoś to przeboleję Potrzebuję kitu nr 820-07-041, czyli Single CTD Remote Lever. Znalazłem nawet ten zestaw taniej: Fox Single CTD Remote Lever - Detailed item view - activesport.co.uk 01298 22002 / 01298 22006 email sales@activesport.co.uk ...tak więc gdyby ktoś z forumowiczów chciał kupić taki zestaw, podaję tu link do sklepu Sądzę, że temat jest wyczerpany, więc proszę o jego zamknięcie Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OrzelPiotr Napisano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2013 Jeszcze raz się dziś przyjrzałem tej manetce i się jednak okazało, że ma ona pełny zakres regulacji tzn. od spodu jest imbus tym samym możemy ustawić manetkę na prawą i lewą stronę, nad lub pod kierownicą (u mnie w położeniu dolnym koliduje z manetkami) oraz do przodu do tyłu względem osi kierownicy (3 pozycje co 5 mm). Jest jeszcze jeden mały problem - obejma jest tak zbudowana, że niewielki wzrost średnicy kierownicy (względem mocowania mostka) znacznie upośledza zakres regulacji i tak w przypadku Ritchey'a 620 mm - manetki nie można dostatecznie oddalić od gripów, tym samym przy pozycji C (blokada) między dźwignie a piankę ledwo mieści się ręka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrkura Napisano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2013 Gdzie w CTD jest w ogólr blokada !? Przecież tem damper jest rewelacyjny właśnei dlatego, że nie ma blokady tylko odpowidnią charakterystykę, o ile dobrze dobrałeś tune Ale manętkę chce zanabyć, podejrzę pomysł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OrzelPiotr Napisano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2013 Tryb C "climb" - w tej pozycji ugięcie przestaje istnieć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrkura Napisano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2013 W Nomadzie istnieje, tylko jest znikome i działa w małym zakresie skoku, tak aby dobrze tłumić nierówności, ale nie bujać. Świetna sprawa, dużo lepsza niż blokada skoku, co jest kompletną bzdurą. Ale może ja mam inną wersję, model czy cuś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sol Napisano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2013 CTD to rozbudowana platforma, przy C zawiecha nadal pracuje, tyle że w minimalnym zakresie. Z resztą obadajcie ostatni Bb, zrobili dokładny opis. E: Nie wiecie czy z manetki da się też obsłużyć tryby Trail? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OrzelPiotr Napisano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2013 Może, źle się wyraziłem Tryb C - climb funkcjonuje na zasadzie blokady gdyż widelec jest tak usztywniony, że praktycznie trzeba po nim skakać by się ugiął - stąd określenie - nie twierdziłem, że jest to całkowita blokada. Natomiast odnośnie traila to z tego co pamiętam to tryb możesz ustawić podczas montowania manetki przez przestawienie bloczka. link Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.