Lemon00 Napisano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2013 Witam. Jestem w przygotowywaniu mojego pierwszego planu. Jestem Amatorem który niechce startować w wyscigach lecz , przejechać jedną trase. Ubiegłym roku tą samą trase przejachałem którym by mnie zadowolił ( bardzo zmęczony byłem i na niektóre podjazdy musiałem wyprowadzić rower). Postanowiłem żeby to zmienić. Moja przygoda jednośladem trwa 2lata. Przejachałem z 1,5 tysiące kilometrów. na razie mam dobiero pierwszy okres tzw "podstawy" Poniedziałem : siłownia 1h Środa: wytrzymałość siłowa (M1 2x20min strefa tętna 3) oraz wytrzymałość (E2) Piątek : siła (F1 czas30min tętno 4) oraz Wytrzymałość (E2 tętno strefa2 30min) Niedziela lub sobota : wytrzymałość (E2, strefa 2 ,czas 1,5h) siła (F1 30min) Moje pytania brzymią : Czy ten okres ma jakieś racje bytu wykształceniu wytrzymałości siłowej oraz kondycji? oraz Czy muszę coś w nim zmienić ? Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nabial Napisano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2013 twoj wpis sugeruje ze na 99% najlatwiej zrealizujesz swoj cel, jesli do maja bedziesz jezdzil, posilkujac sie twoimi oznaczeniami, samo e1 i e2 - 3-5x w tygodniu, raz na 2tyg mocniejszy akcent, od maja raz w tygodniu tempowki e3 lub interwaly Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lemon00 Napisano 20 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2013 twoj wpis sugeruje ze na 99% najlatwiej zrealizujesz swoj cel, jesli do maja bedziesz jezdzil, posilkujac sie twoimi oznaczeniami, samo e1 i e2 - 3-5x w tygodniu, raz na 2tyg mocniejszy akcent, od maja raz w tygodniu tempowki e3 lub interwaly Oznaczenia pochodzą z pozycji "Biblia trenigu(..)". Nabiał. Czyli mój plan ma opierać tylko na E1 oraz E2 w pierwszym okresie?. Wytrzymałość siłową mam budować dopiero pożniej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...