gms Napisano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2013 WItam, ostatnio coś dzieję się z moimi kolanami. Chciałbym zasięgnąć porady lekarza. Problem w tym że specjalistów wielu a dobrych jak na lekarstwo. Sam tego doświadczyłem na własnej skórze z innym schorzeniem. Jestem z Bydgoszczy, który lekarz/przychodnia ma dobrych ortopedów (tak to się odmienia?), a który prywatny jest godny polecenia? Słyszałem od koleżanki która miała problemy z kolanami od dr. P. Piotrowskim oraz o przychodni na Rejtana. Wszelkie sugestie mile widziane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Santaa Napisano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2013 Do Rejtana podszedłbym z lekkim dystansem. Trafiłem tam kiedyś do neurologa - "przerobił" pełną poczekalnię pacjentów w jakieś 15min, a sama wizyta u niego trwała jakieś 2min, zakończona zbyciem.... Ortopedy niestety żadnego nie polecę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marekw Napisano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2013 Zaczynając od kolan: od 20 lat mnie bolały, szczególnie wiosną, na początku sezonu. Od 2 lat jeżdżę w spodniach przynajmniej o długości 3/4 i problem sam minął, choć raz mnie bolały w zeszłym roku po przejechaniu 200 km w ciągu jednego dnia. Do Bydgoszczy mam 500 km, więc nie pomogę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...