13kisiel13 Napisano 19 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2013 Witam. Wymieniłem w ramie full wszystkie łożyska na nowe. Rama zamiast chodzić płynniej chodzi z takim oporem, że bez dampera można ją ustawić w dowolnym wychyleniu i tak już zostanie - grawitacja nie robi na tylnym trójkącie większego wrażenia. W serwisie powiedzieli, że nowe łożyska się wyrobią i wszystko zacznie ładnie chodzić ale czy np. mogły zostać nie dobite do końca i teraz po skręceniu śrubami w wyniku poprzecznych obciążeń dają właśnie takie efekty, czy może zawsze tak jest w fullach, że łożyska muszą się troche wyrobić nim nabiorą płynności? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arroyo Napisano 19 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2013 Nowe łożyska powinny działać bez wyczuwalnego chrobotania ale faktycznie zauważyłem że z początku stawiają pewien opór. Nie mam jednak doświadczenia z łożyskowaniu fulli, mówię bardziej o przypadkach w kołach, sterach oraz najłatwiejszych do zauważeniach korbach gdzie np od razu po zainstalowaniu popchnięta korba wykonuje 1-2 obroty gdy po pewnym czasie użytkowania obroty zwiększają się do np. 4-6. Może odkręć tylny trójkąt i sprawdź ręcznie czy któreś z łożysk nie chodzi z wyjątkowym oporem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
redbull1 Napisano 19 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2013 najpierw napisz jak je wbijałeś ? po całości uderzałeś czy po okręgu łożyska ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...