Skocz do zawartości

[masa] Na czym najlepej odchudzic?


CR7 Prezes

Rekomendowane odpowiedzi

Byłem dzisiaj w sklepie rowerowym i pan mechanik byltak miły że zwarzył mi mój sprzęt. Na ekraniku wagi wyświetliło sie 13,7!!! To brzmiało jak wyrok... Na czym najlepiej odchudzić rower chciałbym żeby ubyło mu około kilograma

Mój sprzet to:

Merida matts sprot 300

Hample: tarcze Alivio przód i tył

Amor: Manitou Axel Elite LO

Rama: Merida Matts? alu

Kiera: NS x-up

Cały osprzęt Shmiano Alivio

Opony: Specialized Fast track pro i Panaracer HI-road

Pare rzeczy widac juz na pierwszy rzut oka tj> tarcze i kiera ale nie mam pivotów z tyłu a V-ki z przdu i tarcze z tyłu to wygląda komicznie. Podajcie prosze pare ew. zmian i wstepny kosztorys z góry dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no moze koła by warto odchudzic, bo to na nich duzo idzie wyjsc do przodu.

a amorek to gdzies widizałem na wadze Axela, tylko nie wiem czy ten model i wazy 2766g.

hamulce tez na pewno do lekkich nie należą, musiałbys troche kasy włozyc zeby był zejsc do ok.12kg :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a amorek to gdzies widizałem na wadze Axela, tylko nie wiem czy ten model i wazy 2766g

:) to byl chyba moj

 

Zalozylismy temat o wagach axelow. moj wyszedl 2683g z nieprzycieta rura sterowa. teraz ja bede przycinal wiec waga troche spadnie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wiesz CR7 Prezes, napisałem to w oparciu o fotke, która dał na forum MIC

http://img363.imageshack.us/my.php?image=kif010997ew.jpg

MIC, chyba nie bedziesz miał za złe ze dałem fotke Twojego Axela, ale jakos chciałem swoja wypowiedz udowodnic ;)

ja bym wymienił manetki na gripy SRAM jakies i bys juz był ponad 100g do przodu

napisz jakie koła masz, bo to by sie moze dało cos z tym zrobic :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opony: Specoialized fast track pro/ panaracer hi-road - tył i jakieś cięzki fabryczny grzmot z przodu

Dętki- Zwykłe SKS

Piasty- Alivio

Szprychy- fabrycznie nie ma pojecia co to jest

 

Powiedzcie prosze ile moznaby zaoszczecić na tym kole za niewielkie pieniądze

A co do foty to niedkońca mój Axel bo mój jest elite :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciezka sprawa z tym odchudzaniem twojego pancernika, ja bym zrobił tak - kupił na allegro duka xc ( uzywka za 550 ja takiego wyrwalem i jestem zadowolony) do tego v-ki na przód ( avid 5), sprzedajesz axela i zostaje ci pare groszy na kierownika , mostek, ewentulanie oponki, na pewno z 700 gram tym sposobem zjedziesz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No z tym mostkiem to chyba niedoczytałes :] mam Kbix Pro race to nie jest cięzki mostek... Kiere mam 160g. wczoraj zmieniłem. Od Axela odkreciłem pivoty (50g. no ale jednak :) ) Axela nie bede sprzedawał a z przodu ede miał tarcze natomiast z tyłu zmieniam na V-ki. kupie karbonowa sztyce Kbix, Zmieniam tez p.przód ze Alivio na Srama jakiegoś i manetke lewa tez na srama. Korby ze starego Alivio na Nowe tym sposobem przy odrobinie szczescia zejde do jakiegos 12,3 teraz waga wskazuje niemal równo 13,5 (13 498g.)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdecydowanie rozpocznij odchudzanie roweru od kół. Na samych oponach i dętkach jesteś w stanie zjechać kilogram w dół :) Do tego lekkie obręcze (np Accent Pathfinder) i piasty (np LX lub Novatec).

I wywal te "pseudotarczówki", a wstaw dobre v-ki (np Avida). Zobaczysz co znaczą dobre hamulce :P

Siodło też może przynieść ok 200g mniej :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz absolutna racje, ale chce zostac przy tarczach z przodu konkretnie Avid Juicy 5 kupuje wtedy człowiek czuje co znaczy hamowanie :) Z tyłu chciałbym mieć V-ki avida ale... czy istnieje cos takiego jak adapter pod V-ki i ile to moze kosztowaci jak to wygląda? Bo w swojej ramie nie mam Pivotow z tyłu. Mam całkiem lekką oponke speca Fast tracka tak ise składa że wleciała mi w raczki pista novateca tylko ile ona wązy nie mam pojecia co to za model :/ Dlatego do rzudu zamierzam kupic obrecz Disc one sa chyba lzejsze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Felgi disc i "normalne" różnią się wagą niewiele, na kożyść disc. Polecam suny DS2xc, tyle że trafiają się modele "niecentrowalne". Dystrybutor pono wymienia bez problemu. Piasty - american clasic (ciężkie do dostania) Reborn RH+- (nowe, niesprawdzone)sram (ciężki do dostania, i powoli troche ...stary)W ostatecznosci Northshore - nowatec ale z polską oprawą :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...