Skocz do zawartości

[rower] Scott z UK


wodnymelon

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Poproś o lepsze zdjęcia bo te to chyba telefonem robił, może nawet stacjonarnym :w00t:

Widać, że amortyzator BOMBER i korba nie najniższa bo składana. Hamulce hydrauliczne i rzeczywiście angielskie bo prawa klamka obsługuje przedni hamulec. Pierwszy raz widzę, żeby z tyłu amortyzator był rozciągany nie ściskany, ale może mało widziałem.

Rower nie wygląda źle, ale słabo (wcale) opisany.

Napisano

z tego typu amortyzatorem w razie potrzeby wymiany moze być problem .

Hamulec z przodu ma nienaturalnie mocno naciągnięty przwód - przynajmniej wdług mnie sprawia takie wrażenie

Napisano

Seraph to faktycznie mało widziałeś, a przynajmniej mało katalogów Scotta ;)

Ten rower wygląda jak stary Scott Genius z manetką Tracklock, więc rok 2004 w zwyż (myślę, że max. 2006). Może to być model MC-40, bo hamulce wyglądają na stare LXy ale głowy nie dam, bo faktycznie zdjęcia są do bani :/

Napisano

Rower ze zdjęcia (a przynajmniej jego większość) to Scott Reflex FX-35 z roku 2007 roku.

Była to "budżetowa" wersja Geniusa, różniąca się przede wszystkim damperem (Reflex: LCR - blokada i 100 mm skoku; zamiast Geniusa TC - blokada i 2 pozycje skoku).

Reflex ma też wzmacnianą ramę w okolicach główki oraz suportu (jest przez to cięższa niż geniusowy odpowiednik).

Cena nowego wynosiła około 4500 zł.

 

Rower ze zdjęcia na pewno ma zmieniony widelec (w oryginale jest Dart2), hamulce, korbę oraz chyba siodełko.

Wiem, bo sam kiedyś taki model miałem (i zrobiłem z niego... carbonowego Geniusa: http://www.forumrowerowe.org/topic/48642-rower-scott-reflex-fx-35/page__st__20).

 

W tej cenie można brać. Z czasem warto kupić damper od Geniusa (mam na sprzedaż :)), a jak się kiedyś trafi na Allegro lub ebayu, to też przedni, carbonowy trójkąt od Geniusa MC.

 

P.S. Na pewno przewód hamulcowy przód jest za krótki!

Napisano

No tak i przestałyby działać :thumbsup:

Przewód jest tak napięty, że zamiana stron mało by dała a hydrauliczne klamki hamulcowe wylądowałyby do góry nogami. To nie jest takie hop siup.

Napisano

No dobra może mało precyzyjnie się wyrazilem.Zamienić przewody i potem odpowietrzyć. Zmiana stron dała by dużo, nie wiem czy zauważyłeś ale żeby on mógł iść na prawą stronę i o nic nie zaczepiał jest okręcony wokół goleni. gdyby go domotać i poprowadzić jak należy i do leawej klamki byłby akurat. Sam ten fakt świadczy o tym że było kombinowane i nie jest to fadrychny montaż a czyjaś fanaberia.

Napisano

Tak oczywiście masz rację ale nie powiesz mi że wyszedł z fabyki z tak sknoconym przewodem. Pisząc fanaberia miałem na myśli to że najprawdopodobniej ktoś domowym sposobem przerabiał go na angielski styl. Wyraznie widać że przewód jest za krótki na prawą strnę a był by w sam raz na lewą stronę gdyby był prawidłowo poprowadzony.

Nawet to byle jakie przyłapanie na "trytkę" świadczy o tym że to czyjeś "rękodzieło".

Zastanawia mnie jeszcze data na zdjęciu. Ciekawe jaki jest stan faktyczny na chwilę obecną?

Napisano

Może ktoś założył amor o większym skoku???

Może "strzelił" przewód i ktoś zamontował deczko skracając???

Może ktoś wymienił mostek na mocny "plus" w górę, a oryginalnie był "zerowy" lub "minusowy"...

Może...???

 

Co nie zmienia faktu, że przedni po prawej to standard na Wyspach,

no i przekładka na lewą też nie rozwiązuje IMHO problemu - niewiele zyskasz na długości ;)

 

A partactwo jakie się tu (na Wyspach) uprawia w wielu "punktach serwisowych",

wciskając ludziom ciemnotę że "tak ma być, tak jest dobrze..." - to już inna bajka.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...